Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
rijms laten rijmen vind ik eigenlijk geen kunst ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
behalve als je E-Masta bent ---------------------------------------- ya diggg | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
nee e masta suckt gewoon ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan wanneer komt die nieuwe lectuur dan | ||
Quote: Prow schreef op 05-07-2007 @ 21:30 nee e masta suckt gewoon oh oke ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 05-07-2007 @ 21:30 Ozcan wanneer komt die nieuwe lectuur dan als de webmeester terug is van zijn vakantie.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 05-07-2007 @ 21:24 (...) hoe dan? *grinnikt* ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
waarom doe je dat? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
grinniken moet je echt niet doen ofzo hoor ---------------------------------------- ya diggg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
waarom dan niet? ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 21:47 *grinnikt* habbo-steez hierzo. m'n broertje van 12 doet dat daar ook.. ![]() | ||
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 21:52 waarom dan niet? is eng ---------------------------------------- ya diggg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 05-07-2007 @ 21:52 (...) habbo-steez hierzo. m'n broertje van 12 doet dat daar ook.. ![]() Dan kunnen wij om hetzelfde grinniken.. Quote: Buitengewoon schreef (...) is eng Ik ben ook heel eng ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 21:57:25 ] ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 21:57 (...) Ik ben ook heel eng ![]() ben je ook lief? ---------------------------------------- ya diggg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
somsss.. ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ben je ouder dan 16? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ik ben soms ook heel lief ---------------------------------------- ya diggg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
haha ja ik ben dit weekend jarig, en dan word ik 18 ![]() ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
oeh dan zeg ik, heeyy alles goed?? haha ik heb zon muziekje geript van die bollywood ding, en het klinkt nog best vet eigenlijk, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik wordt woensdag 18.. kreeft zijn kicks ass! | ||
ik word volgende week ook 18 is dat mode ofzo ---------------------------------------- ya diggg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 05-07-2007 @ 22:09 oeh dan zeg ik, heeyy alles goed?? zeg je dat tegen mij omdat ik 18 word of tegen Buitengewoon omdattie soms ook heel lief is? en jepp, ik ben een Kreef! overduidelijk ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
![]() | ![]() |
ik werd 2 jaar trug 18, volgens mij is 18 worden een trugkomende hype ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 22:11 (...) zeg je dat tegen mij omdat ik 18 word of tegen Buitengewoon omdattie soms ook heel lief is? en jepp, ik ben een Kreef! overduidelijk wat leuk dat je mij lief vind ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 22:11 tegen jou omdat je 18 word.(...) zeg je dat tegen mij omdat ik 18 word of tegen Buitengewoon omdattie soms ook heel lief is? en jepp, ik ben een Kreef! overduidelijk ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
nou met mij is alles goed hoor, met jou ook? ![]() ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
![]() | ![]() |
ja hoor ![]() nu ff een goede openingszin Hoelang ben je al 17? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
ik dacht je horen te zeggen dat je nu met een goede openingszin kwam? ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
je hebt een heel irritante avatar bigsam, ik zit maar dat klote beest te volgen terwijl ik weet waar dat ding heen gaat.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 22:21 ik dacht je horen te zeggen dat je nu met een goede openingszin kwam? ow euhh, wil jij samen met mij op een beat van mij rappen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 22:24:14 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
sam jonge, waar bende mee bezig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ben fan van Ilse de Lange geworden !!! moeten jullie me niet haten of zo, ohw wacht dan doen jullie al damn it ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ik haat jou niet hoor jongen ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 05-07-2007 @ 22:24 sam jonge, waar bende mee bezig ja ik ben niet zo goed in het internet hosselen ![]() ik dacht misschien krijg ik een tip van hyreme ofzo, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
sorry jongens, ik heb besloten om monogaam te worden. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 05-07-2007 @ 22:25 ik ben fan van Ilse de Lange geworden !!! moeten jullie me niet haten of zo, ohw wacht dan doen jullie al damn it aaaaaaaaaahneeeee he! ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Quote: Hyreme schreef op 05-07-2007 @ 22:28 sorry jongens, ik heb besloten om monogaam te worden. Dat zijn echt van die opmerkingen die mensen maken die niks méér kunnen krijgen/hebben ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 22:29:58 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik word volgende week 25 | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 05-07-2007 @ 22:29 (...) Dat zijn echt van die opmerkingen die mensen maken die niks méér kunnen krijgen/hebben ![]() als jij goed je pm hebt gelezen ![]() ![]() trouwens, dat is weer een oude schaduw 'grap' ik miste in de vorige opmerking wat vuur ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Je verwacht te veel.. Dit was ook niet lullig bedoeld ofzo.. | ||
Quote: enjoya schreef op 05-07-2007 @ 22:28 (...) aaaaaaaaaahneeeee he! hey ga jij toevallig nog op reis binnekort? ---------------------------------------- ya diggg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
heiriem hoezo wou je weten of ik naar terschelling ga? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
het verwachtingspatroon van mij is ook heel erg hoog over jou he.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dat blijkt, ik snap zelf niet waar dat vandaan komt. Uitleg? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe die Amstelreclames zijn echt dope. oehh, de wind raast door mijn huis, spooky. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 05-07-2007 @ 22:34 heiriem hoezo wou je weten of ik naar terschelling ga? paar vriendinnen van me zijn er nu ook, beetje medelijden met hun omdat het zulk kutweer is. @ shadow, van agenten heb ik altijd bewondering gehad. ( ahum ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga maandag? zijn ze dr nog? zijn ze heet? ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
In een tent? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dan zijn ze er nog inderdaad, volgens mij wel in een tent ja. en nee ze zijn veels te oud voor jullie. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
oh balen ach genoeg vlees op dat eiland ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |