Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
platform Gepost door platform op maandag 18-06-2007 om 15:50:09
Onze evolutietheorie: ronde keien werden rechte stenen, ruilmiddelen werden biljetten, groen werd grijs en het wiel werd uitgevonden. Een knap staaltje werk, maar de mens evolueerde niet, de mens vermenigvuldigde zich alleen. Abstractie wordt verfoeid aan het oppervlak. Blaffende honden worden ingeent. Tijd is geld en geduld is een dure hobby. Echte schoonheid zit in flacons. McDonalds maakt rauwe bonen zoet. Schoenmaker, blijf bij je marketingplan.

Daarom nu verkrijgbaar: Macronizm EP; Stenen Tijdperk. Gratis, per vierkante meter.

Gratis te downloaden: www.MACRONIZM.NL
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op dinsdag 19-06-2007 om 12:24:00

'kick'

Props naar Macro, dit verdient veel meer aandacht, echte hiphop!! Het luisterd heerlijk weg en teksten hebben lines die je doen denken..

download en oordeel!

Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 19-06-2007 om 12:51:27
ik vind t eigenlijk ook maar raar dat veel mensen macro niet kennen..gast gaat ook al tijd mee yo!
----------------------------------------
www.serife.nl
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op dinsdag 19-06-2007 om 13:29:16

klopt en dat maakt hem echt, hij zoekt het succes niet op maar doet gewoon lekker zijn ding. Toch jammer dat mensen hem niet checken!

platform Gepost door platform op woensdag 04-07-2007 om 19:08:12
tnx leute!
De EP is nog t/m 31 juli te downloaden, daarna houd de server sponsoring er mee op
dus als je 'm nog niet binnen hebt gehaald: check m op www.macronizm.nl
Eeza
Gepost door Eeza op donderdag 05-07-2007 om 17:06:24
Macro is held!
ik heb hem echt t vaakst gezien van alles wat ik live heb gezien ofzo
ja stadsgenootje eh
wel jammer dat ie gestopt is met ché
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 17:07:08 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.