Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 07-07-2003 om 10:34:18
Er zijn de afgelopen week een aantal veranderingen geweest op het forum. Even een aantal op een rijtje:

Forums
- Er is een forum bij gekomen "BEhiphop". Speciaal plekje voor de Belgen onder ons en alles wat met België te maken heeft.
- Onzin en Weblog is nu één forum. Onzin is blijven bestaan, Weblog is naar het archief verhuist.
- De onderverdeling van fora en categoriën is iets aangepast.

Crew
- Araphor is (al dan niet tijdelijk) geen moderator. Druk druk enzo.
- Deathlock is geen moderator meer op C&T
- LRF is er als moderator bij gekomen op BEhiphop.

Dat was het geloof ik wel zo een beetje

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-08-2003 om 02:33:09
Vanacht heb ik het handel forum naar het archief gegooit. We zullen wel kijken wat we hiermee gaan doen. Voorlopig heeft het bewezen niet echt nuttig te zijn.

Er is vandaag precies 2 maanden niet in gepost.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-08-2003 om 12:44:35
Sjawel, vandaag hebben we de crew weer uit mogen breiden.

Spook! zal vanaf vandaag met een blauw kleurtje rond lopen, en dat is niet omdat we z'n keel dicht hebben geknepen

Spook! zal zich gaan bezig houden met het moderaten in MZK en C&T. Verder zal Spook! ons ook af en toe van verhaaltjes in de vorm van Party en CD reviews voorzien op de frontpage.

Welkom Spook!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 17-09-2003 om 23:51:04
Helaas heeft Teig vandaag aangegeven te willen stoppen met het modereren op NLhiphop.nl. Wegens werk, afstuderen etc. heeft hij geen tijd meer. Vandaag of morgen zal teig weer als gewone zwarte user verder gaan op het forum..... En dat de HHS nu vriendelijker zal wezen

Bij deze willen wij (ik wel iig.) Teig bedanken vooralle inzet voor NLhiphop.nl.

Tegelijk staat er dus weer een forum open, te weten RTF (Radio, Televisie en Film), denk jij dat je een goeie moderator zou zijn voor dit forum, kan je mailen naar forum@nlhiphop.nl
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 24-09-2003 om 23:25:17
FF een kickje voor de AT. Staat ie daar ook weer in
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-01-2004 om 00:44:24
Sjawel, we hebben er een lauwe blauwe er bij.

De Lauwe is vandaag begonnen als moderator in Algemeen gelul en zal jullie daar in de hoek zetten wanneer jullie stout zijn en stickertjes plakken in jullie boekjes als jullie goed zijn geweest.

Succes De Lauwe.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 02-03-2004 om 13:11:44
_Osiris_ ook bekend als de LordV bijna tafelvoetbal en flipperkast kampioen is vandaag begonnen als moderator op Battle forum. Pest hem niet te veel
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-04-2004 om 17:45:55
Inmiddels is _Osiris_ gestopt met modden op BTL en heeft Schizo het overgenomen daar. Hadden jullie vast al wel gemerkt

Tevens is er sinds lange tijd weer een moderator op RTF. Dit in de vorm van Noedels.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-05-2004 om 16:20:14
Er is een nieuw subforum geboren. Battle Competitions

In dit forum kunnen de competities plaats vinden, de gewone battles blijven in het huidige forum mogelijk. Dit is om de duidelijkheid en het overzicht een beetje te behouden.

Om de kwaliteit hier een beetje op het competitie niveau te houden kan niet iedereen hier posten. Je moet mee doen in een competitie of mee hebben gedaan in een competitie om hier te kunnen posten.

Wanneer je nog niet kan posten in het competitie forum, maar je doet wel mee in een competitie, kan je mailen naar forum@nlhiphop.nlbr />
Zet in die mail dat je mee doet in een competitie en je gebruikers naam. Je zal dan zo snel mogelijk toegang krijgen tot dit forum. Ook een PM naar mij (spade) kan je toegang opleveren.

Het heeft geen zin om iemand anders te PM'en of te mailen, daar anderen niet de rechten hebben om gebruikersrechten aan te passen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.