Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ik nomineer screech!!![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2007 @ 22:31:23 ] ---------------------------------------- argh | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Pippi for sure!![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
verkeerde topic mizou, dit is het post een foto van je held, niet van jezelf ![]() | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
oooh screeeeech die is echt lekker | ||
![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 19-07-2007 @ 23:41 verkeerde topic mizou, dit is het post een foto van je held, niet van jezelf ![]() dat beschouw ik als een compliment ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie hebben echt héél erg een ander beeld van een held(in) dan mij. Ik beschouw iemand als held als die voor mij echt een rol van betekenis speelt of heeft gespeeld, iemand die je aan het denken zet en waar je in zekere zin tegenop kijkt. Maar als ik zie wat er hier gedropt wordt aan jeugdsentiment- en andere klunzen, gaat het ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
![]() Jezus wat is Austin Powers mijn humor met name Evil en Goldmember ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 20-07-2007 @ 00:20 Jullie hebben echt héél erg een ander beeld van een held(in) dan mij. Ik beschouw iemand als held als die voor mij echt een rol van betekenis speelt of heeft gespeeld, iemand die je aan het denken zet en waar je in zekere zin tegenop kijkt. Maar als ik zie wat er hier gedropt wordt aan jeugdsentiment- en andere klunzen, gaat het ![]() uhm pardon? volgens mij ken je Pippi niet iig niet goed genoeg dat blijkt maar weer ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 20-07-2007 @ 01:07 ![]() Jezus wat is Austin Powers mijn humor met name Evil en Goldmember ![]() geniale foto ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ik keek gister nog goldmember, wel leuke wendingen, maar 1e en 2e waren toch beter ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Doopro schreef op 20-07-2007 @ 12:44 ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
hahah gister ging ik ook rtv utrecht kijken wat een held met die mooie zwaai op het eind ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Haagse Sjonnie, een man die vecht voor zijn bestaan en toekomst ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2007 @ 11:40:55 ] ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 22-07-2007 @ 11:19 hahah gister ging ik ook rtv utrecht kijken wat een held met die mooie zwaai op het eind Deze weerman verdient zn eigen show ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
boring... ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2007 @ 12:19:33 ] ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ja je gaat toch geen pedofiele verkrachter in een post hier een foto van je held/voorbeeld plaatsen, [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2007 @ 03:25:04 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
wie zijn de 2e en de 3e ![]() ---------------------------------------- argh | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() MEER ARIE!!! ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 23-07-2007 @ 09:42 wie zijn de 2e en de 3e ![]() Rosa Parks & de dalai lama ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
![]() jaap = held | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
mijn helden, billy, whoopi & robin![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2007 @ 14:10:03 ] ---------------------------------------- .... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Safire schreef op 23-07-2007 @ 12:34 (...) Rosa Parks & de dalai lama ![]() ah, en heeft rosa parks gedaan dan? ken der niet ---------------------------------------- argh | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
anders gebruik je ff google...? Rosa Parks is het begin van het einde van de rassenscheiding geweest in de VS ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ah is er een einde dan, maar oke, dank, waarom die mugshot ? ![]() ---------------------------------------- argh | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
-wat spade zei dus- [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2007 @ 14:56:54 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ooh die ---------------------------------------- argh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
OMG ken je rosa parks niet? das best wel beetje slecht, is geschiedenis main ---------------------------------------- .... | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
hahah die fotos van arie ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 23-07-2007 @ 14:59 OMG ken je rosa parks niet? das best wel beetje slecht, is geschiedenis main Dat verhaal van die bus heb ik wel gehoord ja, en boeiend ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
whahaha de weerman van RTV utrecht is zeker een held!! mensen hier weten! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Yeah woot woot ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahha geert wilers ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
forza geert! ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 23-07-2007 @ 20:31 forza geert! of niet dan ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 23-07-2007 @ 20:17 hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahha geert wilers ![]() Hahaha het belachelijk willen maken maar niet eens goed kunnen schrijven. Zoals eerder geplaatst in deze topicreeks Deze qua sport ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2007 @ 21:44:30 ] | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Tering Geert Wilders is echt een van de grootste mongolen die rond loopt in ons land. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
nah goed voor het balans ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Welke balans, enige wat hij doet is haat opwekken tegen allochtonen en dat werkt averechts bij allochtonen waardoor er weer haat wordt opgewekt tegen autochtonen. waardoor er alleen maar een grotere kloof ontstaat. niks balans ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
ja en daarom werd er zoveel op links gestemd ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
![]() jiskefet ![]() ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Quote: AceInc schreef op 24-07-2007 @ 12:39 Welke balans, enige wat hij doet is haat opwekken tegen allochtonen en dat werkt averechts bij allochtonen waardoor er weer haat wordt opgewekt tegen autochtonen. waardoor er alleen maar een grotere kloof ontstaat. niks balans True, hij die haat met haat bestrijd, verspreid de haat geheid. Ontopic: ![]() Keek net die Dangerous Tour Show in Bucharest, wat een geweldenaar. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Michael Jackson? ---------------------------------------- argh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] |