Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 28-07-2007 om 06:21:32
What's up mothafuckz!

Ik heb gistermiddag 'n nieuwe DDR2 geheugen gekocht, maar hij doet nie!
Ik had m'n pc uitstaan, behuizing eraf, ddr chip in't lege slotje naast de chip die ik al in gebruik had/heb.. heb/had? Maar hij doet nie!
Hij past er wel in, maar zodra ik de pc opstart, doet ie geen ene flikker.. ik krijg dan geen beed.
Maar als ik de nieuwe ddr2 kaart in't slotje van m'n oude ddr2 kaart dauw, doet ie het wel gewoon.
Dus iemand enig idee wat hier het probleem is?

** PC; Packard Bell iStart "huppeldepup.." die ene nieuwe met Vista d'r op
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 28-07-2007 om 10:55:28
Heb je al geprobeerd een andere (100% werkende) geheugen module in het slot te doen die nu niet werkt? Ik zou die werkende kaart even in het andere slot doen en kijken of dat werkt, zo nie dan is dat slot kaput.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op zaterdag 28-07-2007 om 11:43:37
heb je de gegevens van je nieuwe chippie wel vergeleken met die van je moederbord?
je kan natuurlijk niet ieder chippie in iedere pc steken.... en dat ie nieuw is wil dan niks zeggen....
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 28-07-2007 om 23:54:55
Beetje weinig info.
Hoe groot was het geheugen wat er al in zat, hoe groot is het nieuwe geheugen wat je er bij wil doen.
Heb je inderdaad wel het goede type geheugen gekocht, moederborden ondersteunen niet zomaar elk type geheugen.
Kun je misschien foto's maken van je moederbord/geheugensloten en de geheugenmodules.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 29-07-2007 om 00:00:55
uuh elke ddr2 kaart kan toch op elke ddr2 slot?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 29-07-2007 om 00:02:40
beide dimmetjes moeten wel zelfde specs hebben qua bus snelheid
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 29-07-2007 om 00:03:51
volgens mij draait ie dan gewoon op de snelheid vd laagste?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 29-07-2007 om 00:05:55
soms wel, maar steeds vaker niet. met SDRAM idd wel, met DDR weet ik niet zeker.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 29-07-2007 om 00:35:44
Het ligt ook nog aan de chipset van het moederbord welke geheugensnelheden die ondersteund.
Ik denk dus dat hij inderdaad twee verschillende snelheden heeft en deze in sloten doet waar je alleen maar geheugen met dezelfde snelheid in mag doen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.