Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-04-2001 om 17:16:24
Vanaf vandaag is er een nieuw forum voor allerlei kunstzinnige en andere dingen. In dit nieuwe forum zal plaats zijn voor oa.

Kunst, Literatuur, Geschiedenis, Cultuur, Filosofie en misschien zal ook Psychologie hier een plekje krijgen.

De preciese inhoud van het forum zal zich met de tijd wel vormen. Waarschijnlijk zal Bliss van forum wissellen en dit nieuwe forum gaan modereren. Mits zij dit wil.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-04-2001 om 21:35:03
Overigens moet men zich nog wel even registreren wil men in dat forum kunnen posten.

Als je ingelogt bent gewoon even naar je profiel gaan en op het 'registreren' knopje klikken. Als het goed is kun je dan posten in het nieuwe forum.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 20-12-2009 om 18:57:47
OUD!
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 20-12-2009 om 18:58:31
iw is Bliss.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.