Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jbro Gepost door Jbro op maandag 06-08-2007 om 12:51:58
http://media.putfile.com/Jbro---1-Ding-Moet-Je-Weten
Feed graag
sungshik
mens
Gepost door sungshik op dinsdag 07-08-2007 om 09:45:50
hrmmm ik ben er niet heel erg kapot van...
wat de beat betreft, in het begin dacht ik, dat ik naar een rare midi versie van sing for the moment zat te luisteren, totdat die sample van dat vrouwtje (christina aguilera?) kwam.
je tekst is verder nog een beetje te simpel naar mijn idee; iets meer rijm of multi's zou niet slecht zijn.
dusss, succes verder met dat wat je doet!
----------------------------------------
bomba.
Jbro Gepost door Jbro op dinsdag 07-08-2007 om 10:07:17
thxx voor feed ik ga er wat proberen mee te doen
nog feed?
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 07-08-2007 om 15:16:46
Quote:
sungshik schreef op 07-08-2007 @ 09:45
hrmmm ik ben er niet heel erg kapot van...
wat de beat betreft, in het begin dacht ik, dat ik naar een rare midi versie van sing for the moment zat te luisteren, totdat die sample van dat vrouwtje (christina aguilera?) kwam.
je tekst is verder nog een beetje te simpel naar mijn idee; iets meer rijm of multi's zou niet slecht zijn.
dusss, succes verder met dat wat je doet!


Haha, klopt over die midi versie van Sing for the moment, zo klinkt het echt.. ik dacht er ook al aan. En dat is Christina Aguilera idd. Ben het eigenlijk verder ook wel met Sungshik eens...
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Jbro Gepost door Jbro op dinsdag 07-08-2007 om 18:22:48
oke nog meer feed?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.