Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Niet? Wel .. je kon het helaas niet later downloaden, dat kost 100%NL teveel geld aan rechten | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik bedoel natuurlijk terugluisteren..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
C-uperman Beverwaard *3077* ![]() |
![]() | ![]() |
echt VERKANKERD dat spook gaat stoppen ---------------------------------------- Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond... | ||
mNRtw RappersOnline.NL |
![]() | ![]() |
Ja man ---------------------------------------- www.RappersOnline.NL - met de beste rappers | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Kom er net op tijd achter, ofja eigenlijk net niet op tijd, want heb nu het eerste uur gemist, kutzooi...Ben nu ingetuned in ieder geval!!! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jezus regga deed net een freestyle uit zijn hoofd terwijl de rest bestaande teksten dropten, klonk dope ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
was erg gezellig in de studio, gekkehuis![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2007 @ 01:43:22 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
mja alleen jammer dat the man himself op de 1e trein moet wachten.... blehhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ging er geen taxi meer? Nog 4 uurtjes te gaan? ![]() Rotjoch en zijn slakken.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2007 @ 02:16:35 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
mja we waren met 1 persoon teveel voor in 1 taxi, dus ik ben zo nobel | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Die Rotjoch verneukt alles met zijn boelergedrag. En zijn freestyle is ook kkzielig. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat ik die filmpjes hier op het werk nog niet kan kijken. Straks even checken als ik thuis ben. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
wat een grap is die rotjoch ---------------------------------------- beng! | ||
David | ![]() | ![]() |
Dope die filmpjes, had iemand dat stukje nog van Jiggy opgenomen met die lines over koffie "kohfie connect is et lekkerste koffiemerk" en "ik doe dit to the fakking koffie-boon" ik vond het wel komisch en regga met die freestyles was nice | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hahaha wat een belachelijke freestyles allemaal. kom op. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Download de laatste aflevering van Spookradio | ||
![]() | ![]() |
Thanks | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
graag gedaan homie | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ben hem nu aan het downloaden, jammer dat je niet meer verder kan bij 100%NL trouwens, zijn er verder al plannen voor wat je gaat doen? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks voor de laatste uitzending ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
En toch is het raar, geen Spookradio meer op zondag. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het niet raar! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
eindelijk is wat rust, zoals een zondag hoort te zijn. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat vanmiddag lekker vanavond Spookradio luisteren! maar Nee.. Gestopt! :'( ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het wel raar hehe op de site van 100%NL staat nog wel mijn foto als je er nu heengaat maar ze draaien alleen maar hun gewone muziek. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
De radiozender 100%NL heeft een online hiphop stream gelanceerd. Eind vorig jaar stopte Spookradio, de hiphop show met Casper en Bram, en werd duidelijk dat het roer op de FM zender omging. Naast 'urban' zijn er streams met nationale nummers en klassiekers. De hiphopstream kan je hierrr checken. De muziek die je hoort is vooral de muziek die Spookradio de afgelopen anderhalf jaar ook draaide, maar dan zonder live studiogasten en sessies. https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1626 | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
-niet verkeerd bedoeld, maar waarom worden er de laatste tijd zoveel topics gebumpt van 2 a 3 jaar oud enzo? (dit topic daarintegen is dope & nog niet zo oud :x.)- [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 21:52:56 ] ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Hoera voor Urban! Maar serieus dope nieuws man! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Dan is het geen Zak aan zonder Casper & Bram LOST REBELS!! SOWIESO!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
mijn spookradio shirt is nu dus een echte collectors item of niet ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit, we checkten spookradio altijd op zondagavond in de auto man, die dude had namelijk geen cd-speler toen, en toen hadden we toch altijd dope muziek in de auto, hehe. Nu hoor ik 100% NL op m'n werk, en dat is toch best wel kut moet ik zeggen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je praat erover alsof je met oldschool zaken te maken hebt ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Waarom hangen die gasten nooit meer op de site? Bram Rekers werkt nu wel bij AT5 ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] ] |