Index / Muziek / | ||
Murdock alias Murstratus ![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand wat de tracklist is van deze mixtape met 18 nummers!? Link krijgen jullie nog van mij te goed! De tracks waarvan ik de titels al weet: 01 Steen - Intro 02 Steen - De Schijterij 04 Steen - Fock Steen 05 Steen - Zwei Bier Interlude 06 Steen ft. Kaaikie - Sloopmuziek 08 Steen - De Speeldoos 09 Steen - Vocking Worst 10 Steen - 666 11 Steen - Rapper Steen Rapt Er Op Los 12 Steen - Verschrikkelijk Interlude 14 Steen - Heb Al Geproeft Van De Geprakte Lul Interlude 17 Steen - Wodka Intelude 18 Steen ft. Vaardigheid & SODM - Drinkdroptotjedronkewort DOWNLOAD One [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-08-2007 @ 13:52:05 ] ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Murdock schreef op 18-08-2007 @ 13:19 Weet iemand wat de tracklist is van deze mixtape met 18 nummers!? Link krijgen jullie nog van mij te goed! One 18? Ghehe, ik rock er nog één met maar 7. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
og vent![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-08-2007 @ 13:44:25 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Nee dat was ooit een compilatie die ik via soulseek verspreid heb... maarre dit is niet de juiste.. ik drop HIER de 18 tellende mixtape die ook gewoon legaal te downen is... ! Kan iemand me nog aan de overige titels helpen!? ONE [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-08-2007 @ 13:44:15 ] ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 18-08-2007 @ 13:28 og vent ![]() WAT!? | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
Wanneer komt die mixtape van Spinal (NulZevenNegen) en Steen uit? Weet iemand dat? ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Bazshisj schreef op 18-08-2007 @ 15:25 Wanneer komt die mixtape van Spinal (NulZevenNegen) en Steen uit? Weet iemand dat? Releasedate is nog onbekend geloof ik. Naja, "zo". http://nul7negen.hyves.nl/album/12750290/NUL7NEGEN/e2QK/video/75899862/0/3S6f/ | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
damn. spinal is sick... das nu nog es een mc waarvna ik dat kan zegge, gebeurd weinig laatste tijd.. ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data%5Barticleid%5D=3111 ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=wPTpuNbejOI ik kan die andere steen topic niet vinden ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 19-08-2007 @ 13:10 https://www.youtube.com/watch?v=wPTpuNbejOI ik kan die andere steen topic niet vinden Prrr, ik zag em ook ja, via warhead.. kankerrrrhard | ||
![]() | ![]() |
Pappies.. ik open een fockin steen dingetje hierzo op nlhiphop forum en mensen gaan dan gewoon ff niet opletten en een andere openen hehe. Hier is dus nog steeds die download link! ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet track 7 waat ie lange frans baas b en kimo dist? ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
na 1 klap zat hij al thuis op de kast met ze bek haha Steen is echt m'n lievelings nl mc. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Steen is wel lauw ja, vanavond downloaden als het nog kan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Somero Gekke Gerrit ![]() |
![]() | ![]() |
ckers chill sjeweettog | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Lekkere tracks, dope dat ie zo'n schijt aan de rest heeft. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Track 3 heet De Pratende Lul. | ||
segbaas het is het waard |
![]() | ![]() |
Eindelijk je kan de kadaver ep van Spinal en Steen nu ook via internet bestellen. www.shockmount.nl. | ||
charliechan![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ik ben al heel lang op zoek naar deze voledige mixtape (dus niet de eerste 9 tracks die op de website van steen ook staan... heeft iem nog een link? Big big thanks in advance! | ||
-2DW- Bosschenaar ![]() |
![]() | ![]() |
idd.. link is down. | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe link!!!!![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2007 @ 19:11:36 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Henrix yaw ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dankjewel, die had ik nodig. Maar, kan ook iemand me nog helpen aan alle titels?---------------------------------------- yaw | ||
woerd3n sjawel ![]() |
![]() | ![]() |
de 101 barz sessie is bijna overal verwijderd ik heb gelukkig nog het filmpje ergens vanaf weten te kraken maar nu heb ik het filmpje in een bestandsversie waar ik niet mee overweg kan namelijk .Flv wil het filmpje op youtube zetten maarja .flv kan daar niet op ik kan het bestand afspelen met VLC mediaplayer hier de link van het filmpje ![]() http://rapidshare.com/files/79294055/180907-steenrotjoch.flv.html Edit: Hier het album Freakshow : http://www.megaupload.com/nl/?d=6ISYSWXR [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 16:47:33 ] | ||
DutchHiphopRadio DutchHiphopRadio |
![]() | ![]() |
Hey, heeft iemand ff een re-up van de mixtape ? ![]() ---------------------------------------- Peace | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchHiphopRadio schreef op 29-12-2007 @ 09:17 Hey, heeft iemand ff een re-up van de mixtape ? ![]() Freakshow is hier boven geplaatst.. hier is vocking steenwaren: Steen-VockingSteenwaren.rar moejje die shit met spinal ook nog hebben? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Maurice | ![]() | ![]() |
nummer 13 heet nederland | ||
hydz -B |
![]() | ![]() |
Heeft iemand deze nog voor mij? Upload hem plz Probs! ---------------------------------------- Ik heb het bad al vol laten lopen, snij je polsen maar open | ||
Worthwile Eindbaas |
![]() | ![]() |
Volgens mij zijn jullie in de war. Dit heeft Steen uit: Freakshow EP (8 tracks met die zieke opener 'Dynamisch') Vocking Steenwaren EP (7 tracks die allemaal op het album staan, behalve De Spotmaster die staat op Muziek voor je moeder) Vocking Steenwaren album (18 tracks met die Poolse hoer skits) Kadaverrap EP (9 tracks) Muziek voor je moeder (14 tracks) [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2009 @ 20:15:07 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ooooooooooooooooooooh. Had dat eerder gezegd. | ||
djeekob | ![]() | ![]() |
heeft iemand vocking steenwaren nog de versie met 18 tracks. ik heb ook nog een heleboel losse tracks van steen voornamelijk nieuwe shit van afgelopen 2 jaar allemal van youtube afgehaald als er belang bij is zal ik het dit weekend uploaden grtz djeekob | ||
Index / Muziek / |