Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op donderdag 19-07-2007 om 16:29:03
Heb hem nog niet goed geluisterd, dus durf nog geen mening te geven, maar ja... Het is ILL BILL!!!!!



01 - ft. Q-Unique & Sick Jacken (of Psycho Realm) - Black Metal
02 - Charlie vs. Geraldo I
03 - Soldiers Of Fortune
04 - ft. Killah Priest - Awaiting The Hour
05 - ft. Cynic & Sick Jacken (of Psycho Realm) - Ten Wheel Drive
06 - ft. Styles P (of D-Block) - Come One, Come All
07 - Lord Of War
08 - Where Hope Goes To Die
09 - ft. Q-Unique & Sick Jacken (of Psycho Realm) - Apocalypse Now
10 - ft. Jeru The Damaja - Broken Pieces
11 - Charlie vs. Geraldo II
12 - ft. Sabac Red & Slaine - Darkness Deepens
13 - ft. Q-Unique - Don't Touch That Dial
14 - ft. Brooklyn Academy - Im From Brooklyn
15 - Don’s Guns
16 - Get Outta My Way
17 - ft. O.C. & Jeru The Damaja - The 3 Wise Men
18 - Charlie vs. Geraldo III
melle
Gepost door melle op donderdag 19-07-2007 om 17:19:15
Dope ben benieuwd, 11 September komen ook de albums van Bill en Necro uit als het goed is.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 19-07-2007 om 17:30:11
ik vond de laatste dingen van ill bill eigenlijk niet echt indrukwekkend, het zal mij benieuwen, en ik mis goretex :0
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
melle
Gepost door melle op donderdag 19-07-2007 om 17:32:13
Vond z'n Ill Bill is the Future 2 tape vrij kut, maar dat komt ook door die metal stem, op die mixtape van Sabac staat ook een nummer met hem en Slaine die vond ik heel erg dope.

En jammer dat Goretex er niet meer is inderdaad, vind het nog steeds heel jammer dat z'n solo album zo kut is want op Non Phixion tracks komt hij bijna altijd heel dik.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 19-07-2007 om 18:56:45
goretex z'n solo album kut o.0
die mening deel ik niet, niet alle nummers zijn even dope, maar er staan zeker een paar zieke nummers op.

maar op zich vind ik die stem niet eens zo heel whack, op heavy metal kings komt ie wel dope, maar een heel album die steez... het zal me benieuwen.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op donderdag 19-07-2007 om 19:08:18
Ik vond Whats Wrong With Bill echt een supergoed album. Daarnaast vind ik die solo albums van Bill niet zo bijzonder. Bij Non Phixion is ie ook wel heel goed. Ben eigenlijk best wel wel benieuwd naar deze. Dat nummer met OC en Jeru klinkt erg goed. Tering wat is Jeru toch een dope rapper een van de beste, zoniet de beste. Wanneer komt zijn album nou toch uit.

Ik vond die van Goretex eigenlijk ook best wel tegenvallen alhoewel Virtual Goat alles goed maakt. en er staan nog een paar goede nummers op. Ik deel wel de mening dat Goretex de beste is uit Non Phixion maar ben bang dat we niet veel meer van hem gaan horen nu hij is verbannen uit de Uncle Howie family.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Vent
Gepost door Vent op donderdag 19-07-2007 om 20:06:51
1e solo album was echt kanker aan, bijna elke track dik dik dik! Ik ga deze nu downen ben fokking benieuwd.
melle
Gepost door melle op donderdag 19-07-2007 om 22:33:59
The Art of Dying voel ik gewoon niet, vind de beats te saai eentonig en Goretex rapt ook niet zo dope, staan wel een paar dikke nummers op maar als geheel valt het me tegen.

What's Wrong With Bill is inderdaad fucking dope, daarop flowt hij zo dope en de beats zijn ook allemaal goed tot geweldig. Vind z'n Howie Made Me Do It mixtape trouwens ook heel erg dope, nummers als Gangsta Rap en The Name's Bill zijn echt hard.

Z'n nieuwe album gaat ook vet worden alleen hoop ik op niet teveel metal invloeden, helemaal bij Necro z'n nieuwe album.

Hoop trouwens dat Q-Unique ook een nieuwe solo gaat droppen, The Resume was niet geweldig maar als hij wat dope Necro beats krijgt en wat kieskeuriger is met z'n eigen producties kan het dope worden want ik vind z'n stijl echt dik.

Deze mixtape klinkt ook een stuk beter dan ILL BILL IS THE FUTURE 2 trouwens, vooral Black Metal, Broken Pieces, Darkness Deepens (stond ook al op die Sabac mixtape) en The 3 Wise Men klinken erg dik.


----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op donderdag 19-07-2007 om 22:37:51
Is deze cd weer helemaal geproduceerd door Necro?

@melle kun je die Broken Pieces uppen?
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
melle
Gepost door melle op donderdag 19-07-2007 om 22:40:42
Weet niet wie het precies geproduceerd hebben maar weet bijna zeker niet door Necro want het klinkt anders.

Broken Pieces met Jeru:

http://www.speedyshare.com/291671660.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2007 @ 22:48:56 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op donderdag 19-07-2007 om 23:58:55
Production by: Ill Bill, DJ Lethal, Moss, Dug Infinite, Q-Unique, Krohme, DJ FM, Will Fulton & Al Tarba...
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 20-07-2007 om 00:16:43
Quote:
melle schreef op 19-07-2007 @ 22:33
Deze mixtape klinkt ook een stuk beter dan ILL BILL IS THE FUTURE 2 trouwens, vooral Black Metal, Broken Pieces, Darkness Deepens (stond ook al op die Sabac mixtape) en The 3 Wise Men klinken erg dik.


ff for the record (snapje hem!! HAHA) dit is niet z'n nieuwe mixtape maar z'n nieuwe album.. ligt eind deze maand gewoon in de winkels en shit.
melle
Gepost door melle op vrijdag 20-07-2007 om 21:53:24
Nee hoor, dit is nog een mixtape, wordt wel verkocht.

Z'n album gaat "The Hour Of Reprisal" heten en die komt uit op 11 september.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 28-07-2007 om 23:37:13
Iemand mischien een inkje hiervan ? wat heeft die gast toch een dope stem hehe
Maurice Gepost door Maurice op zondag 29-07-2007 om 00:45:19
Ill bill - black metal (2007)
Hypnoskitzo Gepost door Hypnoskitzo op zondag 29-07-2007 om 14:03:20
Ik vond Ill Bill in z,n Non Phixion tijd eigelijk wel beter maar Toch Ill Bill komt altijd hard !
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.