Index / Optredens, festivals en parties / | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
Meet the Streets 20 okt. 2007, Rotterdam Programmering: - De La Soul (USA) - Bugz in the Attic (UK) - Noisia - Duvelduvel - Joost van Bellen - Kubus & Bangbang - Typhoon - Winne - Benny Rodrigues - Nuno Dos Santos - Gomes & Vin-e - GMB - The Flexican - SP - DEF - Civil - Love Supreme - Optech dnb - Superblenders - Off Schedule Fashion Events - Hiphop, street and Housedancing workouts by Eszteca Noya - Freestyle Dance Battles - Freerunning tournament - Turntablism - Live Painting & Street-art - Photo Expo by Taufiq Hosen Matige line up, gehgehgehgehgehgehgehfgehgeh DikkieDik! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2007 @ 22:03:07 ] ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
gruwlijk, als iedereen komt. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
was hier vorig jaar, dit jaar weer ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
kankervet, de la.. de rest boeit me eigenlijk niet | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand waar in rotterdam het is? ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
maassilo | ||
![]() | ![]() |
ik ben nep man Ik woon in R'dam maar waar is de maassilo ook'weer ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
vorige jaar was lauw we waren alleen eerst helemaal verkeerd gereden ![]() ![]() ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
wajow, dikke optredens. Hoe duur is dit? ik zie het al, � 17,50 [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2007 @ 12:47:39 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: lay-on schreef op 21-08-2007 @ 04:04 ik ben nep man Ik woon in R'dam maar waar is de maassilo ook'weer ![]() misschien @ maashaven ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2007 @ 12:54:11 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe dj gomes staat er ook bij, grime waar je ziek van wordt. Kan kubus nog van leren ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
now & wow maashaven, nep rotterdammer ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
een te gruwelijk pand is dat...en t gaat er nog veel vetter worden! [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2007 @ 16:13:15 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: alexmarvel schreef op 21-08-2007 @ 08:17 vorige jaar was lauw we waren alleen eerst helemaal verkeerd gereden ![]() ![]() haha ja man van breda via eindhoven naar rotterdam...zo doen alle eckte eckte die shit hehe ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 21-08-2007 @ 13:07 now & wow maashaven, nep rotterdammer T'was ook al 4 uur gister èh ![]() Ja Now en Wow weet ik wel te vinden, nog eens een J gerookt met eldizzy daar binnen, wist niet dat het maassilo heten, toch bedankt ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 21-08-2007 @ 16:12 een te gruwelijk pand is dat...en t gaat er nog veel vetter worden! Die locatie is echt über ja, ziet er goed uit van binnen...wel een aparte line-up dit, met De La, Duvel & ook Benny Rodrigues, wel dope. Hier ben ik bij... [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2007 @ 19:19:52 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
is het gewoon zelfde plek als vorig jaar? was echt zo'n grimey underground sfeertje, heel dope. je wist niet of t buiten nou licht of donker was ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat was direct wel het beste van vorig jaar, voor de rest was het maar een magere bedoeling. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Aparte line up in vergelijking met vorig jaar maar ik klaag niet, aanwezig! Now & Wow is een te dope locatie! | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |