Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
bobsonbeats
Gepost door bobsonbeats op woensdag 11-07-2007 om 15:44:13
Hallo,

Ik maak al een geruime tijd hip-hop beats als hobby. Toch wil ik er wat meer mee gaan doen. Mijn stijl kun je in het algemeen als alternatieve hip-hop omschrijven. Ik experimenteer een beetje met van alles en nog wat. Sinds een paar dagen heb ik me aangemeld op soundclick en er wat nummertjes op gezet. Echter heb ik eens rond gekeken op de site naar talentvolle rappers en die zijn niet echt makkelijk te vinden naar mijn mening. Of ik heb een afwijkende smaak. De site staat vol met Nederlandse rappers die in het Engels rappen met Hollands accent, nep-gangster rappers en mensen die rappen omdat ze te lui zijn om te studeren en het maar proberen omdat rap een hype is. Ben je echt creatief en origineel? Neem dan contact met me op. Het maakt me niet uit of je Nederlands of Engels rapt zolang het maar klinkt en de tekst echt inhoud heeft. Ik wil weten hoe mijn beats klinken met een rap er op. Zelf ga ik niet rappen want ik kan het niet. Ik zou willen dat meer mensen die zelfkritiek hadden.

Ik zal even aangeven wat ik in Nederland qua stijl hot en not vind om aan te geven wat mij inspireert en afkeert:

Hot:
Extice
Duvel Duvel
Raymzter
Opgezwolle

Not:
Appa
Kempi
Brainpower
Party Squad
Ali B
Lange Frans en Baas B

Kijk op www.soundclick.com/bobsonsbeats

p.s. tevens experimenteer ik ook met het schrijven van poëzie / teksten. Samen teksten schrijven lijkt me ook boeiend.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 11-07-2007 om 15:47:00
Heh ,dat is snel (ik had je beats al gecheckt op je soundclick,maar als ik jou was zou ik de FL sounds aan de kant zetten en zelf gaan samplen mss ook wat meer gaan verdiepen in vst/vsti.,want het klinkt te FL,doe je ding.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2007 @ 15:48:21 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 11-07-2007 om 15:52:19
zou het een prestatie vinden als jij serieus een dope mc op je beats weet te krijgen,
tklinkt niet erg lekker ofzo, beter ga je luisteren naar de apro, de man preekt wijsheid
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 11-07-2007 om 16:00:30
t spreekt mij ook niet echt aan, maar iedereen moet ergens beginnen, word naar apro, zelf samplen klinkt veel beter en origineler. Maar kost een hoop tijd om te leren.
succes, hoop dat je doorzet want dope beat makers zijn altijd welkom

peace
revo
Daarom
Gepost door revo op woensdag 11-07-2007 om 16:05:28
Gast wat is er not aan brain
Verder is je smaak niet verkeerd ofzo
bobsonbeats
Gepost door bobsonbeats op woensdag 11-07-2007 om 17:31:40
Bedankt voor jullie reacties. Die zijn natuurlijk altijd welkom. Ik ben idd bezig geweest met FL. Er zijn twee nummertjes van FL die ik er bij heb gezet. Sinds kort werk ik met Ableton. Ik experimenteer net met VST's en een midi Keyboard. Ik blijf er aan werken..komt goed!
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op woensdag 11-07-2007 om 17:34:29
http://www.myspace.com/boekert kijk daar maar even of ik ben wat je zoekt

ik vind die power en die bobsonhits 1 wel wat hebben freakyness enzo gezonde dosis daarvan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2007 @ 17:38:31 ]

----------------------------------------
Sambal is ook een bal
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op woensdag 11-07-2007 om 17:56:27
Zou wel eens op een beat van je willen rappen, de beats maken zeker iets in me los..

Let me know..
----------------------------------------
Zieke Zuiden
bobsonbeats
Gepost door bobsonbeats op woensdag 11-07-2007 om 20:49:51
Boeker_T, heb je sound beluisterd. Klinkt best oke maar heeft nog wat sleutelwerk nodig. Je tekst vond ik wel scherp. Heb je die beats zelf gemaakt? En heb je er eventueel meer van? Ben altijd geïnteresseerd namelijk. Dat geldt ook voor RapZuchtig. Alleen heb je iets waar ik naar kan luisteren?

Bobson
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op woensdag 11-07-2007 om 21:48:09
die beats heb ik zelf gemaakt ja
spit heeft al heel wat sleutelwerk gehad in de loop van de tijd
zit nu op een wat strakker geheel enzo
ik heb rapzuchtig geluisterd ik weet nu al dat het niet is wat je zoekt
beginpost lezende
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2007 @ 21:48:49 ]

----------------------------------------
Sambal is ook een bal
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 11-07-2007 om 21:50:15
Ik ben voor alles in. check

http://www.showcaseyourmusic.com/sonsofsoul
http://www.myspace.com/sonsofsoul
http://www.sonsofsoul.com

Stuur me een pm of mailtje als het je wat lijkt of niet.

PeAcEyS
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.