Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Melle, mensen zijn aan de crack serieus.. Ik wil dezelfde drugs als Neske Bres... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Blax heeft ook wel goede shit volgens mij, Bouw 1 hut ik klim 1 ladder ladder 1 klim ik hut bouw ? Je moet er maar op komen denk ik .. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Antoinette, wie heeft de bal Draaid u om, dan weet get al Antoinette, wie heeft de bal als ge nie kunt vangen zijt ge dood Hoge bomen vangen wind maar de wind waait mee zolang gij maar weet waarda ge heen wilt en als ge uwe weg ni vind, maakt uwe middelvinger nat en de wind ,gelooft mij de wind zal zeggen waarda gij heen wilt TIs pikdonder, stikdonder in de palmen in het pikstikdonker van de palmen van uw handen Doedu ogen dicht, en ge zijt er in Mee met de wind die de bomen vangt, of waren het de bomen die de wind hadden gevangen? 8,9,10 Wie nie weg is, is gezien Maar wie is in wat? En wie is waar blijven hangen? Als ge ni kunt vangen zijt ge dood. Aight dit is wat ze zegt gedurende de track Iemand vertaling nodig? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
vooral dat: als ge niet kan vangen zijt ge dood is zo mooi hehe Deze tekst killed eigenlijk het hele album ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Jullie vatte em !.. ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
![]() | ![]() |
Wanneer komt die Limited Edition nou uit Nav? Ik wil um!!! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Hij komt snel.. haha.. Hij is mooi jongen !.. ligt thuis.. ff w8ten nog man.. denk nog een paar dagen ofzo.. BOL.com kan je em ook checkuh. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2007 @ 11:48:28 ] ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
KnakkerKFI lees alleen KFI ![]() |
![]() | ![]() |
ik vin het album echt wel goed te doen.. beetje jammer dat het album beetje pessimistisch is als geheel en veel rustige nummers.. hadden een paar hardere/agressievere nummers op moeten staan.. maar tekstueel gezien is het echt een dodelijk album als geheel vind ik het album zeker niet tegenvallen ![]() | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
veel nr's klinken op het album rustig, live komen ze echt hard. ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hoorde trouwens van um dat ie gaat toeren met sticks... tussen licht en lucht / fakkelteit ding later dit jaar. Lekkere combinatie hoor | ||
![]() | ![]() |
dat si wel dope ja, maar dan ga ik toch Rico missen (terwijl die er natuurlijk standaard bij zal zijn hehe) ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Zou een hele dope combinatie zijn inderdaad, betekent ook dat Fakkelteit dit decenium nog komt! Als Fakkelteit dan ook op dit niveau ligt wordt dat een hele mooie tour. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen komen toch wel, al is Fakkelteit nog zo kut. ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Hij zei het bij de releaseparty van Typhoon.. Iets met september, 29e als ik mij niet vergis... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Word, dat had ik ook gehoord...ben de datum vergeten ook hehe, maar dacht dat dat het was ja | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Waar blijft de review? Ozcan? Muss? Dap? ---------------------------------------- Days to come | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
21 september zei ie in Leiden ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
21 september is ook goed mogelijk, review komt eraan, is alleen weinig tijd beschikbaar bij diegene die hem moet maken ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen heeft het druk en ik doe hem niet want dat zou niet echt objectief zijn hehe | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Precies wat ik van het ervan had verwacht, heel tof hoor. Sommige dingen gaan net iets te ver (Neske Beks, de beat van brand los) maar daar ga ik denk ik snel aan wennen. De beats zijn vernieuwend en Ty klinkt en flowt als hij altijd deed. Overall doet het me aan Eigen Wereld denken. Wel jammer dat het album begint met zoveel korte tracks of tracks met weinig verses. En ik heb nog niet alles geluisterd, hihi. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem sterk gegroeid tegenover zijn oudere tracks. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Lyrisch, zéker wel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2007 @ 19:54:12 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nee maar vooral omdat je zegt dat hij flowt als altijd, daarin is hij ook sterk vooruit gegaan. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Mja, dat merk ik niet echt eerlijk gezegd. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Check Vluchtgedrag nog eens dan. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Vluchtgedrag is oud, dan vond ik sowieso al dat hij vooruit is gegaan. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Geldt net zo goed voor ''nieuwere'' tracks vind ik. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, het klinkt overall wel beter maar toch zit er iets in wat me doet denken aan de typische typhoon-stijl. De flow is dan ook wel verbeterd in dat geval. Maar goed, zullen we stopppen? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ja zeker, ik ben het ook met je eens. ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Oké, volledig geluisterd nu. Wat een afsluiters hé! Ik hoor Ty ook het liefst op beats als Natuurlijk, Bommenwerper of Vlieger. Zo niet mij is perfect gespit vind ik, hotel beschaving ook Ook al heb ik mezelf beloofd de komende maanden te sparen, ik weet nu al dat ik dit album ga kopen. Rico doet weer eens zwaar. Wat dingen waar ik het zwaar mee eens ben: Quote: KRStarr schreef op 16-06-2007 @ 15:46 Pure lyricist, goede producties Quote: Veelpleger schreef op 22-06-2007 @ 12:31 kunnen rico en ty niet een album met ze 2en maken?? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Nee man Rico moet gewoon à la Fakkelteit een solo album opnemen. Dat heb ik nog veel liever dan Typhoon en Rico. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Rico - ik zet Sticks in de hens (disstrack) exclusive shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2007 @ 20:38:53 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik steek een stick in je reet ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Bommenwerper klinkt best wel à la Jiggy Djé ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 25-06-2007 @ 20:39 ik steek een stick in je reet Dat is de track van rico ft B.E.R ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
steek me stick in de reet van sticks nigga! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
Die line is van Rico. B.E.R. ontfermt zich over Gramma Boy. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik maak geen grapje, er komt een featuring met Bloedserieus op Fakkelteit ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
doe niet zo eng ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb de track al gehoord, beer zegt maar 3x nigga in 16 bars, harde shit. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 25-06-2007 @ 18:09 Waar blijft de review? Muss? Je wordt op je wenken bediend: Review ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Toffe review, ik ben het helemaal eens met je conclusie. Het is misschien wat te vroeg om van een classic te spreken maar ik heb er net zo een gevoel over als toen Eigen Wereld net uitkwam, dat je al weet dat je het over een half jaar nog net zo dope vind. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
aaah hotel beschaving blijft echt zo lekker, die flow ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Props voor de review, net gelezen en kon me er wel in vinden... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
voor mij toch wel 1 van de beste albums van nederlandse bodem, tekstueel is het voor mij gewoon de beste. Herken me echt heel erg in zijn manier van denken en het vormt echt een mooi geheel. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mat-ice | ![]() | ![]() |
Ik verwacht morgen de limited versie in de brievenbus, heb het album al aantal keer geluisterd Echt lekker album, rustige nummers wisselen goed af met nummers als los zand en bommenwerper. Tekstueel gezien sterk en goeie samenwerkingen, ik had alleen wel wat meer dinophia willen horen. Ben beniewd hoe ik er over een half jaar over denk maar ik zeg op dit moment: Hard. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat is dat nou hier? http://www.popinstituut.nl/lowlands/hitlijst.html Ty niet eens in de top 25! Ik heb al gestemd voor de hiphoppers in de lijst ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Bedankt, je stem is verwerkt Klik hier om terug te gaan ...Ik ook even snel ![]() | ||
![]() | ![]() |
Waar jij je toch allemaal mee bezig houd Leyla.. ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Tja, je moet wat he, als je geen zin hebt in leren en gaat slenteren op het www ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ] |