Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 08-08-2007 om 10:50:15
Quote:
RIJSWIJK - Partijleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil de Koran verbieden. Hij schrijft dit woensdag in een ingezonden brief in de Volkskrant. Wilders vindt de Koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Hij noemt het heilige boek van moslims ,,het islamitische Mein Kampf''. Dit laatste boek mag sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog niet meer in Nederland worden verkocht. Wilders meent dat de Koran net als Mein Kampf verboden moet worden. Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee, moet ook worden bestraft, aldus Wilders in de Volkskrant.

Hij neemt het op voor de onlangs mishandelde voorzitter van het comité voor ex-moslims, Ehsan Jami. Jami had veel eerder beveiligd moeten worden, betoogt Wilders. Een verbod op de Koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de Koran als ,,excuus en inspiratie'' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. ,,Genoeg is genoeg, stelt de PVV-voorman.

Bron: http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4612591


Wat een mafkees die kerel.


----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op woensdag 08-08-2007 om 10:51:43
ja nogal
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 08-08-2007 om 10:52:43
totaal mee eens
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 08-08-2007 om 10:55:40
die kankermongool moet echt een keer een gewone koran lezen, en geen extremistische. er zijn wel 400 verschillende korans ofzo, en precies in degene die hij leest staan dingen die hij niet tolereert. maar als hij goed onderzoek zou doen en niet alleen maar naar de extremisten zou kijken, dan is er niks mis met de koran.

die gast is echt niet goed. als hij morgen dood wordt geschoten is het nog bijna verdiend ook. maar dan zal half nederland zeggen: 'zeie je wel, hij had gelijk!'
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 08-08-2007 om 11:00:05
Hij heeft in zekere zin gelijk, ze moeten de bijbel en tenach ook verbieden. Hoeveel oorlogen en ellende en onbegrip voor elkaar die 3 boeken samen wel niet gebracht hebben. Hele zooitje verbieden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 08-08-2007 om 11:01:05
Quote:
sbu schreef op 08-08-2007 @ 11:00
Hij heeft in zekere zin gelijk, ze moeten de bijbel en tenach ook verbieden. Hoeveel oorlogen en ellende en onbegrip voor elkaar die 3 boeken samen wel niet gebracht hebben. Hele zooitje verbieden.


dan vinden ze een andere reden om te matten
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op woensdag 08-08-2007 om 11:15:02
lol xD Wilders is best wel een mongool, weet je?
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-08-2007 om 11:16:35
Ja hij was natuurlijk alweer een maandje niet met de dood bedreigd, en voelde zich wat achtergesteld nu Jami dat wel werd.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 08-08-2007 om 11:17:46
krijgt die jongen veel stemmen in olland?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 08-08-2007 om 11:18:47
Quote:
sbu schreef op 08-08-2007 @ 11:00
Hij heeft in zekere zin gelijk, ze moeten de bijbel en tenach ook verbieden. Hoeveel oorlogen en ellende en onbegrip voor elkaar die 3 boeken samen wel niet gebracht hebben. Hele zooitje verbieden.


ik kan meer positieve dingen aan geloof linken dan negatieve. dat je niet gelooft oke, maar gun anderen het tenminste wel. hoeveel gezeik ken jij in nederland over het christendom? het jodendom?

vind het best dat je atheïst bent maar heb iig een klein beetje respect voor andere mensen. anders ben je net zo'n randmongool als wilders.
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-08-2007 om 11:23:13
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 11:18
(...)

ik kan meer positieve dingen aan geloof linken dan negatieve. dat je niet gelooft oke, maar gun anderen het tenminste wel. hoeveel gezeik ken jij in nederland over het christendom? het jodendom?


Kruistochten, beeldenstorm, wo2...

mwah, paar tientallen miljoen doden maar door de tijd heen, collateral damage.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 08-08-2007 om 11:24:14
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 11:18
(...)

ik kan meer positieve dingen aan geloof linken dan negatieve. dat je niet gelooft oke, maar gun anderen het tenminste wel. hoeveel gezeik ken jij in nederland over het christendom? het jodendom?

vind het best dat je atheïst bent maar heb iig een klein beetje respect voor andere mensen. anders ben je net zo'n randmongool als wilders.


volgens mij ben jij een randmongool.
check de kruistochten, wo II, pogroms, blablabla

Edit:
word@ livio dus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 11:24:48 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 08-08-2007 om 11:26:57
ZELFS als je NIET gelooft kan je nog steeds WAARDEVOLLE LESSEN uit AL die boeken halen. heb een beetje RESPECT voor elkaar, je moet niet moorden / verkrachten, enz.

@ DGE en livio:lekker recente voorbeelden trouwens..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 11:27:48 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 08-08-2007 om 11:27:39
wilders gaat te fur. ik vind wel dat imams ed. fundamentalistische activiteiten zoveel mogelijk moeten proberen te onderdrukken, want nederland is wel degelijk aan het radicaliseren aan de hand van de Koran.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 08-08-2007 om 11:28:39
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 11:18
(...)

ik kan meer positieve dingen aan geloof linken dan negatieve. dat je niet gelooft oke, maar gun anderen het tenminste wel. hoeveel gezeik ken jij in nederland over het christendom? het jodendom?

vind het best dat je atheïst bent maar heb iig een klein beetje respect voor andere mensen. anders ben je net zo'n randmongool als wilders.


Ik kijk verder dan Nederland, ik ben zeker geen atheïst, ik heng geen geloof aan, dat is heel wat anders. En ik ben wel zo reeël om te zien welke ellende de verschillende geloven brengen.

Kijk naar Ierland waar de protestanten en de katholieken elkaar de kop in hebbe geslagen jaren lang, en dat het liefst nu nog steeds doen. Allemaal in het belang van de christendom.... Sorrt gaat er bij mij niet in.

In het midden oosten heb je niet alleen problemen tussen de joden en de islamieten. Maar kunnen verschillende islamieten onderling ook niet echt met elkaar overweg, heeft ook meermalen tot oorlogen en massa moorden geleid.

DAT is waar ik geen respect voor heb. Ik ben iemand die een ongelovelijke hoeveelheid respect heeft voor IEDEREEN die ergens in geloofd en zich daar voor de volle 100% voor inzet. Of het nou een jood, christen, islamiet of boedist is. Zolanf die zelfde persoon zichzelf of zijn geloof maar niet boven een ander of andermans geloof plaatst. En dat is waar het (zeker op individueel niveau) ernstig aan ontbreekt deze in wereld.

Welk goeds heeft het geloof in het algemeen werkelijk gebracht als vaststaand feit.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 08-08-2007 om 11:28:40
Quote:
Bizzy_D schreef op 08-08-2007 @ 11:27
wilders gaat te fur. ik vind wel dat imams ed. fundamentalistische activiteiten zoveel mogelijk moeten proberen te onderdrukken, want nederland is wel degelijk aan het radicaliseren aan de hand van de Koran.


islamitische extremisten radicaliseren, niet nederland.

@ sbu: daar ben ik het voor het grootse gedeelte mee eens. en inderdaad ik zeg niet dat mijn geloof beter is, ik vind het zelfs slechter. katholieken hebben het jodendom aangepast naar wat hun ervan vonden. protestanten enz. hebben weer naar eigen smaak het katholicisme aangepast. oftewel::

ik geloof in God en in de hemel/hel, maar niet meer in de bijbel omdat mensen die hebben aangepast, en mensen zijn niet (100% ) te vertrouwen. en de kerk, daar heb ik ook niks mee
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 11:34:59 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-08-2007 om 11:36:33
Wat boeit het of het recent is? De Islam is pas in de vroege middeleeuwen ontstaan en kent daardoor eigenlijk een soort van grote achterstand, het christendom 'radicaliseerde' vanaf de 11e eeuw en probeerde het Islamitische geloof de kop probeerde in te drukken. Daar begint de Islam nu ongeveer mee.
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 08-08-2007 om 11:44:36
vaak is het geloof meer een excuus dan een reden mensen willen elkaar gewoon de hersens inslaan en is het niet vanwege geloof dan wel vanwege hoeren,geld of afkomst

schaf de koran,bijbel en al die andere boeken af

er komen echt geen andere beelden op t nieuws...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-08-2007 om 11:47:25
Nee, het vergroot de haat alleen maar. Als die boeken/geloven er nooit geweest waren was het een heel ander verhaal.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 08-08-2007 om 11:47:51
word
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op woensdag 08-08-2007 om 11:53:07

Als de mensen eens echt zouden leven naar wat er in die boeken staat dan was de wereld beter...
Al die radicale moslims, schijnheilige katholieken, geweldadige protestanten enz. leven niet echt volgens die boeken. Simpel gezegd zijn dat allemaal huichelaars...
----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 08-08-2007 om 11:58:12
idd, volgens de bijbel leven!
De bijbel zegt: Maakt gebruik van alle gewassen die op de Aarde groeien.

Blowen is legaal gvd!
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 08-08-2007 om 11:59:08
http://www.zeitgeistmovie.com/

check het eerste deel van deze docu, gaat over christendom,
geeft mij het gevoel dat al het geloof nep is, maar ik weet het niet zeker
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 08-08-2007 om 11:59:38
nah daar ligt het niet aan. Het probleem zit hem in de vaagheid van die boeken, omdat je alles op zo'n triljoen manier uit kan leggen en daardoor gaan sommige mensen dat verkeerd opvatten beetje brainwashing erbij en dan heb je al snel het ideale kweek klimaat. Bijbel klopt ook niet er is een keizer geweest die dingen heeft toegevoegd en weg gehaald en er is ooit ook nog een bisschop ofzo geweest die een compleet deel weg heeft gevaagd. Vraag me niet meer precies hoe dat zit want iemand zat het tegen me te vertellen. nee niet de eerste en de beste malloot ofzo, en ik had al wat op dus ja.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 12:02:09 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 08-08-2007 om 12:02:23
in die docu die ik poste zeggen ze dat in de bijbel en nog ong 10 andere geloven het boek verkeerd word opgevat, en dat het allemaal dubbelzinnig heden zijn over de zon, dat ze eigenlijk de zon ver eren,

als dat waar is is dat best lullig,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op woensdag 08-08-2007 om 12:02:43
ik vind t hele geloof, moslims, christendom, jodendom, alle geloven, bullshit.
meerendeels oorlogen komt door het geloof (mijn mening)..

weetje respect, van mij mag je geloven, maar ik vind je een drol als je gelooft
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 08-08-2007 om 12:03:44
oorlog nu gaat anders over olie en geld verdienen met de wapenindustrie
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 08-08-2007 om 12:06:44
ja dat is wel grappig. Die extremistische moslims haten het westen en blabla en zeggen dat het voor het kwaad in de wereld zorgt en het westen zegt weer dat hun dat zijn, en ze hebben beiden gelijk.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op woensdag 08-08-2007 om 12:08:52
Quote:
BigSam schreef op 08-08-2007 @ 12:03
oorlog nu gaat anders over olie en geld verdienen met de wapenindustrie

en dat tussen israël en pakistan dan? VS terror-war versus het halve westen? als er geen geloof was, waren er ook geen zelfmoordterroristjes die voor allah zouden sterfen
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 08-08-2007 om 12:11:27
Quote:
Pocowoco schreef op 08-08-2007 @ 12:08
(...)
en dat tussen israël en pakistan dan? VS terror-war versus het halve westen? als er geen geloof was, waren er ook geen zelfmoordterroristjes die voor allah zouden sterfen


dan wel voor de koning

en jij vind dus 56% van de wereldbevoling op dit moment drollen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 12:12:01 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op woensdag 08-08-2007 om 12:12:41
wedde als wilders de koran verbied dat hij gelijk de volgende dag
word afgemaakt..
----------------------------------------
niet
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 08-08-2007 om 12:12:59
dat is wel een stinkende situatie dan damn.



Gebeurt toch niet gelukkig leven we in een soort van democratie en krijgt hij nooit een meerderheid.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 12:14:07 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op woensdag 08-08-2007 om 13:04:22
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 12:11
(...)

dan wel voor de koning

en jij vind dus 56% van de wereldbevoling op dit moment drollen?

heb wel respect hoor, maar ik persoonlijk vind t een beetje raar dat mensen kunnen geloven in iemand/iets die ze niet kennen of gezien hebben... zeg eerlijk.. als er zo'n god was of een allah of weet ik veel wat.. zou er dan oorlog zijn..?
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 08-08-2007 om 13:09:19
Quote:
Pocowoco schreef op 08-08-2007 @ 13:04
(...)
heb wel respect hoor, maar ik persoonlijk vind t een beetje raar dat mensen kunnen geloven in iemand/iets die ze niet kennen of gezien hebben... zeg eerlijk.. als er zo'n god was of een allah of weet ik veel wat.. zou er dan oorlog zijn..?


dit is echt zo'n kip ei discussie kom j niet uit btr niet bginnen
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 08-08-2007 om 13:14:53
Quote:
tisjongek schreef op 08-08-2007 @ 13:09
(...)

dit is echt zo'n kip ei discussie kom j niet uit btr niet bginnen

Beter begin jij wel met woorden voluit te spellen hier, zouden we toch wel ernstig waarderen. 'je', 'beter', 'beginnen'.

Als je je er makkelijk van af wil maken met typen ga je maar naar fok ofzo. Enigzins correct Nederlands is gewenst.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 08-08-2007 om 13:17:15
Het blijft ook een penishoofd die Wilders met zijn onzin..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 08-08-2007 om 13:26:28
Wilders moet dood.. wie wil hem schieten?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 08-08-2007 om 13:27:22
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 11:26
ZELFS als je NIET gelooft kan je nog steeds WAARDEVOLLE LESSEN uit AL die boeken halen. heb een beetje RESPECT voor elkaar, je moet niet moorden / verkrachten, enz.

@ DGE en livio:lekker recente voorbeelden trouwens..


Je kunt er veel lessen uit halen ja, maar dat kan ook makkelijk zonder die boeken.

En je kunt er nogmaals veel lessen uithalen, maar er worden meer kutidngen uitgehaald. Ik heb die boeken niet nodig om goed te kunnen leven en goed voor andere mensen te zijn. Ik heb stukken uit de bijbel gelezen(hehe die kregen we uitgedeeld bij m'n school, wat mensen van de kerk stonden er). Ik vond het wel boeiend maar verder maakt het me niets uit als ze verboden worden.

Alleen heeft het geen zin om ze te verbieden. Als de koran wordt verboden halen ze de teksten wel uit andere bronnen. De mensen die graag de koran dan toch nog willen gaan dat niet doen om de goede teksten te lezen hoor.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 08-08-2007 om 13:27:46
Quote:
Master Of Disaster schreef op 08-08-2007 @ 11:26
ZELFS als je NIET gelooft kan je nog steeds WAARDEVOLLE LESSEN uit AL die boeken halen. heb een beetje RESPECT voor elkaar, je moet niet moorden / verkrachten, enz.

Daar ben ik het mee eens, maar de keerzijde van religie (oorlogen) kan niet ontkent worden. Dat is al eeuwen aan de gang, en dat zal er ook altijd blijven.
Tijd voor een nieuwe bijbel.. een bijbel met een Disclaimer: "Dit boek is bedoeld om u richtlijnen voor het leven te geven, door middel van fictieve verhalen met een moraal"
Zo'n beetje als de erkende sprookjes ook een moraal hebben en leerzaam zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 13:28:20 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op woensdag 08-08-2007 om 13:28:12
Quote:
SLM040 schreef op 08-08-2007 @ 13:26
Wilders moet dood.. wie wil hem schieten?


GRAAG ZELFS
----------------------------------------
niet
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 08-08-2007 om 13:28:31
ff serieus.. als je zulke dingen gaat verbieden veranderd Nederland dan niet langzamerhand in een politie staat?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 08-08-2007 om 13:33:09
waarom zou je iemand willen neerschieten, wat hij ook zegt?

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 08-08-2007 om 13:37:14
Quote:
sbu schreef op 08-08-2007 @ 13:14
(...)
Beter begin jij wel met woorden voluit te spellen hier, zouden we toch wel ernstig waarderen. 'je', 'beter', 'beginnen'.

Als je je er makkelijk van af wil maken met typen ga je maar naar fok ofzo. Enigzins correct Nederlands is gewenst.


je snapt me toch?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2007 @ 13:37:37 ]

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 08-08-2007 om 13:44:36
@tisjonggek, het gaat er niet om of iemand het wel of niet snapt, het gaat er om dat correct gebruik van de taal gewenst is. Dus geen breezah, sms, msn taal.

@slm040; uiteraard kan je het niet verbieden, zou ook nergens over gaan om het te gaan verbieden. Neemt niet weg dat het beter zou zijn als het geloof zoals het nu bestaat, niet zou bestaan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 08-08-2007 om 13:57:25
dat dit belachelijk is is natuurlijk duidelijk, je hebt net zoveel reden om de Bijbel te verbieden als de Koran

wat ik ook zo erg vind is dat Wilders nu weer alle aandacht heeft, hij doet het elke keer weer
zieke man
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op woensdag 08-08-2007 om 13:58:26
Ze moeten die man niet zoveel aandacht geven, hij speelt het gewoon slim. Hij heeft nu precies wat hij wilt hebbe, aandacht. Tuurlijk kan hij niet de Koran verbieden! dat weet die zelf ook wel, dan zou hij ook de bijbel moeten verbieden en alle andere geloofsboeken.
Nog niet zolang geleden had het christendom nederland ook in de tang, hoofddoekjes, vasten, zondag rustdag etc etc etc, beetje hypocriet om nu dat voor de moslims te verbieden, die mensen lopen gewoon een aantal jaar achter over het naleven van je geloof, en de huidige cultuur waar de mens in leeft, over 20 jaar is het weer wat anders waar men tegen aan loopt

Te moeilijk het geloof, gewoon in jezelf geloven, respect aan de medemens & moederaarde meer kun je toch nie doen
----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 08-08-2007 om 14:01:34
Gebeurd ook niet dit is hoe wilders zich in de spotlights zet

net als met die motie van wantrouwen tegen die pvda ministers na 24 uur




----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 08-08-2007 om 14:06:23
stel dat dit probleem weg is, en niemand zn hoofd meer stoot tegen het geloof en de gevolgen ervan.

Dan gaat het zo van NEXT

en t volgende probleem klopt weer aan de deur. Er blijft altijd een probleem waar veel mensen zich aan storen.
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op woensdag 08-08-2007 om 14:09:10
Quote:
SLM040 schreef op 08-08-2007 @ 13:28
ff serieus.. als je zulke dingen gaat verbieden veranderd Nederland dan niet langzamerhand in een politie staat?


Jap, je slaat precies de spijker op de kop!

Heel Europa veranderd langzaamaan in een politiestaat.
Denk aan preventieve controles, cameras, ID op zak, steeds meer gebruik van chips, internet als database enz. "Big brother is watching you!"

Alles wordt meer en meer gecontroleerd en privacy komt op de 2e plaats.

Lees maar eens het laatste boek van de bijbel: "Revelations"
Daar wordt ook gesproken over zo een tijd...


----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op woensdag 08-08-2007 om 14:14:24
Quote:
BigSam schreef op 08-08-2007 @ 13:33
waarom zou je iemand willen neerschieten, wat hij ook zegt?


Dit zou iedereen eens moeten beseffen
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.