Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Chaze
Moment van inslag
Gepost door Chaze op zondag 15-07-2007 om 00:04:52
Ik heb meerdere beats gemaakt deze 3 ben ik het meest tevreden over je kunt ze vinden op

http://www.soundclick.com/chasingthefruit
----------------------------------------
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 15-07-2007 om 07:47:55
Ik vind ze erg leeg/onsamenhangend,geen opbouw/refrein/basslines en standaart FL sounds,mss kan je op zoek gaan naar goede vst/vsti en wat meer luisteren naar andere beats om te luisteren hoe die klinken,want het lijkt wel of je gewoon wat in de pianoroll gemietert heb.doe je ding.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 15-07-2007 om 17:56:16
Chasing the fruit klinkt nog redelijk.
Maar die andere 2 vind ik niet echt relaxt.

Moet er wel bij zeggen dat het niet mijn stijl is (Kzeg niet slecht)

Doe je ding
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 15-07-2007 om 19:17:50
Quote:
aprofourz schreef op 15-07-2007 @ 07:47
Ik vind ze erg leeg/onsamenhangend,geen opbouw/refrein/basslines en standaart FL sounds,mss kan je op zoek gaan naar goede vst/vsti en wat meer luisteren naar andere beats om te luisteren hoe die klinken,want het lijkt wel of je gewoon wat in de pianoroll gemietert heb.doe je ding.


En zo denk ik er ook over. Zorg dat je van die overdreven FL sound afkomt..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Chaze
Moment van inslag
Gepost door Chaze op maandag 16-07-2007 om 17:47:59
Bedankt voor de Feed!
----------------------------------------
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.