Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
yiddo Gepost door yiddo op zondag 15-04-2001 om 22:58:51
hoe zit het met de NL hiphop scene in NL bloed het dood of zijn er crews die het levend houden??

drop it hier

peace
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 18-04-2001 om 23:36:51
Tornado!!!!!
We zijn nu lekker bezig, het gaat goed, aantal optredens al geplanned staan dusseh ik denk dat het wel wat wordt.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 20-04-2001 om 22:55:15
wat een zelfvertrouwen i like that...
pppppppppppppppppppppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpppppppppoooooooooooo
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 20-04-2001 om 23:43:56
grr prrrooppopopo een eind op man

Tornado is wel koel ja, alleen jammer dat er zoveel kleine groepjes zijn...waarom niet iets ala wu-tang.
GrieP Gepost door GrieP op zondag 22-04-2001 om 18:27:30
Dap, dat is exact het idee waar ik nu mee speel, alleen moet het wel allemaal een beetje serieus zijn, aangezien je snel vervalt in het 'Velp Zuid Posse' idee, snappie?

Alle ideen zijn dus welkom die in die richting leiden
vlees
ook niets
Gepost door vlees op maandag 23-04-2001 om 14:08:09
De Crew Dwaalspoor gaat los dit jaar. Ik vind hun erg sterk spelen, (vooral live) Ik verwacht erg veel van hun.

Ook hun bijdrage aan de Posse 5 vind ik sterk. Nieuwe vloeiende rapstijlen met oldskool beats eronder...lekker man
wat jullie?
----------------------------------------
vlees
VZP
Heb je wel nodig hier ja
Gepost door VZP op maandag 23-04-2001 om 17:56:43
-spam verwijderd-

Banners en andere vormen van spam zijn niet toegestaan. Het promoten van je homepage kan je doen door het 'Homepage' veld in je profiel in te vullen. Het huisje zal verschijnen en als men wil kan men je homepage dan bekijken.

-SpadeAce-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2001 @ 18:49:56 ]

----------------------------------------
KinderJuf
cHACk
Music Creator
Gepost door cHACk op woensdag 25-04-2001 om 08:37:32
Dat mocht je willen: het 'Velp Zuid Posse' idee
Het is trouwens Velp Zuid ProDUTCHiez

SUCKMADICK-records.com

Beetje raar dat veel mensen van de OiP de VZP afkraken (achter onze rug, want 1 op 1 doen ze tof) , maar ze wel lopen te k@nkeren altijd. Als wij zo wack zijn, waarom valt onze naam dan regelmatig???
----------------------------------------
-Hoe vager, hoe beter-
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 25-04-2001 om 10:51:36
Als je nou eens beter leest zie je dat ik vzp helemaal niet loop te dissen of af te zeiken, ik zeg alleen dat ik een idee heb en dat dat makkelijk als een VZP rip-off zou kunnen uitgroeien en dat ik dat dus niet wil...
cHACk
Music Creator
Gepost door cHACk op woensdag 25-04-2001 om 11:19:35
Ja, je hebt helemaal gelijk!
Sorry, ik reageerde overdreven.
We zijn bezig met een nieuwe CD check www.velpzuid.nl/muziekelingen/
----------------------------------------
-Hoe vager, hoe beter-
dap
038
Gepost door dap op woensdag 25-04-2001 om 12:32:11
Binnenkort: Opgezwolluh uit Zwolle !

ps: die hele VZP vs VZP soap is koel!
cHACk
Music Creator
Gepost door cHACk op woensdag 25-04-2001 om 13:02:27
hehehe! Ach ja, ze hebben het al opgegeven! Helaas...want het was idd wel grappig ja!
Ze wilden 1 van hun vaders want die was advocaat erbij halen en ze wilden ons kapot schieten in Hoofddorp en blablabla! Weet ik veel.... vaag man! Gaan ze Kirsten een mail sturen met jank verhalen. Ik schat hun gemiddelde leeftijd op 13 a 14. Maar ze hebben al een tijd niets meer gedaan aan hun site en ze voegen ook geen berichten meer toe aan hun gastenboek.

VenNEP

PS: Voor de mensen die niet weten waar dit over gaat check de site van Vennep Zuid posse: http://www.geocities.com/vennepzuid/ en lees vooral hun gastenboek eens door en check dan onze site
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2001 @ 13:31:50 ]

----------------------------------------
-Hoe vager, hoe beter-
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 26-04-2001 om 14:23:23
yo ik ga voor spacekees die dude rockt de hele dag 24/7

en ik hoorde dat de OH ook weer terug gaan komen :p

die rocken de hele eeuw
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
rick-o Gepost door rick-o op dinsdag 01-05-2001 om 13:03:06
lordv schreef:
> yo ik ga voor spacekees die dude rockt de hele dag 24/7
>
> en ik hoorde dat de OH ook weer terug gaan komen :p
>
> die rocken de hele eeuw


OH is dus een crew waar ik geen toekomst voor zie... Het is nou niet dat men er serieus mee bezig lijkt of dat het ze maar iets kan schelen wat 'het publiek' denkt en wil. Anders had 2e album er al wel geweest en werd het wel meer gepromoot om optredens te krijgen. Zou m eniks verbazen dat als iemand de OH wil boeken dat er dan 'sorry' gezegt wordt

RAMP-Watt
Driver
check FotoLand elke dag!!
Gepost door Driver op dinsdag 01-05-2001 om 21:51:23
Als het aan Oscar X had gelegen was er allang een 2de O.H. album gedropt, en ik denk ook wel aan Def-P. maar die jongen heeft het toch al druk zat. Enne die VZP vs. VZP sjit we zullen zien 19 Mei, zal het een slagveld worden?? Denk het zelf van niet, zo ja zullen we een paar foto's er van op FotoLand gooien, of eigenlijk niet, want dan gaan ze weer zeiken over de NederHop-Scene....
cHACk
Music Creator
Gepost door cHACk op vrijdag 04-05-2001 om 16:30:53
Driver: Je neemt Vennep toch niet serieus he?
Moet je hun gastenboek lezen:


sorry dat we de laatste maand geen updates hebben gedaan.
potlo in ik waren 3 weken naar polen gegaan waar potlo oorspronkelijk vandaan komt.
dus we hebben even uitgerust.
we gaan binnenkort ons debut album uitbrengen bij djax, de release zal binnen een maand bekend gemaakt worden. de master disc is al af. dj dwp heeft ook zijn solo album af, dit is geen hiphop maar ondergronds club/trance. niet dat ik daar van hou, maar als hij dat leuk vindt..
oh en we zijn natuurlijk niet vergeten dat we vuile homo chack en zijn nep vzp aanhang af gaan maken in hoofddorp. dit slachtpartij zal 19 mei plaatsvinden achter de hoeve. we dragen dan allemaal witte petten met ons logo zodat je kunt zien wie de echte vennep zuid posse zijn.
aan de nep vzp uit dat gat velp: neem verbanddozen mee sukkels!


Kijk , ben je dan zielig of niet?!?! Laat die gasten lekker gaan met hun club/trance shit!!
Ik wil het hier graag bij laten, want dit is zonde van onze tijd en inspanning.

----------------------------------------
-Hoe vager, hoe beter-
dap
038
Gepost door dap op zondag 06-05-2001 om 11:03:05
hahahahahaha
Twiet Gepost door Twiet op maandag 07-05-2001 om 00:15:39
VZP is dope !
yiddo schreef:
> hoe zit het met de NL hiphop scene in NL bloed het dood of zijn er crews die het levend houden??
>
> drop it hier
>
> peace
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-05-2001 om 00:22:22
welke VZP ? Welke van de twee?

- btw.. Brainpower is ook vet (ookal vinden veel dat ie gewoon te soft is), lekker relaxte stijl. En natuurlijk Duvel Duvel en Opgezwolluh (daar gaf Brainpower nog props aan tijdens t bevrijdingsfestival).

beetje Zwolsche eer!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2001 @ 00:24:01 ]
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 10-05-2001 om 21:57:31
heeeeeee hoooooooo
ik zeg breen jullie zeggen pouwer BREEN POUWER
GOOI JE HANDEN IN DE LUCHT!!!
bla bla bla ga zo maar door. sorry hoor, als je zo je show moet vullen......
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Driver
check FotoLand elke dag!!
Gepost door Driver op vrijdag 18-05-2001 om 11:24:24
Yo Spam, ik denk dat jij een verkeerde show heb gezien van BrainPower, ik heb hem in Hengelo gezien, en dat was zeer dope, met een band en alles, misschien dat hij voor Festivals wel een andere show heeft. Aangezien ik het Hengeloose publiek ken, en brain props van hun kreeg, moest het gewoon tof zijn, hengeloose gasten zeiken meestal gasten af die van buiten komen. Ga voor de gein eens naar Innocent ( elke 2de zaterdag van de maand Neder/hiphop feest met open mic) ga daar freestyle, 9 van de 10 keer dat ze tegen je gaan battle, vooral als je buitenstaander bent...

Eyo Chack ik neem die gasten zeker niet serieus, het zijn zielige lozers, ik vind het grappig, zo is er ook nog meer lol op het net

De gasten die morgen naar Hoofddorp gaamn, ik zie jullie daar wel...

Greetz
cHACk
Music Creator
Gepost door cHACk op vrijdag 18-05-2001 om 15:34:53
heeeeeeeeee hoooooooooooooo
ik zeg VELP jullie zeggen ZUID
VELP ZUID VELP ZUID
gooi je handjes in de lucht
ik zeg VENNEP jullie zeggen ZUIGT
VENNEP ZUIGT VENNEP BUIGT
gooi je handjes in de lucht
heeeeeeeeee hoooooooooooooo

hehehe sorry hoor, ik vond em bij eminem wel strak trouwens
----------------------------------------
-Hoe vager, hoe beter-
spam
do not enter
Gepost door spam op vrijdag 18-05-2001 om 16:41:20
Ja, misschien kom ik wel een keer naar hengelo, lijkt me wel dope.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 19-05-2001 om 11:22:36
spam schreef:
> Ja, misschien kom ik wel een keer naar hengelo, lijkt me wel dope.

Zeg het mij dan ff van te voren. Dan maken we een date
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op zaterdag 19-05-2001 om 12:14:02
jaah een date
creech wedduh dat jij dan last van je rug en nek krijgt
want spam zoent ook als tornado

sorry kon het niet laten

de toekomst? ik hoor dat vaardigheid weer bezig is
en zij zijn de sjit die gasten vond ik dope en zulen ook wel weer een strakke cd uitbrengen (teminste als ze idd bezig zijn)
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-06-2001 om 20:15:36
Een crew die zeker de moeite waard is om ff een keer te sjecken is Z-Bomb unit (http://www.z-bomb.nl) Waren overigens ook in Hoofddorp te zien met laatste Nederhop festival

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 15-06-2001 om 19:20:36
OPGEZWOLLE!
Vette nederhop uit Zwolle.Ze hebben grote prijs van de regio al overtuigend gewonnen. Ik heb ze gezien in Hedon met een hiphop feest en ze waren echt gewoon vet. In september is in utrecht de finale van de provincies en daar gaan ze ook vast winnen. Dan alleen nog de grote prijs van Nederland winnen!
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 19-06-2001 om 00:22:48
jullie vergeten allemaa de complete scene in Den Haag .. komt zoveeel dope shit vandaan.. daarom kom eens kijken : 7juli spuiplein in den haag GRATIS:Hague Hip Hop met Supreme Court, Deams, Ros&Iba, Fire-arms, Extince, Coup de Villz, Difrent Culture, gimme some more breakers, DJ's Extraa, Overdose, DBS, Special Offer & Fanatic, open break podium, graffiti jam
Zaterdag 7 juli / Hofplaats, Den Haag

tjek dan vooral: 3e kamer en Supreme court
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 20-06-2001 om 20:19:10
yep idd Supreme Court is vet, jammer alleen van die R&B wijfen maarja.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
yiddo Gepost door yiddo op donderdag 21-06-2001 om 01:53:06
spam tjek ze eerst maar eens live...

en zeg het maar tegen ze dat ze r&b zijn
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Stead0
Ondersteboven
Gepost door Stead0 op dinsdag 17-07-2007 om 16:53:15
WK topics kicken,
HAHAHA, lucifer is goin down xD
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.