Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 07-08-2007 om 12:19:10
Drenthe is het grootste voorbeeld van een eendagsvlieg, dat is iedereen die al zo extreem jong naar een grote club gaan..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 09-08-2007 om 11:04:41
Quote:
Suárez vindt geen gehoor bij arbitragecommissie

De arbitragecommissie van de KNVB heeft het verzoek van Luis Suárez om zijn contract te laten ontbinden afgewezen. Daardoor zal Ajax het volle pond voor de Uruguayaan moeten betalen.

De arbitragecommissie oordeelde dat Suárez elders weliswaar meer kan verdienen en tevens een grotere kans heeft op sportieve successen, maar dat die redenen niet zwaar genoeg zijn om het contract wegens 'positieverbetering' te ontbinden.

Zo schrijft de arbitragecommissie in haar vonnis: “Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.”

Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, reageerde opgelucht op de uitspraak: “We hebben steeds gezegd dat deze zaak geen winnaars zou kennen en dat is nog steeds zo. Wij zijn in ons gelijk gesteld en dat is prettig, maar we moeten nu weer snel over tot de orde van de dag.”


Hoppakee, gerechtigheid
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2007 @ 11:05:21 ]
Timsko
Gepost door Timsko op donderdag 09-08-2007 om 11:23:28
'Feyenoord en Real bereiken alsnog akkoord'

AMSTERDAM - Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over Royston Drenthe, meldt De Telegraaf. De Rotterdamse voetballer zou voor 13 miljoen euro naar de Spaanse hoofdstad vertrekken.
ANP2

Volgens de ochtendkrant is de arbitragezaak die Drenthe had aangespannen nu van de baan. Hij zou bij de Madrilenen nog deze week een contract tekenen voor vijf jaar.

Tegenover het AD zei de jonge voetballer nog niet op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen. "Dat is nieuw voor me. Goed om te horen, natuurlijk, maar ik weet zelf nog van niks. Of dit mijn laatste training was? Geen idee, misschien ben ik er morgen ook nog wel."

De Telegraaf weet ook te melden dat de onderhandelingen over Arjen Robben in een impasse zijn geraakt.

Pranjic

Dezelfde krant noemt Danijel Pranjic als opvolger voor Drenthe. Hij zou voor Feyenoord een belangrijke gegadigde zijn voor het gat dat Drenthe achterlaat.

Koller

AZ lijkt zijn spitsenarsenaal weer uit te gaan breiden. De nieuwe naam die de rondte doet in Alkmaar is Jan Koller. De grote Tsjechische aanvaller staat volgens De Telegraaf ook in de belangstelling van FC Twente.

Koller maakte naam bij Anderlecht en Borussia Dortmund, en als aanvalsleider van het Tsjechische elftal. Hij staat momenteel onder contract bij AS Monaco, waar hij zou mogen vertrekken.


wat een dom ventje, heeft 1 toernooitje goed gespeeld denkt meteen dat ie de wereldtop aankan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2007 @ 11:23:54 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 09-08-2007 om 11:47:32
Quote:
Timsko schreef op 09-08-2007 @ 11:23
wat een dom ventje, heeft 1 toernooitje goed gespeeld denkt meteen dat ie de wereldtop aankan


Kan je zeggen.. Misschien slaagt 'ie ook wel daar, weet jij veel?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op donderdag 09-08-2007 om 11:53:01
te gek voor drenthe en helemaal te gek voor feyenoord, KASSA, lol en dat voor iemand die nog 0 doelpunten gescoord heeft in OPZUID. Ik zal hem niet missen, over een jaar is weer terug in nederland hahahahahahah
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2007 @ 11:53:55 ]

----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 09-08-2007 om 12:05:13




Dat soort dingen doen me toch pijn aan me hart.. Die Ali B er altijd bij
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 17:57:31
GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.

De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.

De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.

Hoeveel Ajax op tafel legt voor het goudhaantje van de FC, is nog onbekend.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67638

edit: staat nu ook op de Groningensite
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2007 @ 17:59:36 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 09-08-2007 om 18:04:06
jesus! 8 miljoen, niet te geloven wat veel geld... onbegrijpelijk dit...
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 18:10:18
Tegenwoordig zijn dat normale bedragen voor Eredivisie spelers. Suarez is beter dan Drenthe en Babel vind ik.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Finger
Gepost door Finger op donderdag 09-08-2007 om 18:18:09
gvd daar gaat ons landskampioenschap.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 09-08-2007 om 18:20:00
Is die dude in Heerenveen nou al terecht?
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op donderdag 09-08-2007 om 18:26:32
bedoel je niet Roda JC? Want het is inderdaad zo dat Jeanvion Yulu-Matondo daar getekend heeft, maar nog niet is komen opdagen omdat er nu plots een ploeg uit Qatar hem wil binnenhalen..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 09-08-2007 om 18:27:27
nee hij bedoelt Alves, maar die is onvindbaar

edit:

Quote:
Ajax toch over de brug en haalt Suárez

Luis Suárez verkast alsnog naar Ajax. De Uruguyaanse spits van FC Groningen kost de Amsterdammers acht miljoen euro.

Bovendien krijgt Groningen één miljoen euro van Ajax als de hoofdstedelingen successen behalen. Over de contractlengte is vooralsnog niks bekend gemaakt.

Suárez verscheen dinsdag voor de arbitragecommissie die donderdag bepaalde dat hij niet naar Ajax kon. De Amsterdammers wilden niet meer dan 6,5 miljoen euro betalen, terwijl Groningen 9,5 miljoen verlangde. Hierop stapte de 21-jarige spits naar de KNVB.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2007 @ 18:31:40 ]
RRAM Gepost door RRAM op donderdag 09-08-2007 om 18:32:27
sjah man..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 18:36:42
Quote:
D_Original schreef op 09-08-2007 @ 17:57
GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.

De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.

De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.

Hoeveel Ajax op tafel legt voor het goudhaantje van de FC, is nog onbekend.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67638

edit: staat nu ook op de Groningensite


Op de Ajax-site staat dat het 7.5 miljoen is. Bovendien wordt er niets over eventuele bonussen gezegd
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
RRAM Gepost door RRAM op donderdag 09-08-2007 om 18:37:54
ja op vz.nl las ik 8 miljoen, maar dan vast nog +bonussen enz..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 19:01:12
Quote:
livio schreef op 09-08-2007 @ 18:20
Is die dude in Heerenveen nou al terecht?


Sportklub Hearrenfean wie tongersdei yn ûnderhanneling oer Afonso Alves. Direksjeleden Yme Kuiper en Henk Hoekstra sieten yn in hotel te praten oer de situaasje mei de saakwaarnimmer fan Alves. Oft Alves der sels by wie, woe Kuiper net sizze.

Alves soe tongersdei oanwêzich wêze op de training, mar dêr wie er net. Alves soe eins ferline wike al weromkomme.



Ik haal eruit dat Heerenveen donderdag (vandaag) in onderhandeling is over Alves. Directieleden Yme Kuiper en Henk Hoekstra praten met de zaakwaarnemer,. Of Alves erbij is, wilde Kuiper niet zeggen.

Alves zou donderdag aanwezig zijn op de training, maar hij was er niet. Alves zou vorige week al komen ofzo
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 09-08-2007 om 19:09:30
Braziliaantjes moeten niet zo denken... die Alves schiet er 1 seizoen een paar in en denkt gelijk dat hij Romario is
----------------------------------------
beng!
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 09-08-2007 om 19:55:25
zaterdag JCS wordt gruwelijk. zelfde als vorig jaar natuurlijk, maar PSV zal hem nu nog grager(?) willen hebben.

maar zal vast niet lukken. AJAX!!!!!!!!!
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 09-08-2007 om 20:10:35
wordt een open wedstrijd... PSV mist een paar goeie spelers en ook Ajax mist mensen als Sneijder en Huntelaar (wordt waarschijnlijk gespaard)
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 20:57:25
Er zijn 11.000 kaarten aan Ajax-supporters verekocht en 450 () aan PSV supporters. De rest is allemaal naar voetbalteams en vrijwilligersorganisaties gegaan.
Bij PSV is Lazoviv geschoirst en zijn Koné, Farfan en Perez geblesseerd. Bij Ajax is Sneijder geschorst, zijn Davids, Leonardo, Urzaiz, Mitea, Vertonghen, Delorge en Schilder geblesseerd en worden Stam en Huntelaar waarschijnlijk gespaard voor de CL. Ik denk niet dat Suarez dan al speelt.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 09-08-2007 om 22:00:07
Real biedt op Sneijder en vergeet Robben

9/8/2007 21:33

Wesley Sneijder mag dan zelf van niets weten, Real Madrid zit daadwerkelijk achter de middenvelder van Ajax aan. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan VI.nl dat de Spaanse kampioen een fors miljoenenbod heeft uitgebracht én niet meer achter Arjen Robben aan zit.

Real ziet af van de aankoop van Robben, omdat het Los Merengues maar niet lukt de Bedummer los te weken bij Chelsea. Met Royston Drenthe heeft De Koninklijke inmiddels een speler voor de linkerflank aangetrokken, waardoor de komst van Robben ook geen halszaak meer is.

Coach Bernd Schuster is nog wel op zoek naar een spelmaker: een speler die achter centrumspits Ruud van Nistelrooy de aanval vormgeeft. Dat moet Sneijder worden. Real heeft bij Ajax inmiddels een bod uitgebracht van 24 miljoen euro. De Amsterdammers hebben het bod in beraad.

Eerder donderdagmiddag sprak VI.nl nog met Sneijder over het gerucht dat Real hem wil contracteren, maar de international wist toen nog van niets. Donderdagavond vernam VI.nl van goed ingevoerde bronnen dat de Spanjaarden toch echt de middenvelder willen inlijven.

Bron = VI
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 10-08-2007 om 17:05:41
pfff, de geruchten nemen steeds meer toe, Real Madrid heeft zelfs al een officieel bod gedaan, en zal deze verhogen (Ajax wil 30 miljoen). Als dit doorgaat kan Ajax de ambitie om kampioen te worden laten varen, Sneijder is super belangrijk voor Ajax. Ben benieuwd wie ze eventueel als vervanger gaan halen. Ik hoop op Riquelme
----------------------------------------
beng!
RRAM Gepost door RRAM op vrijdag 10-08-2007 om 17:08:29
whaha Riquelme naar Ajax, ben bang van niet jongen, hoe graag ik het ook zou willen
V-Rank
Gepost door V-Rank op vrijdag 10-08-2007 om 17:26:15
Begrijp er nu weinig meer van. Groningen wilde toch rond de 10 miljoen voor Suarez? Eindelijk verkocht voor 8.

En Sneijder moest in de tijd dat Valencia hem wilde 20 miljoen op brengen en nu op eens 30 miljoen?

Voetballerij
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 10-08-2007 om 18:07:35
Real zal wel haast moeten maken, Ten Cate heeft aangegeven Sneijder woensdag gewoon op te stellen. Zeer terecht vind ik, want een trainer moet gewoon zijn beste team opstellen, de TD gaat over transfers.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 11-08-2007 om 01:12:32
ADO. Schandalig tegen MVV, al jaren een laagvlieger
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 12:03:30
Quote:
'Real en Ajax zijn het al eens over Sneijder'

11/8/2007 10:35

Real Madrid lijkt succes te hebben met de poging Wesley Sneijder naar Santiago Bernabéu te halen. Volgens Marca zijn De Koninklijke en Ajax het al eens over een transfersom.
Volgens het Spaanse dagblad, dat altijd scheutig is met berichten, hebben Real en Ajax ingestemd met een transfersom van 25 miljoen euro voor de 23-jarige middenvelder. Alleen Sneijder zelf moet nog tot overeenstemming zien te komen met de Spaanse kampioen.

Een transfer van Sneijder naar Real lijkt sowieso erg waarschijnlijk. De Oranje-international heeft te kennen gegeven erg graag naar de topclub te willen vertrekken. De Madrilenen zijn bovendien bereid te voldoen aan de financiële eisen van Ajax. Niet voor niets liet Ajax' technisch dirceteur Martin van Geel al weten dat de Amsterdammers 'ernstig rekening houden' met een transfer van Sneijder.


vi.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 12:03:46 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 11-08-2007 om 12:07:04
Ja, maar Marca lult wel meer..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 11-08-2007 om 12:08:53
Sneijder gaat gewoon naar Real, face it. hoeven we geen geheim meer van te maken.. jammer voor het Nederlandse voetbal, Sneijder was wel één van de beste spelers van dit moment in de Eredivisie
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 11-08-2007 om 12:09:01
Wij staan onderaan en vieren feest!!!

hehe wat een anti-climax, dit had ik niet verwacht
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 11-08-2007 om 12:09:52
Ik blijf hopen Bizzy.. Ik geloof dit pas als het op de Ajax site staat enshit..

En adeau is goed bezig inderdaad..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 12:10:55
emmen vind ik ook vrij zielig, 6-0 tegen de eagles.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 11-08-2007 om 12:12:29
ik vind Go Ahead anders heel sterk over komen.
Moeilijk te zeggen uiteraard na 1 wedstrijd, maar ik denk dat ze een redelijke kans maken op de titel, samen met ADO en RKC
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 12:13:05
ik zeg ook niet dat het me verbaast, ik vind het gewoon sneu voor emmen. die hadden dit jaar echt hoge ogen willen gaan gooien dacht ik, dan is dit een vrij kut resultaat.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 13:50:12
Quote:
Ajax verwerpt ultimatum Real Madrid

Amsterdam, 11 aug 2007
Ajax heeft een ultimatum van Real Madrid inzake de transfer van Wesley Sneijder verworpen. Hierop heeft de Spaanse club zijn bod op de middenvelder van Ajax ingetrokken.

Ajax heeft woensdagavond een officieel bod van Real Madrid ontvangen voor de overgang van Wesley Sneijder voor een bedrag van €24 miljoen. In een fax werd gesteld dat Sneijder voor 24 augustus in Spanje speelgerechtigd moest zijn.

Ajax heeft vervolgens de aanvankelijke vraagprijs verlaagd van €30 miljoen naar €27 miljoen. Daarop heeft Real Madrid op vrijdagavond 19:00 uur gereageerd met de boodschap dat over het bod niet te onderhandelen viel. Vervolgens werd er plotsklaps een ultimatum gesteld om binnen drie uur te beslissen met een 'ja' of 'nee'.

Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.


www.ajax.nl
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 11-08-2007 om 13:51:48
goed nieuws!!
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 11-08-2007 om 13:52:16
Sneijder wordt niet gelukkig zo.. Ik denk dat ajax slim moet zijn en geld moet vangen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 11-08-2007 om 14:01:42
Lijkt me wel zuur voor hem als het nu weer niet doorgaat.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 14:08:15
Nou gaat ie hopelijk niet zo af als van der vaart volgend jaar, dat zou pas zuur zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 14:08:31 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 11-08-2007 om 14:19:47
Nu zit ajax met een gedemotiveerde speler die volgend seizoen nog niet de helft opbrengt van dat die nu had gedaan.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 11-08-2007 om 14:24:50
haha
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 11-08-2007 om 14:37:04
Sneijder'

11/8/2007 10:35

Real Madrid lijkt succes te hebben met de poging Wesley Sneijder naar Santiago Bernabéu te halen. De Koninklijke en Ajax zouden het al eens over de transfervoorwaarden. Sneijder zelf ontkent dat er al sprake is van een akkoord.
Tegenover VI.nl ontkende de Oranje-international zaterdagochtend dat er al sprake is van een vergelijk. Wel bekende hij te hopen dat beide clubs snel zaken doen.

Volgens het Spaanse dagblad Marca, dat altijd scheutig is met berichten, hebben Real en Ajax ingestemd met een transfersom van 25 miljoen euro voor de 23-jarige middenvelder. Alleen Sneijder zelf zou nog tot overeenstemming moeten komen met de Spaanse kampioen.

Een transfer van Sneijder naar Real lijkt sowieso erg waarschijnlijk. De Oranje-international heeft te kennen gegeven erg graag naar de topclub te willen vertrekken. De Madrilenen zijn bovendien bereid te voldoen aan de financiële eisen van Ajax. Niet voor niets liet Ajax' technisch dirceteur Martin van Geel al weten dat de Amsterdammers 'ernstig rekening houden' met een transfer van Sneijder.





VI vermeldt dit.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 11-08-2007 om 14:42:48
heb ik al gepost op vorige pagina, dat bericht van de ajax site is nieuwer.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 11-08-2007 om 15:44:19
jammer voor sneijder

van geel is een geldwolf
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 15:44:59 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 11-08-2007 om 16:24:26
Och, Real deed het expres..

Quote:
11/8/2007 - Van Geel: Real biedt excuses aan
(Gepost door HT)

BRON: NOS Langs de lijn

Real Madrid heeft zich bij Ajax officieel geëxcuseerd voor de manier van handelen rond de transfer van Wesley Sneijder. Dit vertelde technisch directeur Martin van Geel vandaag op het NOS-radioprogramma Langs de lijn. Dit gebeurde omdat Real Madrid Ajax een ultimatum had gesteld van drie uur, waarbinnen Ajax akkoord moest gaan met een bod van 24 miljoen op de middenvelder.
Ajax Netwerk
Van Geel liet in hetzelfde interview doorschemeren dat Real waarschijnlijk achter de schermen beter was met een alternatief. Dit is waarschijnlijk oud-Ajacied Rafael van der Vaart, die door dezelfde zaakwaarnemer als Sneijder wordt vertegenwoordigd: Soren Lerby. Van der Vaart kan voor 15 miljoen euro weg bij HSV. Ajax ontvangt in dat geval een gedeelte van de transfersom

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 11-08-2007 om 16:30:06
ik hoop dat Raffie naar Real Madrid gaat, krijgt Ajax mooi wat geld voor + ik zou het wel mooi vinden als Raffie voor R.Madrid zou spelen. Pak van mijn hart dat Sneijder blijft in ieder geval!
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 11-08-2007 om 18:00:16
Nu Az-Internazionale live op RTV Noord Holland
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 11-08-2007 om 20:33:30
kom net terug van de wedstrijd. was 1 en al dopeness. lekker sfeertje ook. Solari na 1 minuut na zn invalbeurt alweer rood Inter stelde zwaar teleur en AZ maakte heel erg goeie indruk. props

ik kijk uit naar AZ-020.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 20:33:58 ]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 11-08-2007 om 20:50:46
AZ was wel echt goed idd. Van Inter zegt het weinig denk ik, die zullen er staan als het moet.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0189 sec.