Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
per dag 5x...leyla kan jij dat? sorry, maar dat is net iets te vaak dnk ik.. ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
iemand die betaald krijgt, zal die het ook 5 keer per dag doen? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 03-07-2007 @ 19:07 Wat een 'deskundigen' hier zeg, zo ![]() haha allemaal rukkers he, gebeurt masturbatie onder jullie vrouwen ook veel? heb het nooit echt durfen vragen ---------------------------------------- joahh | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha simons lekker bezig, maar k heb wel onderzoek gedaan en t gebeurd niet minder vaak dan bij ons hoor.. Tenminste qua mensen die het doen, k heb het niet over hoevaak ze het doen. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wat is het gemiddelde bij mannen dan.. ff kijken of ik eronder of erboven zit ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Geen idee.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wat een sker onderzoek dan... ---------------------------------------- joahh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
echt kk zielig. zon nerd die ik ken zei dat ie een keer verveelde en ze ouders waren er niet had ie zich 8 keer gerukt op 1 dag. en hij leek er nog trots op te zijn ook kk triest ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
volgens mij knapt je eikel dan zowat ---------------------------------------- joahh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nog nooit iemand om me heen iets horen zeggen over masturberen, maar goed, dat zegt niets natuurlijk ![]() Voor jongens is het ook makkelijker ofzo, praten over 'rukken'. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
8 keer op een dag? Holy cow, best gespirde armen dan. en @ simons, ''onderzoek'' gewoon een aantal meisjes gevraagd. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Laten we het er op houden dat ik het samen met een vrouw vaker kan dan in mijn uppie ![]() Alleen is ook maar zo alleen ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Mensen als die waar Mtijn het over hat doen me mijn vriendin waarderen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wie gaat donderdag ff uit in groningen dan? ---------------------------------------- joahh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ja leyla heeft ook een vriendje dan is t niet nodig lijkt me zo en die gast is ook echt een fucking nerdje maar dat terzijde ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 03-07-2007 @ 19:19 wie gaat donderdag ff uit in groningen dan? is er nog wat bijzonders ? kan wel even proberen te regelen dat we gaan | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
zuipfestijn bij mij ---------------------------------------- joahh | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 03-07-2007 @ 19:17 Ik heb nog nooit iemand om me heen iets horen zeggen over masturberen, maar goed, dat zegt niets natuurlijk ![]() Voor jongens is het ook makkelijker ofzo, praten over 'rukken'. Ha ha, tuurlijk doen vrouwen het ook. Lieg niet ![]() ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 03-07-2007 @ 19:20 zuipfestijn bij mij jij was toch vrienden met samir ? komt ie ook ? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
uhm nee, mare ik moet jullie verlaten, rustigggg [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-07-2007 @ 19:21:22 ] ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 03-07-2007 @ 19:19 wie gaat donderdag ff uit in groningen dan? Jup ik ga donderdag uit in groningen. | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 03-07-2007 @ 19:20 uhm nee, mare ik moet jullie verlaten, rustigggg Rustig aan. ennuh....Hou Het Urban! ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
Hehe die is wel erg fout. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
I say doctor!, ain't there nothin' I can take, I say doctor!, ain't there nothin' I can take, I say doctor!, ain't there nothin' I can take, I say Doctor!, you such a silly woman!, Put the lime in the coconut, drink them both together, Put the lime in the coconut, then you feel better, Put the lime in the coconut, drink them both up, Put the lime in the coconut, and call me in the moooooorning, Yes, you call me in the morning, whooooehooeoeooeoee i said #*&@$_@!_!~!!##$!~~!DOCTOR !>@!?@>@Q#&&$ ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
vet spel http://www.gettheglass.com | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
vieze krankerhond van muziekmetropool culemborg moet echt is ff gaan bellen om af te spreken wanneer hij me drumstel komt brengen, grotverdegrotverdrommels nog aan toe zeg!!! vorige week dinsdag was het geld al overgemaakt, dus hij had nou allaaaaang kennenbellen. vieze hond. en dan is die hoerensite ook nog eens offline of kapot ofzo. GRRRRRRR!!! :@:@:@:@:@: ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Msss zou jij m ff kunnen bellen. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
haha zeker vet tot nu toe ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 03-07-2007 @ 20:04 Msss zou jij m ff kunnen bellen. heb ik al gedaan, 14 minuten niemand aan de lijn en toen het eeenmal 6 uur was heb ik maar opgehnagen, 6en wordt er toch niet meer opgenomen ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Moet dat spel zo lang laden ?? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
bij mij duurt het ook veel te lang om te laden ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
heb je op full screen ding gedrukt? dan duurt het toch niet zo lang? damn, ik ben game over ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
dope spel...hehe ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Hehe, wel grappig concept, maar niet iets waar ik me in ga verdiepen. | ||
![]() | ![]() |
hey arihasj heb je de code al gekraakt.. rechts 6 links 97 rechts 31 links 52 rechts 8 ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
haha ik ben al lang gekapt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ik ben klaar kikke shits ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
De Lange, zeg Hallo dan.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
leuk spel vond ik t maar ik was pas begonnen, speel het later nog eens. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
de bloemen staan in appel met hoge van die grote dingen met 3 shirtjes [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-07-2007 @ 00:18:04 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Kom net uit het water, nachtduikje gemaakt, geen ruk gezien | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Allemaal MTV kijken, trust me its worth it. edit: nu reclame maar ze zenden hele beastieboysconcert uit in de melkweg, amsterdam [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-07-2007 @ 00:28:08 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hebben ze wel eens vaker gedaan, dope show | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
http://tv-links.co.uk/link.do/4/1870/2631/17910/28981 met z'n allen kijken ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Verdomme, ik heb een fokkin schijf van 80 GB en die is bijna vol. 50 GB muziek. Kanker. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
De Kraaij mag straks gaan spelen/wachten op regen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hoe laat? ---------------------------------------- beng! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nu, paretij van Kiefer en Djokovic is net voorbij (Djokovic wint) en als het goed is gaat de Kraaij nu spelen, maar er is eerst nieuws... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 04-07-2007 @ 00:43 http://tv-links.co.uk/link.do/4/1870/2631/17910/28981 met z'n allen kijken sexeh, tnx trailer park boys ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |