Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 10-08-2007 om 15:42:51
wat is een sukkel is Appa
wat hij ook had gezegd over dit onderwerp, iedereen had hem toch wel gelijk gegeven, omdat Wilders gewoon te ver gaat

...en dan zegt hij dit
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 15:45:22
Hij heeft wel degelijk gezegt "als ik hem tegenkom dan..." . Dat wil niet zeggen dat hij hem neer gaat schieten natuurlijk.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 10-08-2007 om 15:53:26
Quote:
dap schreef op 10-08-2007 @ 15:45
Hij heeft wel degelijk gezegt "als ik hem tegenkom dan..." . Dat wil niet zeggen dat hij hem neer gaat schieten natuurlijk.


Nergens een doodsbedreiging had het ook moeten zijn in mijn post.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 15:55:59
maar dat zegt wilders toch ook niet. Er staat alleen dat hij zich bedreigt voelt door Appa.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 10-08-2007 om 16:09:51
Is ook zo, maar ik denk in dit geval gelijk aan doodsbedreigingen e.d. Vooral ook ter vergelijking met bv. Theo van Gogh..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Tariq
Gepost door Tariq op vrijdag 10-08-2007 om 16:37:34
Quote:
mixxman schreef op 10-08-2007 @ 11:20
ik sta achter geen van beiden. Kom op zeg die moslims zien toch ook wel dat die wilders maar wat roept om in de picture te komen. Snap niet dat iedereen er zo serieus op ingaat dat is alleen maar wat hij wil. Want door dit soort uitlatingen van moslims gaat zijn achterban alleen maar meer achter hem staan. Ze kunnen hem beter gewoon uitlachen en voor de rest schijt hebben, ik vind dat het allemaal wordt overdreven. Wel grappig dat iedereen hem dom vindt terwijl hij precies bereikt wat hij wil bereiken.


Juist jij bent de man
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op vrijdag 10-08-2007 om 16:51:50
Sja was te verwachten.. maar fuck appa met zn radicale opvattingen.. de koran staan hele verkeerde dingen in, dus ik snap wilders gedeeltelijk wel.. maarja op deze reactie kon je wachten
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op vrijdag 10-08-2007 om 17:30:47
Nederland begint een zielig landje te worden...

al dat gezeik over van alles. Hier kun je niks zeggen of er is weer iemand op zn pik getrapt. In Turkije mag je geen hoofddoek op als je op een universiteit zit of als je ambtenaar bent...hier is het discriminatie als je het verbied, maar toch duurt het getouwtrek voort. Mensen moeten een keer knopen doorhakken, of je laat het toe, of niet...maar blijf er niet over bezig...

Vind die appa ook maar een zielig ventje, die benadrukt wat Wilders wil, zoals al gezegd...heeft niemand door dat wat Wilders wil belachelijk is, en dat het toch niet gaat gebeuren en dat je hem dus net zo goed kan laten zwetsen? Als iedereen erover blijft vallen doet ie nog wel een keer zulke maffe uitspraken...maar ja waarschijnlijk zal er vast wel weer een of andere halve gare mongool geweld gebruiken tegen geertje en dat krijgen we dat gezanik weer...bah
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 10-08-2007 om 17:33:22
ik vind appa grappig
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op vrijdag 10-08-2007 om 17:35:24
mijn broertje is volgens mij ook fan van hem.. hij zegt de heletijd appa appa appa
----------------------------------------
joahh
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 17:51:38
Reactie van Appa:

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1515
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 10-08-2007 om 18:14:38
hahaha wat is hij idioot zeg.

"Kan je mensen tegenwoordig niet meer aanpakken met woorden als je een moslim bent?"

De manier waarop Appa die zin over het aanpakken zei, wekte niet echt de indruk dat hij t met woorden wilde doen.

"Het is kenmerkend voor de steeds toenemende polarisatie in onze maatschappij dat een dergelijke uitspraak van een moslim meteen wordt opgevat als doodsbedreiging."

Ik weet wel zeker dat hij ook aangifte had gedaan als t een niet-moslim was.

"Ik geef helemaal niks om haatzaaiende figuren als Wilders"

Ik wil Appa niet vergelijken met Wilders maar ik weet toch zeker dat mensen Appa ook haatzaaiend vinden.


Allebei zouden ze inderdaad eens lang op vakantie moeten.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 18:21:12
Je moet wel onthouden van wie van die twee de actie kwam en van wie de reactie. Zowel Wilders als Appa vertegenwoordigen blijkbaar een groep mensen die zich op een bepaalde manier uiten. Dat van 'ik zou hem pakken' dat kan je natuurlijk nooit weten, dat zijn letters op papier die je op elke manier kan uitleggen.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 10-08-2007 om 18:24:54
ik vind die toelichting van Appa best redelijk, hij komt nu niet meer zo heel erg dom over

alleen die laatste zin is dan weer jammer
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 10-08-2007 om 18:25:34
Quote:
Ziek schreef op 10-08-2007 @ 18:14
hahaha wat is hij idioot zeg.

"Kan je mensen tegenwoordig niet meer aanpakken met woorden als je een moslim bent?"

De manier waarop Appa die zin over het aanpakken zei, wekte niet echt de indruk dat hij t met woorden wilde doen.

"Het is kenmerkend voor de steeds toenemende polarisatie in onze maatschappij dat een dergelijke uitspraak van een moslim meteen wordt opgevat als doodsbedreiging."

Ik weet wel zeker dat hij ook aangifte had gedaan als t een niet-moslim was.

"Ik geef helemaal niks om haatzaaiende figuren als Wilders"

Ik wil Appa niet vergelijken met Wilders maar ik weet toch zeker dat mensen Appa ook haatzaaiend vinden.


Allebei zouden ze inderdaad eens lang op vakantie moeten.


Mwah, ik vond het persoonlijk nogal grof van Appa, maar je kan toch niet aan de hand van een geschreven interview bepalen of hij hem met woorden had willen aanpakken.
Hij plaatst moslims idd wel erg in de slachtofferrol, maar ik kan moeilijk ontkennen dat Wilders het puur op moslims heeft gemunt.
Verder vind ik Appa niet echt haatzaaiend en zo wel, van een hele andere orde dan Wilders.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 18:29:59
ik zou het ook niet erg vinden als ze Wilders een paar kogels in zijn kop zouden jagen..

net als dat ik er niet van wakker lig als de achterburen van de overburen hun neefje een kogel door zijn kop krijgt..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2007 @ 18:30:46 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 10-08-2007 om 18:30:59
Quote:
V.I.P. schreef op 10-08-2007 @ 18:24
ik vind die toelichting van Appa best redelijk, hij komt nu niet meer zo heel erg dom over

alleen die laatste zin is dan weer jammer

Ik vind zn toelichting meer een goedpratertje.. Alsof hij echt bedoelde met " Als ik em zie, dan pak ik hem aan" dat hij dan met hem gaat praten.
Vervolgens wel in je clip met bijlen fck de overheid roepen.

Waar haaaalt die wilders het toch vandaan om zich bedreigd te voelen.. :z
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 10-08-2007 om 18:31:20
nja zegt meer over jou dan over appa of wilders
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 18:33:19
het enige dat ik wil zeggen is dat ik die gast niet ken.. en als die dan sterf door een kogel in zijn knar kan ik me daar echt geen seconde druk om maken.. ik ken hem toch niet..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 18:33:25
De clip en die uitspraken in de krant moet je los van elkaar zien. Niet alleen Wilders is de overheid, Appa heeft het (lijkt me) tegen iedereen.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 10-08-2007 om 18:34:43
leg uit? @ BS
Tis interpretatie, maar je maakt mij niet wijs dat Appa daarmee een goed gesprek met Wilders bedoelde..
Tevens hebben veel moslims gelijk dat ze zich door Wilders bedreigd voelen, maar voor beide partijen staat zogenaamd de vrijheid van meningsuiting zo bovenaan. Behalve als het om de mening v/d andere partij gaat.
Tis hier net een GS opposite, zeg je daar iets goeds over moslims ben je een loser, hier blijkbaar andersom.
Jammer van die view van 1 kant..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2007 @ 18:35:16 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 10-08-2007 om 18:36:04
Quote:
SLM040 schreef op 10-08-2007 @ 18:33
het enige dat ik wil zeggen is dat ik die gast niet ken.. en als die dan sterf door een kogel in zijn knar kan ik me daar echt geen seconde druk om maken.. ik ken hem toch niet..


wehehehe, gaat tog om het feit dat iemand niks kan zeggen of doen omdat die anders vermoord word
ik weet wilders gaat te fur, maar om hem te vermoorden damn word wakker, groei op!

het boeit je wel als hij mensen het land uit wil zetten
en het boeit je niks als mensen hem dood willen hebben
alsof je al die mensen kent die het land uit gezetn wordn, boeiend tog?
damn, gaat te fur in NL!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2007 @ 18:36:44 ]

----------------------------------------
....
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 18:39:30
Quote:
Nieroth schreef op 10-08-2007 @ 18:34
leg uit? @ BS
Tis interpretatie, maar je maakt mij niet wijs dat Appa daarmee een goed gesprek met Wilders bedoelde..
Tevens hebben veel moslims gelijk dat ze zich door Wilders bedreigd voelen, maar voor beide partijen staat zogenaamd de vrijheid van meningsuiting zo bovenaan. Behalve als het om de mening v/d andere partij gaat.
Tis hier net een GS opposite, zeg je daar iets goeds over moslims ben je een loser, hier blijkbaar andersom.
Jammer van die view van 1 kant..


Hoezo view van 1 kant. Ik snap niet hoe je alle moslims zomaar kan beoordelen, net als je niet alle nederlanders of belgen over 1 kam kan scheren. Labiele figuren heb je altijd, er is maar 1 gek nodig die een pistool pakt en iemand neerknalt... het was toch echt een Nederlander die Pim Fortuyn neerknalde.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 18:41:09
natuurlijk boeit het me wel als hij mensen het land uit wil gooien.. want ik vind dat niemand kan bepalen welk stuk land van wie is.. de aarde is van ons allemaal vind ik..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 10-08-2007 om 18:42:59
haha wat is dat nou weer voor rare uitspraak, dus ik kan in een tentje in jou tuin gaan wonen,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 18:43:54
jij kijkt weer te zwart wit..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 10-08-2007 om 18:45:59
zonder enige basisregels is niks te onderhouden.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 10-08-2007 om 22:34:41
Nu Appa op 3FM bij 3voor12xl.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 10-08-2007 om 22:42:49
Wilders mág dood, ik doe het niet voor de duidelijkheid voordat ik popo op me dak krijg, al zou ik hem best ergens in de bijlmer, molenwijk of croos zou droppe
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 10-08-2007 om 22:46:31
Quote:
SLM040 schreef op 10-08-2007 @ 18:41
natuurlijk boeit het me wel als hij mensen het land uit wil gooien.. want ik vind dat niemand kan bepalen welk stuk land van wie is.. de aarde is van ons allemaal vind ik..


-Je vindt het niet erg als iemand die je niet kent, een kogel door zn kop krijgt
-Wel erg als iemand het land uitgezet wordt, die je niet kent.

Voor veel mensen is t niet echt gezond om t land uitgezet te worden, misschien soms(of vaak) wel erger dan een kogel door je kop.

precies wat replay zei, waarom boeit dat jou wel? Of andersom: Waarom boeit een kogel door iemands kop die je niet kent je niet?
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 22:54:25
omdat het me bij zon moord echt niet kan boeien..

maar als het gaat om een mens van een stuk land afgooien me wel raakt ómdat ik vind dat wij (Nederlanders) niet het recht hebben om te zeggen dat Nederland van Nederlanders is..
God heeft ons de aarde gegeven en die is voor iedereen.. en geen enkel mens hoort te zeggen dat een deel van die aarde alleen voor een bepaald ras is..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 10-08-2007 om 22:57:38
word, de aaarde is voor iedereen, mooi gezegt
jammer dat je je daarin tegen spreekt

geert wilders hoort namelijk ook tot de groep "iedereen"
en niemand en dan ook niemand, heeft het recht om voor god te spelen en te zeggen, nee die kill heeft het recht niet om te leven met de uitspraken. dus ik schiet hem neer.
zoiets kan niet, en zoiets hoor je ook niet goed te keuren.
----------------------------------------
....
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 10-08-2007 om 22:59:17
Ik snap wat je bedoelt, deels dan.

Je zegt, "God heeft ons de aarde gegeven en die is voor iedereen". Alleen een heel leven van iemand afpakken, lijkt me erger. Niet alleen het land, maar gewoon een heel leven, wat je bent.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 10-08-2007 om 23:04:36
ja maar dat raakt me niet omdat ik die gozer niet ken.. maar als we het hebben over dit land is van mij of niet van mij.. dan raakt het me omdat het in strijd is met waar ik in geloof..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 11-08-2007 om 03:59:42
dus als iemand vermoord word is dat normaal volgens jou geloof?
buiten dat of je hem kent of niet kent,
lijkt me niet toch
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-08-2007 om 17:00:02
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425329

Youssef & Kamal - De Rechtzaal (geert wilders diss deel 2)
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 11-08-2007 om 17:03:08
Hahahahaha, waar blijft dat album
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op zaterdag 11-08-2007 om 17:33:01
hahahahahhahahaa
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 11-08-2007 om 19:27:34
hahaha ik dacht dat t niet vetter kon, maar op t laatst op die track van oizo, hehe.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 11-08-2007 om 19:59:58
haha kon je verwachten eigenlijk,

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-08-2007 om 20:35:19


om het toch weer even positief te houden voor Appa. Deze blijft de shit.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 12-08-2007 om 14:49:08
Quote:
dap schreef op 10-08-2007 @ 18:21
Je moet wel onthouden van wie van die twee de actie kwam en van wie de reactie. Zowel Wilders als Appa vertegenwoordigen blijkbaar een groep mensen die zich op een bepaalde manier uiten. Dat van 'ik zou hem pakken' dat kan je natuurlijk nooit weten, dat zijn letters op papier die je op elke manier kan uitleggen.


je moet ook onthouden wie van de twee een artiest is en wie van de twee een politicus..

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
dap
038
Gepost door dap op zondag 12-08-2007 om 14:50:21
Volgens mij bedoelen we hetzelfde surya.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 12-08-2007 om 15:00:10
positie pvv in peiling versterkt

Positie PVV in peiling versterkt. In de wekelijkse peiling van Maurice de Hond is de positie van de Partij voor de Vrijheid (PVV) verder versterkt. Als er nu Tweede Kamerverkiezingen zouden zijn, zou de partij van Geert Wilders achttien zetels halen. Dat bleek vandaag uit de opiniepeiling van De Hond.

Dat is een zetel meer voor de PVV dan vorige week en een verdubbeling in vergelijking met de verkiezingsuitslag van vorig jaar november. De peiling laat verder weinig opvallende wijzigingen zien. CDA en PvdA staan net als vorige week respectievelijk op 36 en 25 zetels. Voor de christendemocraten is dat een verlies van vijf in vergelijking met de vorige Tweede Kamerverkiezingen, voor de sociaaldemocraten een verlies van acht.

SP en VVD staan respectievelijk op 23 en 22, en verliezen daarmee een zetel in vergelijking met vorige week. In de Kamer hebben ze nu respectievelijk 25 en 22 zetels. GroenLinks (acht), ChristenUnie (acht) en D66 (vijf) boeken winst in vergelijking met hun huidige zetelaantal in het parlement. Voor GroenLinks is dat een winst van een, voor ChristenUnie en D66 een winst van twee zetels.

In vergelijking met de peiling van vorige week staan de drie partijen stabiel. Dat geldt ook voor de SGP die met twee zetels in de peiling hetzelfde scoort als vorig jaar bij de verkiezingen. De Partij voor de Dieren haalt drie zetels in de peiling, een meer dan nu in de Kamer en ook een meer dan vorige week.


Met die onzin van hem word zijn partij nog groter ook
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 12-08-2007 om 15:01:37
Ach ja.. een Partij voor de Vrijheid die censuur aanvraagt, stemmen man!
><
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 12-08-2007 om 15:17:36
Quote:
BigSam schreef op 11-08-2007 @ 03:59
dus als iemand vermoord word is dat normaal volgens jou geloof?
buiten dat of je hem kent of niet kent,
lijkt me niet toch


het is niet mijn religie die me verteld dat de aarde voor ons allemaal is.. dat is iets dat ik zelf vind en geloof.. ik vind gewoon niet dat er een mens een groep mensen of 1 ras kan zeggen dat een bepaald stuk land alleen is bedoeld voor die persoon, personen of dat ras..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 12-08-2007 om 15:26:27
nee ok dat is ook waar,

maar dat zei ik eigenlijk niet, je draait er een beetje omheen slm
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2007 @ 15:35:50 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 12-08-2007 om 15:34:35
maar tegelijkertijd mag iemand wel dood die je niet kent, in ieder geval, het boeit je niet. dat is van de hele wereld afzetten SLM, niet alleen uit een land, wat volgens jou niet mag. Beetje raar.

Ik weet trouwens niet of de PVV zo sterk blijft. Volgens mij moet de PVV het hebben van zwevende stemmers die niet zo goed weten waar ze op moeten stemmen maar t wel denken helemaal zat te zijn met de multiculturele samenleving in NL. Stemmen krijgen ok, maar ze dan nog houden...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2007 @ 15:35:18 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 13-08-2007 om 00:20:35
Nog een jaar en dan ben ik weg.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 13-08-2007 om 13:06:39
Quote:
Nieroth schreef op 12-08-2007 @ 15:01
Ach ja.. een Partij voor de Vrijheid die censuur aanvraagt, stemmen man!
><


ja mooi he, maar nog net niet zo goed als die verkiezingsuitspraak van winny de jong een paar jaartjes terug:

stem op conservatieven.nl als je wilt dat dingen veranderen!




----------------------------------------
www.mcsurya.nl
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.