Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 17-06-2009 om 23:54:34
Het zijn wel grappige apparaatjes,maar niet voor mij ik kan bellen/gebeld worden,dat is genoeg voor mij.
Penny heeft weer wel een mooie telefoon.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2009 @ 23:55:17 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 18-06-2009 om 10:15:57
http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html?WT.ac=sc_iphone2_abonnementen

Prijzen zijn nu bekend. Toch wel duurder als verwacht. De 3g met 8gb is zelfs duurder geworden dan dat ie nu is.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 18-06-2009 om 16:12:20
Pfffs 230mb om die update binnen te halen, schiet ook niet op.

Overigens denk ik dat de run op de nieuwe iPhone weldegelijk enorm is.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 24-06-2009 om 16:39:47
Wat zijn de verbeteringen/vernieuwingen van de Iphone ten opzichte van de 3G? Wat is er veranderd? Heeft hij nu b.v. 3.2 megapixel camera?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 24-06-2009 om 16:46:49
Ik ga mezelf die nieuwe kopen volgende week. Ideaal in de bouw zo'n waterpasfunctie...

Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 24-06-2009 om 16:56:40
Dat dacht ik! Wie weet komt dat kompas ook nog van pas.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 24-06-2009 om 20:59:20
Quote:
livio schreef op 24-06-2009 @ 16:46
Ik ga mezelf die nieuwe kopen volgende week. Ideaal in de bouw zo'n waterpasfunctie...



Waterpas is met de 3G ook mogelijk.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 02-10-2009 om 18:51:13
Sooo what the fuck is dit dan:

Ik wil een smsje sturen en pak m'n telefoon van tafel, is het scherm zwart en weigert 'ie aan te gaan, maakt niet uit welke knoppen ik in druk of hoe lang. Ook als ik 'em aansluit op m'n pc of stopcontact gebeurd er niets. Batterij zit vol trouwens.

Iemand?
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 02-10-2009 om 18:58:28
helemaal uitzetten dan weer aan. Schijnt bij sommige mensen met de nieuwste software te gebeuren
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 02-10-2009 om 19:08:50
Thanks dap, maar het ziet er uit alsof hij al uit staat. Zwart scherm, geen apple logo. Knoppen tegelijk indrukken haalt ook weinig uit. Heb inderdaad laatste software geupdate. Great.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 02-10-2009 om 19:15:34
o je hebt een 3gs?

http://www.iphoneclub.nl/35678/apple-blijft-zwijgen-over-coma-mode-bij-iphone-os-3-1/

dan is dat het niet namelijk. Ik heb er ook geen last van.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 08-10-2009 om 21:14:44
Apple today released iPhone OS 3.1.2, addressing several issues regarding waking from sleep, network service disruption, and crashing during video streaming. iPhone users should connect their iPhones to iTunes and click the "Check for Update" button to obtain the new version.

This update contains bug fixes and improvements, including the following:

- Resolves sporadic issue that may cause iPhone to not wake from sleep
- Resolves intermittent issue that may interrupt cellular network services until restart
- Fixes bug that could cause occasional crash during video streaming
The update is compatible with all iPhone models and weighs in at approximately 240 MB. Apple introduced iPhone OS 3.1 almost exactly one month ago, bringing a number of new features including Genius recommendation for applications, Genius Mixes for music and purchasing of pre-cut ringtones.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 08-10-2009 om 22:00:40
Ik heb hier de laatste weken ook last van gehad inderdaad.. Even update doen dan maar.
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op donderdag 08-10-2009 om 22:07:44
ik heb het idee dat apple dingen uitbrengt die maar half werken... het ziet er allemaal wel vet uit enzo maar toch heeft de iphone best veel problemen .. of heb ik dat nou mis.
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Anima
Gepost door Anima op donderdag 08-10-2009 om 22:21:42
In andere woorden.. wederom lol@Apple.
----------------------------------------
http://www.myspace.com/zeroloss
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 08-10-2009 om 22:31:35
Die problemen worden wel meer benadrukt dan bij andere merken omdat er van Apple
zoveel verwacht wordt en omdat het zon groot bedrijf is met onderhand toch een groot
aandeel in de telefonie. Mensen mogen ook veel verwachten en wijzen op die fouten,
de producten van apple worden er alleen maar beter door. Maar ik denk niet dat de
iPhone zoveel meer 'fouten' heeft dan andere zogenaamde smartphones.
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op donderdag 08-10-2009 om 23:44:19
Kheb vandaag de htc hero besteld... fuck Apple!
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 08-10-2009 om 23:51:59
k heb sinds 2 weken de htc touch pro 2
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Anima
Gepost door Anima op vrijdag 09-10-2009 om 09:33:01
Ik vindt een Blackberry wel geinig! En anders ook een HTC haha.
----------------------------------------
http://www.myspace.com/zeroloss
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 09-10-2009 om 09:52:00
Apple heeft altijd veel te veel kinderziektes, en zoals ik verwachte lees ik hier dus ook dingen over de iPhone. Die zal ik dus nooit gaan kopen, net als welke apparatuur van Apple dan ook.

M'n iPod Video 30gb doet het nog prima, maar dat mag ook wel als ik in het eerste jaar al 4 nieuwe heb gekregen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2009 @ 09:52:25 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 09-10-2009 om 09:54:40
Iphone kan wel wat software problemen opleveren. Aan de andere kant is het wel de telefoon met de meeste applicaties. Geen telefoon kan meer de de iphone.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
unavailable Gepost door unavailable op vrijdag 09-10-2009 om 09:58:10
Ik heb in zowel mijn ipod touch, als mijn macbook pro geen enkele kinderziektes of fouten zitten.
Dus dat valt wel mee, hangt ook van de gebruiker af denk ik dan altijd.
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 09-10-2009 om 10:05:01
Als je zoveel apps hebt moet je ook zorgen dat je product dat allemaal aankan. En ik hoor het bij vrijwel iedereen dus nee sorry. Je wilt niet weten hoe voorzichtig ik met die iPod omga dus dat is ook bullshit @ unavailable. iTunes werkt niet fijn, automatisch taggen kost geld, geluid is erg slecht (met de standaard dopjes in ieder geval), vooral bij hiphop en andere muziek met harde kicks/bass; Apple maakt zich te vaak te makkelijk van dingen af, en als er bij jou nooit wat aan de hand is ben je volgens mij eerder uitzondering dan regel.

Maar als ik zoveel geld neertelde voor te dure apparatuur zou ik ook niet snel willen toegeven dat er misschien toch betere alternatieven zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2009 @ 10:06:50 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 09-10-2009 om 10:15:13
Apple maakt prima producten hoor. Je hebt wel gelijk over die oordopjes, schandalig dat je dopjes van 2 euro krijgt bij een apparaat van 200.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 09-10-2009 om 10:35:47
Quote:
Rem schreef op 02-10-2009 @ 18:51
Sooo what the fuck is dit dan:

Ik wil een smsje sturen en pak m'n telefoon van tafel, is het scherm zwart en weigert 'ie aan te gaan, maakt niet uit welke knoppen ik in druk of hoe lang. Ook als ik 'em aansluit op m'n pc of stopcontact gebeurd er niets. Batterij zit vol trouwens.

Iemand?

Oja, inmiddels doet 'ie het weer. Na een paar uur was 'ie zomaar weer actief, nog steeds geen idee wat er mee aan de hand was.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 09-10-2009 om 11:26:17
ik ben anders wel tevreden over mn ipod touch, als je eenmaal doorheb zitten er vet veel handige opties op en toffe games.
de chillste optie is remote, vanaf de bank mijn muziek op mijn computer beheren, nooit meer opstaan om een ander nummer op te zetten!
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-10-2009 om 15:24:43
ik kan hem alleen nu niet jailbreaken me iphone , madderfakkers doen alleen nog macshit ofzo
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 09-10-2009 om 19:03:22
Quote:
Nickert schreef op 09-10-2009 @ 10:15
Apple maakt prima producten hoor. Je hebt wel gelijk over die oordopjes, schandalig dat je dopjes van 2 euro krijgt bij een apparaat van 200.


word en itunes zuigt maar ik gebruike gewoon SharePod dat dan wel weer lekker werkt.
En ik heb al heel wat apparatuur versleten door de jaren en ik heb nog nooit ergens goede oordopjes bij gehad.
Maar die ipods zijn gewoon goed hoor ik heb mijn eerste altijd op gehad in de bouw ging 3 jaa rgoed tot ik hem op het schermpje liet vallen.
Deze heb ik ook al weer ruim een jaar probleemloos op in de bouw.
En dat terwijl mijn telefoons een stuk meer problemen vertonen door al dat stof.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2009 @ 19:08:53 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 11-10-2009 om 01:54:25
ga ook maar s 1 aanschaffen
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 11-10-2009 om 12:00:10
Quote:
L2N schreef op 09-10-2009 @ 15:24
ik kan hem alleen nu niet jailbreaken me iphone , madderfakkers doen alleen nog macshit ofzo

even geduld hebben volgende week komen er allemaal nieuwe windows tools uit daarvoor
[url]www.iphoneclub.nl/[/url] hou deze site in de gaten die brengen nieuws over dat jailbreak gedoe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2009 @ 12:01:08 ]

Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 15-10-2009 om 18:50:20
Oja,

ik had van de week ook weer wat. Was naar een optreden en wilde een foto maken van een drummer die zijn drumkut in de brand stak. Dus ik pak zo m'n iPhone, druk op die home button zodat ik mijn code kan intoetsen om van de blokkering af te komen maar daar ging het al fout: hij begon opeens foto's te maken wanneer ik op die button drukte. Opzich wel snel en handig dacht ik, dus ik fotootjes schieten. Overigens zelfde resultaat met de aan/uit knop. Wel raar want op die manier kon ik ook niet in het menu komen. Maargoed, toen ik later thuis kwam en die gemaakte foto's wilde bekijken deed 'ie weer normaal, alleen bleek ik allemaal foto's van mijn bureaublad van m'n telefoon gemaakt te hebben (.

Deze zijn toen bijvoorbeeld gemaakt:





[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2009 @ 19:02:44 ]

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 15-10-2009 om 19:52:24
Heb ik ook eens gehad. Volgens mij de oorzaak: Die bekende vastloper van de (op een nalaatste firmwareupdate. Ik probeerde hem aan de praat te krijgen door beide knoppen menig maal in te drukken. De telefoon reageerde niet, waarop hij later ineens die fototoestelflits geluidjes begon te geven. Als je de home button en de sluimertoets tegelijk indrukt maak je namelijk een screenshot. Dus door de vastloper en daarmee vertraging, maakte hij heel veel screenshots achter elkaar.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-10-2009 om 10:33:45
Thanks Marsman, denk dat je gelijk hebt. Overigens wist ik niet dat je op die manier screen shots kon maken, dat verklaart ook weer eea.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 01-11-2009 om 12:20:33
Dus, ik heb nu ook een iphone, wie wil er pingen, jeej!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 01-11-2009 om 12:52:31
Quote:
Brandt schreef op 11-10-2009 @ 12:00
(...)
even geduld hebben volgende week komen er allemaal nieuwe windows tools uit daarvoor
[url]www.iphoneclub.nl/[/url] hou deze site in de gaten die brengen nieuws over dat jailbreak gedoe


thnx homie
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 08-03-2010 om 10:34:09
Hoi,

Nieuw probleempje met mijn iPhone. Er zit stof in de headphone jack en daardoor past die headphone aansluiting er niet meer in. Ik zie niet echt een andere mogelijkheid dan een uitstapje richting de Apple store. Heeft iemand een betere oplossing / ervaringen te delen?

's Ochtends de metro pakken zonder muziek is overigens extreem pijnlijk.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 09-03-2010 om 11:23:33
Niemand? Thanks - loop ik rond lunchtijd wel ff langs.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 09-03-2010 om 11:31:54
Hehe, je hoopte op een grootmoeders truucje?


----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 09-03-2010 om 11:32:47
Stofzuiger op standje extreem hard zuigen er boven houden? Desnoods met verloopje dat de zuigmond smaller maakt (standaard Siemens accessoire ) voor maximale zuigkracht. Anders met een tandenstoker proberen te pielen (geen naald, is wel is waar dunner maar aangezien de batterij er niet uit kan...)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 09-03-2010 om 11:53:41
keuken papiertje strak om die tandenstoker anders nog, moet toch wel lukken.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 09-03-2010 om 12:25:23
Heb die tandenstoker trick al geprobeerd, helaas geen succes haha.
Stofzuiger gaat wat lastig worden dus die sla ik over, wel leuk gevonden trouwens.

Thanks guys.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 12:31:47
rem een gappie van me heeft het ook. ook werkt zijn dingetje waar geluid uit komt niet.(kweenie of het daardoor komt). maar hgij moet dus altijd op luidspreker bellen.
kweenie dit helpt je niks maja kijk uit hehe
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 09-03-2010 om 12:33:10
Je kan je iPhone ook zelf openmaken toch? Ik ben geen handige Harry dus mij niet gezien, maar ik dacht dat je met eenschroevendraaier het frontje eraf kan wippen. Misschien kun je er dan via de andere kant inblazen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 12:37:40
nee dan is ie stuk
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 09-03-2010 om 12:39:17
Ja dat zelf openmaken is echt pas een laatste redmiddel, daar ben ik toch een beetje huiverig voor. Denk dat ik beter eerst langs die Mac store kan lopen voordat ik zelf creatief ga doen. Wil toch die stofzuiger trick eigenlijk wel proberen maar ik geloof niet dat we hier een stofzuiger op kantoor hebben. Bezem werkt niet denk ik.

Veelbelovend verhaal trouwens L2, bedankt voor je bijdrage hehe.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 12:46:26
mijn iphone heeft een mad barst in het scherm... maja dat ding is een baas hij haalt het gewoon tot het eind van me abbo zeker weten. Maja als er stof in me oordopje zat zou ik los gaan geen muziek, ik zou mmet brijnaalden naalden pincetten houte stokken enz erin gaan tot ie het weer doet...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 09-03-2010 om 13:10:42
Quote:
Rem schreef op 09-03-2010 @ 12:25
Heb die tandenstoker trick al geprobeerd, helaas geen succes haha.
Stofzuiger gaat wat lastig worden dus die sla ik over, wel leuk gevonden trouwens.

Thanks guys.

Als je wel een compressor hebt staan kan ook, werkt soms zelfs beter (wel je iPhone goed vasthouden). Overdruk in de plugin blaas dan de stof er weer uit. (en zeker weten dat er droge lucht uit komt, sommige compressors blazen iets wat vochtige lucht)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-03-2010 om 13:42:50
Ja compressor(tje) is ideaal.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 09-03-2010 om 13:53:11
Dat is inderdaad een goede optie ja. Heb al afspraak met Mac store gemaakt voor morgenochtend maar het zou me verbazen als zij kosteloos met een oplossing komen. Ik kan natuurlijk vanavond wel ff langs te fietsenwinkel lopen voor die compressor.

Bedankt voor 't meedenken.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 09-03-2010 om 14:02:08
Niet verzekerd?
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0155 sec.