Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Louiss Gepost door Louiss op zaterdag 18-08-2007 om 22:38:02
http://media.putfile.com/Louis----verdwenen

ik had m al gedropt maar nu heb ik de beat iets versnelt

feed graag
Louiss Gepost door Louiss op zaterdag 18-08-2007 om 23:07:09
feed??
Louiss Gepost door Louiss op maandag 20-08-2007 om 11:35:58
feed???
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op maandag 20-08-2007 om 11:42:49
je zegt dat je broer is verdwenen en dat je hem mist. maar als je iemand nooit hebt gekend kan je die ook niet missen toch? je kan wel een leegte voelen ofzo maar dat is wat anders. iig kut voor je en gecondoleerd. no offence maar dit is niet zo goed. je flowt best veel offbeat. je gebruikt niet echt veel boeiende rijms enzo. props voor het onderwerp, maar werk aan bovenstaande dingen.

succes ermee
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
sungshik
mens
Gepost door sungshik op maandag 20-08-2007 om 11:47:45
is al beter dan die eerste versie!
soms inderdaad wel offbeat als je woorden uitrekt.
kan je proberen te voorkomen door sommige stukjes net wat anders te schrijven, zodat het aantal lettergrepen klopt en je niks meer hoeft uit te rekken.
verder wel dope, dat je je ding verwerkt door muziek.
----------------------------------------
bomba.
Louiss Gepost door Louiss op maandag 27-08-2007 om 08:45:04
Quote:
Master Of Disaster schreef op 20-08-2007 @ 11:42
je zegt dat je broer is verdwenen en dat je hem mist. maar als je iemand nooit hebt gekend kan je die ook niet missen toch? je kan wel een leegte voelen ofzo maar dat is wat anders. iig kut voor je en gecondoleerd. no offence maar dit is niet zo goed. je flowt best veel offbeat. je gebruikt niet echt veel boeiende rijms enzo. props voor het onderwerp, maar werk aan bovenstaande dingen.

succes ermee


ok thnx voor die feed

maar wat lul je dat je niet iemand kan miseen die je niet kent?
ik had hem heel erg nodig toen hij er niet voor me was en dat lijkt me dat t missen is
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.