Index / Muziek / | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
http://www.voorpaginanieuws.be/berichtown.html/24372/Nino/Zaandam Check dit nieuwsbericht, shit man, wel erg hoor. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
je weet dat het een nepsite is?... of is dat juist je grap? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Sounds like a heap o' bull ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Trieste site man, je hebt alles gelijk door. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
My bad ![]() ---------------------------------------- argh | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
nino dood beer dood binnenkort wie wordt er morgen geschoten? Edit: Staat gewoon op de site: Deze website is een fopsite en gemaakt om je vrienden,collega's, vijanden enz... te laten geloven dat ze op de hoofdpagina van de krant staan . Vul gewoon hieronder de gegevens in van de persoon die je wil foppen en de site creëert automatisch een link naar een vals nieuwsbericht van jouw keuze . Je kan zelfs een eigen verhaal verzinnen en een foto van de te foppen persoon uploaden en plaatsen .Wat hoef je te doen ? Kopieer de volledige link , plak hem in een email en stuur hem door naar diegene die je wil foppen of naar al je vrienden.Deze link naar het vals nieuwsverhaal lijkt 100 % authentiek op dat van een "echt" nieuwsbericht van een krant . Edit: Is nog best leuk ![]() http://www.voorpaginanieuws.be/berichtown.html/24840/Paris Hilton/Jilla [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2007 @ 21:58:16 ] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik was ook in de maling genomen... over msn, maar klikte op meer en toen zag ik dat het een grap was, vond het wel heel bizar. | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
Pfff gare shit nino heet ook geeneens clayton tevreden ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Ik wens niemand de dood, maar het zou wel een wacke mc schelen... ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Sterker nog, het zou er 2 schelen. Nino die dood is en Menaze die in de gevangenis zit ![]() ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
ieke![]() |
![]() | ![]() |
en al was nino dood, kon het me weinig schelen ![]() ---------------------------------------- We zijn capabel tot rijmwerk, flijm scherp als een sabel. Ik zet mijn merk op dit tijdperk, tis formidabel. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ieke schreef op 28-06-2007 @ 18:28 en al was nino dood, kon het me weinig schelen ![]() dus dan mag je dood? ---------------------------------------- beng! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
nee , dan als hij dood was had ieke er niet mee gezeten. | ||
ieke![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 28-06-2007 @ 18:43 nee , dan als hij dood was had ieke er niet mee gezeten. klopt ---------------------------------------- We zijn capabel tot rijmwerk, flijm scherp als een sabel. Ik zet mijn merk op dit tijdperk, tis formidabel. | ||
Jrstylow **De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar** |
![]() | ![]() |
Zo van nino heeft geen skills? Nino heeft meer skills dan alle wacke rappers die in deze topic reageren en zeggen dat het hun nix kan schelen. ! ---------------------------------------- Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone! | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jrstylow schreef op 28-06-2007 @ 20:08 Zo van nino heeft geen skills? Nino heeft meer skills dan alle wacke rappers die in deze topic reageren en zeggen dat het hun nix kan schelen. ! ... " ik hoor een LSD Groupie "... ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Index / Muziek / |