Index / Drop je eigen teksten / | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Ik haat verwaardeloos mezelf Gedraag me genadeloos Tegenover mezelf wil niet vragen om help of bij elke fokking tegenslag grijpen naar hennep ik kruip terug in mun schellp wanneer de druk me komt vergezellen dan probeer ik er in mee te zwemmen door over die sjit na te denken er is geen bitch of snitch die mij in het stof kan laten bijten elke fokking gok die ik maak is gemaakt en begaan om ut te begrijpen begrijp je? Probeer nix te verzwijgen Soms voel ik mu werkelijk hard als eiken Maar soms ook onbehendig en zacht als zijde Stemmingwisselingen die blijven Onzekerheden die naar mun kop stijgen Maken het leven moeilijk om te begrijpen Maar ga er niet bij zitten om toe te moetten kijken Ik wil mun doelen waarmaken ookal is het moeilijk zo af en toe en ben ik moe van moeilijke tijden moe van die moeilijke wijven moe van gezeur en de vaagheid ik doe wat ik doe en zeker niet tijdelijk mijn wijsheid is moeilijk te begrijpen omdat ik niet weet waar ik pcies naartoe wil grijpen refrein tis echt en terrecht wat ik meemaak ik toon geen respect omdat ik mezelf haat vecht voor wat ik ben ookal is het mischien al te laat vragen die onbeantwoord blijven, fok die sjit ik doe het mezelf aan tis echt Vele mensen vinden mij maar een idioot En terrecht Want ik loop te koop met een eigen stijl Waarin ik mijn heil vind Maar geld dat is beslist een ander ding Ik vang er nix mee Maar daar zit deze kill echt niet erg mee Ik doe het voor die voldoening Dat is voor mij een belangrijke bedoeling Andere bullsjit wil mu lang niet zo boeien Ik weet wat mijn doelwit is Dus bitch stop met die slappe verbloeming Je hebt geen goede bedoeling met mu Dus zeg gewoon wat je wil zeggen Zeg gewoon dat je me wil slappen Zeg gewoon waar ut op staat kill Mijn raputatie staat tog al lang op tilt Dus ik toon geen gratie Wanneer ik iets wil bereiken Wat ik altijd al heb bereiken wil Je moet blijven strijden Anders sta je tijdelijk stil Niet feitelijk tis een beetje onbegrijpelijk want ik allemaal bereike wil dus ik blijf sgrijven en strijden in deze fokking eeuw probeer mezelf te begrijpen ookal zie ik de dingen vaak niet in het geheel en nee kid ik kan niet zingen daarom dat het ik het eruit schreeuw [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2007 @ 01:12:32 ] | ||
snuggle ik bijt niet, ik amputeer ![]() |
![]() | ![]() |
ben je weer van je ban af![]() ![]() je wilde toch tegen me battlen? maak maar een topical nice lyrics ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
hmmm mja mayb ik wil miss weer es audiobattelen is tog leuker weetje, alleen dan wel tegen een geskilt persoon. maar thnx man, de rijms zijn niet hoogstaand ik weet maa het voelt fijn (nog 1 couplet en dan maar es tapen denk ik) [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2007 @ 01:03:25 ] | ||
![]() | ![]() |
ben benieuwd ![]() maar hoezo geskild iemand..ben ik te min soms hahaha (geef geen antwoord..is een inkoppertje ![]() kijk maar...ik sta er open voor ![]() mzzl ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ait zal kijke man, maar ben ook druk met andere sjit en textbattles is zoiezo niet helemaal mijn ding maar mayb een x voor de fun ofso, i let ya know. net 2e couplet geschreven trouwes (komen uiteindelijk nog wel wat aanpassingen in) | ||
![]() | ![]() |
nice man. ik verw8 een pm met de audio ![]() ---------------------------------------- rado de la nacho negro | ||
Index / Drop je eigen teksten / |