Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op woensdag 20-06-2007 om 18:52:44
Relaxtee Freestyl.. Jammer van de kwaliteit.. Probs voor Jou !!
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
Vent
Gepost door Vent op donderdag 21-06-2007 om 00:25:47
Quote:
FreakyFreek schreef op 20-06-2007 @ 11:40
wat, wie brengt een mixtape uit?

ikke
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op donderdag 21-06-2007 om 09:34:05
Oww.. Heb je al previeuws van je mixtape?
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 21-06-2007 om 09:37:12
Als ie dat had willen laten horen, had ie dat wel gedaan toch?


Moet ergens in augustus een keer optreden op het lokale poppodium, en over ongeveer drie weken in zo'n tentje waar kempi-mocro's komen, kankerhard blazen haha.

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 21-06-2007 om 13:22:26
Quote:
Vent schreef op 19-06-2007 @ 19:03
Ik moet binnenkort voor het eerst "optreden", ben dj bij een skatecontest in goess (bas janssen en shit komen ook word wel dope, voor de skateboarders onder ons), gewoon hele dag plaatjes draaien en chillen met matties.

Meer info;
Southparkcup
Skateboardcontest in Goes(-zuid)
Adres: Presidentkennedylaan (naast schaatsbaan)
Inschrijven: 12.00 - 13.00
Inschijfkosten: 1 euro
Contest: 13.30
Best trick: Na de Contest

Skateboard demo van: Bas Janssen (element, independent)
Lute Elting (girl, lakai)
Leon Huiskes (popwar, destructo)

BMX demo van: (staan geen namen bij, mark vos sowieso wel en nog meer maar weet niet wie)

contest bestaat btw uit
Contest
Best Trick
Best Crowd
Best kiddy!

komen moeders

edit; en dj's natuurlijk whut whut
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2007 @ 13:22:53 ]
Nord1n
Gepost door Nord1n op vrijdag 22-06-2007 om 02:52:16
Mijn eerste ervaring On-Stage was op me schoolfeest.
Ik deed samen met een vriend van me een track van ons.
Begon heel zenuwachtig te worden toen ik moest beginnen, ik dacht van waarom begin ik hier nou aan..

Maar toen die vriend van me begon ging ik beetje in actie komen en ging ik spitten en toen ik iedereen hoorde lache en schreeuwe etc was ik heel blij van binnen. De mensen mochten me en iedereen gaf een aplaus op het eind, ik dacht toen dit wil ik vaker doen !

Na de zomervakantie ga ik me studio afmaken en weer serieuws aan de slag. Heb een paar goede connecties die optredens kunnen regelen voor me waar ik ook nog eens betaald voor krijg!
nerd
Straight Edge
Gepost door nerd op vrijdag 22-06-2007 om 06:54:43
Mijn eerste On-stage ervaring zal al eind '98 zijn geweest. (Ik was toen 18jaar)
Deed een nummer mee met een hardcore/metalband, denk aan Neuk! Ook nederlandstalig. Paar leuke showtjes gedaan, met als hoogtepunt toch wel in Simplon, Groningen. Mijn naam was toen Raf.R. maar heb het nooit doorgezet, misschien maar goed ook

Owja heb ook nog eens op het podium gestaan en meegedaan met de mannen van Onderhonden ('99). Dat was toen in Iduna, Drachten. Leipe show, daarna nog backstage bij de mannen gezeten, waaronder dus Def.P. Die toen erg arrogant overkwam...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2007 @ 07:00:52 ]

----------------------------------------
Duvel is geen hond die blaft!
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op vrijdag 22-06-2007 om 16:54:03
haha, Deff p is altyd al arrogant geweest haha.. maar tog krijgt ie wel respect ! ..
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0187 sec.