Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Urbanflow Gepost door Urbanflow op maandag 18-06-2007 om 15:35:23
Urbanflow is een platenlabel dat onder de vleugels wordt gehouden door RisingflowRadio. Het platenlabel is gemaakt voor en door jong talent op het gebied van zang,dans,rap en producing.

Nu zoeken wij van Urbanflow rappers en zangers/zangeressen!

Ben jij geinteresseert en wil jij mee met optredens en eigen tracks op de site zien? stuur dan een mail naar michael@risingflowradio.nl of voeg mvajax@hotmail.com aan je msn lijst!

Met vriendelijke groet,

Michael Veltman
www.urbanflow.nl
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 18-06-2007 om 15:43:22
Schaft dat woord ''Urban'' eens af man...........

Gewoon Hip-Hop/Rap/Nederhop
Skarjan
eu
Gepost door Skarjan op maandag 18-06-2007 om 17:21:18
ik iwl eerst wel es wat nummer van jullie rappers horen
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 18-06-2007 om 17:28:52
Quote:
Weazel schreef op 18-06-2007 @ 15:43
Schaft dat woord ''Urban'' eens af man...........

Gewoon Hip-Hop/Rap/Nederhop


he catweazel als zij muziek maken wat in de categorie ''urban'' valt, waarom zouden ze dan Hip-Hop/Rap/Nederhop zeggen?

(wat verder niets met mijn mening over urban heeft te maken)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2007 @ 17:29:14 ]

----------------------------------------
ya diggg
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op maandag 18-06-2007 om 18:06:11
Quote:
Urbanflow schreef op 18-06-2007 @ 15:35
Urbanflow is een platenlabel dat onder de vleugels wordt gehouden door RisingflowRadio. Het platenlabel is gemaakt voor en door jong talent op het gebied van zang,dans,rap en producing.

Nu zoeken wij van Urbanflow rappers en zangers/zangeressen!

Ben jij geinteresseert en wil jij mee met optredens en eigen tracks op de site zien? stuur dan een mail naar michael@risingflowradio.nl of voeg mvajax@hotmail.com aan je msn lijst!

Met vriendelijke groet,

Michael Veltman
www.urbanflow.nl



NOU EN!!!

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 18-06-2007 om 18:10:19
Quote:
Buitengewoon schreef op 18-06-2007 @ 17:28
(...)

he catweazel als zij muziek maken wat in de categorie ''urban'' valt, waarom zouden ze dan Hip-Hop/Rap/Nederhop zeggen?

(wat verder niets met mijn mening over urban heeft te maken)



Klopt, maar ik ben het woord URBAN een beetje zat.

BAN het URBAN!
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op maandag 18-06-2007 om 18:28:28
In de naam van urbanus burn ik de term urban en druk het als as in de urn
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op woensdag 20-06-2007 om 21:52:44
Klinkt relax.. Vertel eens wat meer over UrbanFlow?
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 21-06-2007 om 18:53:52
wat zijn jullie toch een stelletje kleuters, jesus

-edit: helemaal mee eens, onzin verwijderd-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-06-2007 @ 15:59:04 ]

----------------------------------------
Kiphop baby!
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op donderdag 21-06-2007 om 19:00:43
Zeg het ze, kip!
----------------------------------------
LOL QUE?
Urbanflow Gepost door Urbanflow op dinsdag 26-06-2007 om 15:47:30
Urbanflow zoekt rappers/producers/zangers/zangeressen!
Urbanflow is een ongelicenceerde platenlabel die onder de vleugels van Risingflowradio probeert plaatjes uit te brengen.
Nu zoekt Urbanflow rappers voor hun platenlabel die meegaan naar optredens, tracks willen maken en hun track op www.risingflowradio.nl voorbij willen horen komen.

Lijkt dit jou wat? Stuur een mail naar michael@risingflowradio.nl of voeg mvajax@hotmail.com toe op je msn!


Dit is dus de bedoeling van Urbanflow en we willen vanavond een soort auditie avond houden op de radiozender tijdens Studio Chaos. Mensen van Urbanflow en de luisteraars brengen hun stem uit en wie weet ben jij wel 1 van de winnaars! Stuur dus snel je track naar michael@risingflowradio.nl als je mee wilt doen!
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 26-06-2007 om 18:33:20
En hoe gaan jullie shit uitbrengen dan? Hebje een budget, kan je cd's laten drukken en hebje iets van distributie geregeld? Volgens mij zijn jullie gewoon 3 kids ofzo die beetje tracks willen voor op hun website
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op dinsdag 26-06-2007 om 21:23:42
Quote:
Vent schreef op 26-06-2007 @ 18:33
En hoe gaan jullie shit uitbrengen dan? Hebje een budget, kan je cd's laten drukken en hebje iets van distributie geregeld? Volgens mij zijn jullie gewoon 3 kids ofzo die beetje tracks willen voor op hun website


Je hebt het helemaal verkeerd, ipv dat je even goed leest.. ze zoeken mensen, die mee willen gaan voor optredens, vanavond was er een soort van auditie. zodat hun kunnen kijken welke persoon de luisteraar aantrekt. Voor verder informatie had je kunnen luisteren tussen 19:00 en 21:00. Trek niet meteen een feit als je de werkelijkheid nog niet onder ogen hebt gezien.
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
rame
Gepost door rame op dinsdag 26-06-2007 om 21:38:31
Dat betekend nog steeds niets.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.