Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 17-03-2009 om 11:54:51
Tja, is het niet een docu zoals alle voorgaande over bush? Het feit dat zulke dingen nog gemaakt moeten worden vind ik wel schrikbarend eigenlijk, zoals krs het zegt;
They put a black face on the new world order,and now we're all happy KRS aint buying it!
Als er al eeuwen lang een groep aan de top staat, waarom word dan wall street erbij gehaald? De echte groep lacht zich een ongeluk joh...

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 17-03-2009 om 12:07:00
Quote:
Liquid schreef op 18-02-2009 @ 21:03


Daarnaast hebben de meeste Zeitgeist/conspiracy volgers (om het zo te noemen) vaak veel kritiek over hoe makkelijk gelovigen alles aannemen, en zelf laten ze hun wereldbeeld vervolgens bepalen door een suggestieve documentaire zonder daar verder veel over te onderzoeken.


Het hele idee achter die docu's is dat je niet zomaar alles moet aannemen wat er wordt gezegd, niet dat zij je weer een ander beeld voorschotelen in welk je zou "moeten" geloven. Ik laat mijn wereldbeeld er absoluut niet door bepalen, het belicht gewoon een heel ander aspect en wat daarvan de juiste is (aangezien er 2 of meer verschillende kanten zijn van elk verhaal) moet je voor jezelf maar uitmaken. Het heeft voor mij persoonlijk meer vragen opgeroepen dan dat ik antwoorden heb gekregen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.