Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
kutimmi hahahahahahaha kom me nou maar ontharen :d | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
terschelling en flink gezopen, ik zal niet vragen hoe het was ik ga morgen naar turkije (bodrum voordat iemand het vraagt) voor 8 dagen 44 graden aan de kust joepie | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Temptation island geweest? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 03-08-2007 @ 21:26 kutimmi hahahahahahaha kom me nou maar ontharen :d Beaver. EDIT: En nu ben ik echt weg. Ga maar bedelen, ofzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2007 @ 21:32:15 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ga maar lekker douchen | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hoeveel staat feyenoord? (geen zin om naar beneden te lopen) ---------------------------------------- beng! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
nul nul, groningen ook, voor livestream groningen - levante zie www.fcgroningen.nl | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Kom Halo 1 MP demo doen biiiiiitsjes! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Sorry? ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
het is nog altijd wennen als ik je kleurtje zie replay![]() | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
pfff ik ben moe ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
"nog altijd" alsof ik er al jaaaren meeloop,kheb hem net een maandje ofzo dus lijkt me logisch...ik moet ook nog wennen, ik denkzelf steeds dat ik schaduw ben als ik een post nalees in een topic.. ---------------------------------------- .... | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 03-08-2007 @ 22:48 Kom Halo 1 MP demo doen biiiiiitsjes! heb je snelle link? kom ik je wel ff pwz0r3n ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1C2678B1-90A1-4CA7-AF68-B83AE2DEC1CF&displaylang=en ik kom mee je ass pwnen | ||
![]() | ![]() |
ait, ff downen ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
weet iemand een site waar ik LOST (de serie) seizoen 2 kan tjekken zonder het te downloaden? ---------------------------------------- beng! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
unexplained welek server ofzo? heb je ip of naam? | ||
![]() | ![]() |
ben nu aan het installen, lemme know als je ip hebt.. unex is niet meer online volgens mij oO ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
damn nu al moet nog 5 minuten wachten gek kstuur pm met naam van de server [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2007 @ 23:05:53 ] | ||
![]() | ![]() |
lol, ging met 1.5mb/s ![]() zal wel ff kijken of ik er een functie is om users te zoeken ofzo, brb ;p [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2007 @ 23:06:38 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
aait ben aan het installen heb je al ip ofzo? | ||
![]() | ![]() |
server genaamd AA drink, krijg ik iig nog beetje normale ping van ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
sorry dude zal voor morgen zijn, heb op deze pc geen administrator rechten [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2007 @ 23:13:55 ] | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
weet je wat ik me afvraag wanneer d'r weer een dope album komt in de stijl van dope beats en fuck die feats ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Als ik stoned je vriendin neuk op passievrucht ? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Skarjan schreef op 03-08-2007 @ 23:32 Als ik stoned je vriendin neuk op passievrucht ? nooit dus ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 03-08-2007 @ 23:12 sorry dude zal voor morgen zijn, heb op deze pc geen administrator rechten maak je borst maar nat, ik pwnde ze net allemaal xD Met zo'n vliegding op spawnpoint rondjes vliegen, lekker lame ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 03-08-2007 @ 23:50 (...) maak je borst maar nat, ik pwnde ze net allemaal xD Met zo'n vliegding op spawnpoint rondjes vliegen, lekker lame ^^ niggu dat deed ik eerst altijd met warrock al die vlaggen stelen en met me tank bij hun spawnpoint xD ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Damn, wat is het leven toch moeilijk. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 04-08-2007 @ 02:16 Damn, wat is het leven toch moeilijk. stort je hart maar even uit bij mij ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 04-08-2007 @ 02:25 (...) stort je hart maar even uit bij mij Hehe, ik pm je wel even. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
shit man, ben ik in een café in Weesp biertje drinken/jointje roken kom ik dax tegen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
wat zei ie ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
beetje chillen, jointje roken.. hij was op weg naar zijn vriendin dus liep ik stuk met hem mee heeft hij een fucking half uur non stop lopen freestylen.. ohw ja !! hij zei ook dat hij je mist DGE ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2007 @ 03:02:22 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
wat bedoelt die gekke jongen daarmee ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
heb je gesmoked DGE ?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
fo' real maar wat bedoelde die met dat missen ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee jongen.. dat zei hij niet eens ik loop je te fokke ![]() maar was wel chill ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2007 @ 03:05:55 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
BOEIEN ik ga slapen, stelletje stoned zijnde junkies Slaap ze/ neuk ze, sjeh weejt zelf. Morgen alweer een zeer zware reggaeavond voor de boer, fo real, put your lighters up. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ga dan ook maar maffen morgen ook ff uitgaan hilversum of zo, woah misschien dat ik lexxxie nog wel zie ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien ook niet. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 03-08-2007 @ 23:43 (...) nooit dus nee moeilijk zonder vriemdin he | ||
![]() | ![]() |
hmm, meer mensen problemen met op youtube en soundclick komen nu? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
snuggle ik bijt niet, ik amputeer ![]() |
![]() | ![]() |
youtube had gisteren mad issues, maar is nu verholpen dus kun je weer fijntjes oploaden ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
![]() | ![]() |
ik kan nog steeds niet op youtube site ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
provider drama misschien?? ik heb nergens meer last van ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
![]() | ![]() |
denk et wel ja, kan ook niet op soundclick.. en in halo MP beta kan ik geen server list krijgen ;x ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
dan ben je gewoon fokked denk ik zo. uhmmm herstelpuntje opdoen dan maar????? ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
![]() | ![]() |
neej, dat ligt echt niet aan mn pc, maar aan tele2 ;x ff modem resetten maar. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
tele2 is idd niet echt ganz geil hahaha kheb zelf connectin point sinds kort mega voordelig en kheb 20mb download en 8mb upload speed voor maar 15 per maand dus ik zit nooit te balen haahaha misschien een tip voor jezelf?? ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |