Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 19-06-2007 om 13:25:35
Ik heb sinds net Emule geïnstalleerd omdat LimeWire constant blijft haken op Windows Vista (althans bij mij..) dus nu zit ik wat bende te downloaden met Emule.. maar op één of andere manier zit er absoluut geen vaart in die overdrachten.. die bars worden blauw.. rood.. roze... iemand meer info over dit programma? Snap er geen reet van.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 19-06-2007 om 13:26:15
download soulseek
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 19-06-2007 om 13:28:29
issie goed?
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 19-06-2007 om 13:47:34
soulseek is ok, maar emule werkt goed bij mij.

Zorg dat je poorten open staan, je kunt checken of ze open zijn bij je instellingen ergens.

verbind met de server met de meeste bestanden. Als ie vol zit, gewoon nog n x proberen.

sorteer in "verkeer" /transfers, je bestanden op voortgang.

Ze gaan vaak neit meteen downloaden, maar ik download er wle vaak bestanden die ik niet op soulseek, internet, via torrentsites etc kan vinden.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 19-06-2007 om 14:53:46
ik gebruik Shareaza, werkt voor mij altijd prima, maar download laatste tijd meer met torrents
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op dinsdag 19-06-2007 om 14:56:31
Quote:
Re-iLL schreef op 19-06-2007 @ 14:53
ik gebruik Shareaza, werkt voor mij altijd prima, maar download laatste tijd meer met torrents

Doe dan torrents of warez man die shit werkt hier 10x zo goed als alle andere shit of usernets dat gaat pas snel
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 19-06-2007 om 15:12:36
bitlord en bitcomet variant zijn killers!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 19-06-2007 om 15:26:58
Emule gebruik ik ook, vind het het beste programma dat er is.

Emule werkt op principe van hoe meer je aanbiedt hoe meer je binnen haalt, je zult wat geduld moeten hebben.
een rode balke betekent dat er op dit moment geen aanbieders zijn voor datgene wat jij wilt downloaden.

je kunt ook op internet naar ED2K links zoeken. zon transfer zet het dan in jou downloads.


----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 19-06-2007 om 16:30:10
Blegh laatmaar.. ik ben overgestapt naar LimeWire.. heb de nieuwste gedownload.. die doet het voorlopig goed. Emule is mij te ingewikkeld.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 19-06-2007 om 16:34:30
Je kunt ook Ares gebruiken. overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en (meestal) gelijk downloaden.
In ieder geval stukken beter dan limewire.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Timsko
Gepost door Timsko op dinsdag 19-06-2007 om 16:40:34
Frostwire, precies hetzelfde als Limewire, maar veel minder troep
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 19-06-2007 om 16:44:03
LimeWire Pro is wel dope hoor.. heb je geen troep oid.
versie 13.0

maar kheb net die Ares ofzo gedownload ff testen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.