Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
GanGstaSsS222 | ![]() | ![]() |
Hee zijn er mensen die wel is wat hebben besteld op www.DrJays.com ??? Ik vind dat ze wel dope kleren enzo hebben en ik zou wel een (best grote) bestelling willen plaatsen. Maar ik was benieuwd of een van jullie een slechte of goede ervaring met deze site heeft of mischien nog een nadeel van kleren laten overkomen vanuit de US. Thnks ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet, maar je naam kan echt niet ---------------------------------------- argh | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
GanGstaSsS222? bwaaahahaha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Leuk, nieuwelingen pesten. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Jezus die evisu shit is wel tantu duur, 320 dollar voor een trui Edit: Ziet er wel betrouwbaar uit, zoek anders even op google naar persoonlijke ervaringen [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2007 @ 17:44:05 ] | ||
Thnks ![]() ![]() | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ja het is wel creatief, dat geef ik toe ---------------------------------------- ya diggg | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Mattie van mij bestelt hier wel 'ns petjes en shit gaat altijd goed dus is een betrouwbare site. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GanGstaSsS222 schreef op 18-06-2007 @ 18:16 Thnks ![]() ![]() Ghehe ![]() 4. 'gangsta' ![]() 5. een vriend van me bestelt wel veel uit Amerika, hij heeft er alleen nog positieve ervaringen mee gehad ---------------------------------------- argh | ||
Maar alleen als ik een bestelling van c/a 350 dollar plaats dan komt daar ongeveer 36% (in totaal) JA 36 JA! aan "taxes and shipping" bij dus dan zit je op 126 dollar en dan ben je in totaal 476 dollar en dat is dan weer best wel veel ![]() ![]() | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
nee dat valt wel mee joh er komen maar 30 dollar verzend kosten bij ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
ee maar ff serieus 126 dollar verzendkosten![]() | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
GEWOON DOEN | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GanGstaSsS222 schreef op 20-06-2007 @ 20:56 ee maar ff serieus 126 dollar verzendkosten ![]() Waarschijnlijk wel, Dr. Jays verzint dat niet. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Jays heeft kennelijk een universitaire graad, dus dan vertrouw ik em wel. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Sinds kort versturen ze naar Nederland maar die verzendkosten zijn idd heel erg hoog. Wel jammer want verder hebben ze wel dope/relatief goedkope shit ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk wel dat je het er uit haalt, per broek zitten ze bijvoorbeeld gemiddeld 30 euro onder de prijs die je hier betaald. Persoonlijk zou ik er niks kopen, ik pak liever de trein naar een grote stad, heb je ook geen gezeik met maten enzo. | ||
ja maar die shit van Jays is wel dope want sommige dingen verkopen ze niet of veel te duur hier in NL, kijk maar is bij het merk: CLH, bij de britain zag ik 1 van die hoodies hangen voor 119 euro en op Jays kost het omgerekend 25 euro ofzo![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |