Index / Feedback / | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Na een mail rondje, wat vragen en overleggen hebben een aantal mods besloten hun taken neer te leggen. Iedereen van ons heeft een druk leven en andere dingen te doen naast constant op NLhiphop te babysitten, moderaten en te forummen voor plezier. Livio en Battlecat hebben besloten te stoppen met de moderator take. Alle twee gaven zij aan dat ze te minder tijd in NLhiphop konden steken als ze wellicht wilden, en dat ze dan liever andere mensen de kans geven om hun taken waar te nemen. Wij willen livio en battlecat bedanken voor de inzet in afgelopen jaren. En hopen ze als gewone gebruikers ze nog gewoon te zien op het forum. Kaya, zit momenteel in NZ (the lucky basterd). En heeft daar minder tijd om in NLhiphop te steken als te voren verwacht (daar gaat onze nachtwacht ![]() Namens nlhiphop crew en bezoekers bedankt! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 17:51:54 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
livio was n goeie, helaas. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
houdoe en bedankt he ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
dat zal wennen zijn livio zonder kleurtje ghehe maarja props naar jullie jongens, en tis dat ik te druk ben met andere dingen anders zou ik best mod willen zijn ofzo ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ode aan livio ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
too bad livio en battlecat! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Later boois. Ik hoef geen mod te zijn, ik weet dat jullie me willen vragen. Maar bedankt ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
jammer livio en BC, zal ff wenne zijn idd. thx for the duty | ||
![]() | ![]() |
Monn-E ziet een beetje groen tegenwoordig. Heeft natuurlijk al een aantal keren wat geschreven, nu ook het kleurtje en het naampje er bij. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
whuut dope Money!! groentje [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2007 @ 22:35:53 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
props, well done ---------------------------------------- beng! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Livio, ik hou van je. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt livio en battlecat en welkom Monn-e ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Balltecat! dankje man!.. livio...verrotte exzeeuw... dankje! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Het ga jullie goed! ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hastalevista baby ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
zonde | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
houdoe en bedankt olé olé! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie zijn lieverds. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja bedankt toch ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer jammer, maarja k snap het wel enzo. gefeliciteerd monnie. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zag net een post van Livio, en ik zie gewoon automatisch een kleur in zn naam staan hehe. Bedankt beiden! | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer succes verder..ow ja en gratz Monn-e [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2007 @ 10:40:51 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Kusje livio ![]() Hoi Monn-E! Ik moet die mail ook maar eens een keer beantwoorden, sbu gaat me slaan ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
het ga jullie goed! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 13-08-2007 @ 10:39 Kusje livio ![]() Hoi Monn-E! Ik moet die mail ook maar eens een keer beantwoorden, sbu gaat me slaan ![]() Ik zal je hooguit op zeer liefdevollewijze spanken ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-08-2007 @ 23:57 Jullie zijn lieverds. nerd, dit vergeef ik je nooit! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
wat een fissa! bedankt voor jullie tameloze inzet! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
nou ens zien of livio zich nog steeds beter voelt dan iedereen ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Big up naar Livio | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ja joh dit had ik nog niet gezien, thanks iedereen en jammer dat Livio en Battlecat het voor gezien houden als moderators, bedankt nog... En voor de komende tijd blijf ik in ieder geval hier en daar reviews doen voor zowel feesten als albums, check Engel & Daniël review trouwens op de frontpage: https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=270 | ||
Index / Feedback / |