Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 23-08-2007 om 19:51:13
Wajow, Ari voert eens wat uit.

Nieuwe beat gemaakt, dubstep achtig. Check het uit, laat wat weten , negatief positief , alles is welkom mits het niet offtopic is offcourso


Woo dus, nr 3 in de lijst
http://www.humblevoice.com/DirtmcGirt
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 23-08-2007 om 19:55:12
Je weet al wat ik er van vind. Klinkt duidelijk beter dan de stuff die je 'vroeger' weleens liet horen. Gewoon blijven oefenen en shit .
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 23-08-2007 om 23:04:56
Je hebt een originele sound, alleen is het mij allemaal iets te chaotisch..
Mag wel wat meer tijd besteden aan je sampletjes, die mogen iets minder ruig geknipt, vind ik.

Verder zie ik dat die shit met wat veranderingen aardig dope kan worden.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 24-08-2007 om 00:06:12
thanks Iminic, welke samples zijn te ruig geknipt?
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 24-08-2007 om 03:46:15
Hmmz, ik luister hem nu nog een keer en hoor dat het eigenlijk wel mee vind vallen..

Ik weet het niet meer (wat ik nou precies ervan vind), ik denk dat de percussie in z'n algemeen wat te druk is ofzo en vooral op dat stuk waar het ineens heel hard gaat. Ik zou dit btw. geen dubstep noemen, daar is de bass nog iets te veel voor op de achtergrond.

Daarbij denk ik dat een bepaalde emcee die de stem ervoor heeft echt dope gebruik kan maken van die percussie, eigenlijk. Maar dat zou makkelijker zijn als die luide lage dreunen wat zachter zouden zijn.
Iets minder reverb en delay kan het ook wat minder chaotisch maken.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 24-08-2007 om 11:42:55
Quote:
Iminic schreef op 24-08-2007 @ 03:46
Hmmz, ik luister hem nu nog een keer en hoor dat het eigenlijk wel mee vind vallen..

Ik weet het niet meer (wat ik nou precies ervan vind), ik denk dat de percussie in z'n algemeen wat te druk is ofzo en vooral op dat stuk waar het ineens heel hard gaat. Ik zou dit btw. geen dubstep noemen, daar is de bass nog iets te veel voor op de achtergrond.

Daarbij denk ik dat een bepaalde emcee die de stem ervoor heeft echt dope gebruik kan maken van die percussie, eigenlijk. Maar dat zou makkelijker zijn als die luide lage dreunen wat zachter zouden zijn.
Iets minder reverb en delay kan het ook wat minder chaotisch maken.


Ik vind die percussie niet echt chaotisch per definitie, maar k zou misschien wel wat van die perscussie pannen, zodat het wat ruimer klinkt. Verder vind ik niet dat de reverb storend is. [Die delay op de drums misschien wel een beetje.]

Ik luister em nu voor het eerst op m'n speakers en misschien zou ik de kicks toch wat zachter zetten en de bas iets harder ofzo, maar dat moet je zelf maar even uitvogelen.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 24-08-2007 om 12:15:15
Quote:
dobleye schreef op 24-08-2007 @ 11:42
(...)

Ik vind die percussie niet echt chaotisch per definitie, maar k zou misschien wel wat van die perscussie pannen, zodat het wat ruimer klinkt. Verder vind ik niet dat de reverb storend is. [Die delay op de drums misschien wel een beetje.]

Ik luister em nu voor het eerst op m'n speakers en misschien zou ik de kicks toch wat zachter zetten en de bas iets harder ofzo, maar dat moet je zelf maar even uitvogelen.

Ah, ja, dat pannen, dat is het. Ik pan het altijd standaard, maar natuurlijk niet te veel
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 24-08-2007 om 12:39:46
Nee, idd.. Hoewel ik soms wel los ga met die hsit, haha..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 26-08-2007 om 15:55:55
ik weet ook niet of dit dubstep is, ik heb het zeg maar gemaakt zoals ik het in mijn hoofd had. Maakt mij eigenlijk ook niet uit wat het is als ik het maar dope vind

maar bedankt voor jullie feed ik zal er nog eens aan gaan werken
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.