Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
BeboP Gepost door BeboP op dinsdag 17-07-2007 om 16:44:30
de meeste mensen denken dat 't een grap is, draaien in Egypte bedoel ik. Maar in egypte hebben we club Ministry Of Sound (die nog niet in nederland bestaat), In egypte Hebben we club Pacha (die nog niet in Nederland bestaat), en waar Mos def en D-Wreck en veel anderen daar hebben gedraaied. en de dj die ik op zoek naar ben, zal voor meer dan 1200 mensen draaien. Bovenden bijft hij in een 5* hotel voor 7 dagen! dus het is een mooi vakancie in een één van de mooiste plekken in de middle east. Geloof je dat dan niet?! ga even naar www.pachasharm.com en click op SMOOVE PARTY, dan zie je waar ik 't over heb.
hoe dan ook. bedankt allemaal voor jullie reactie.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 17-07-2007 om 16:47:00
pssst, mag gewoon in topic wat al loopt

Doe ik deze dicht

hehe en 5 sterren in Egypte stelt niet zo veel voor als het lijkt Ligt dan ook nog erg aan de naam van het hotel... Mja aan de meeste 3 a 4 sterren hotels heb je toch al genoeg... wat heb je nou helemaal nodig voor een paar overnachtingen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.