Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 14-06-2007 om 20:40:37
De Mechelse rapper Pita releaset een nieuwe track 'introheid' als reactie op een nummer van de Antwerpse groep '2000 Watt'.
Op de pita-space hoor je hoe de bekende vlaamse rapper reageert op de lines als 'mij ziede nie op donna, rappe voor uw bomma'.

Er is een Battle aan het broeien in het Vlaamse hiphoplandschap. De bekende rapper Pita reageert op enkele rhymes van de onlangs onttroonde battlekampioen Rass One en betrekt dan ook zijn 'running mate' Baz, die ook een eitje te pellen heeft met diezelfde Rapper aangezien ook hij op de TienOmTeZien-single 'zomer' aanwezig was.

Het nummer dat de competitie veroorzaakte vindt je terug als bonus-nummer op de 9000sessies compilatie die enkele weken geleden uitkwam. De Antwerpse crew 2000 Watt, die bekent staat voor zijn ludieke provocaties, reageert alvast met 'it's on'.

"examenvoer" de nieuwe reactie van pita & baz.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 20:45:26 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 14-06-2007 om 20:41:26
heel erg veel tekst en linkjes,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op donderdag 14-06-2007 om 20:42:14
hahahahahah
hoe hard wordt die shit niet gehyped man, gaat derover: -)

----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.