Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op donderdag 21-06-2007 om 18:37:53
Ik heb een idee (en tekst) voor een track, maar ik zoek nog iemand om mee te doen.

Titel: Ik ruik angst

Het is simpel, gewoon thuis in je eigen studio opnemen, doe ik ook, en dan aan elkaar afmixen.

Dus heb je zin en een studio... ...

neem concact op hieronder en add msn: robinson076@live.nl

Alvast bedankt,

ciao!
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op donderdag 21-06-2007 om 18:40:48
Misschien is het handig iets van je te laten horen.. om te kijken of de stijl ons intresseerd.. en of de stijlen wel gecombineerd kunnen worden.. is maar een tip he .. Greetz!
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op donderdag 21-06-2007 om 18:44:51
dat zou best kunnen, maar ik heb alleen troep uit mijn wannaB tijd, ghehe, dat zou denk niemand aanspreken. ik heb aantal maanden moeten wachten op studio, snapj?
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Critical Gepost door Critical op donderdag 21-06-2007 om 18:47:41
je hebt toch zelf thuis ook wel ergens een mic'je, dan kan je een beetje laten horen hoe je flowed en zo
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Jrstylow
**De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar**
Gepost door Jrstylow op donderdag 21-06-2007 om 18:48:53
Mee eens critical! 16 bars bossen, uploaden en de link hierby posten.. dan zien mensen wel verder!
----------------------------------------
Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone!
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op donderdag 21-06-2007 om 18:51:06
Ik ga waarschijnlijk zaterdag al naar studio, dan drop ik die 16 bars die ik voor die track heb al wel zovast als demo..

Die drop ik dan hieronder wel
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Danski
Gepost door Danski op donderdag 21-06-2007 om 18:56:05
ait dan

heb je al wel een voorbeeldje van de beat dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2007 @ 18:56:28 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.