Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 30-08-2007 om 22:23:19
Ik wil de landstitel zien nu.. Die beker en JC Schaal heb ik nu ook wel gezien.. Beter iets dan niets maar toch, geen CL, dan kan je je vollop concentreren op de competitie.. UEFA Cup verwacht ik ook weinig van gezien deze wanvertoning..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 30-08-2007 om 22:25:14
AZ is volop bezig om Afonso Alves aan te trekken nog voor het verstrijken van ed de deadline als vervanger voor de inmiddels naar PSV vertrokken Koevermans...

tering wat zou het dope zijn als dat lukt
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 30-08-2007 om 22:39:06
uefa cup dan maar, kunnen het heus nog wel ver schoppen, maar dan moet er wel wat veranderen, sfeer a la IK Start thuis maar ja dat was nog lijper als het CL was...
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 30-08-2007 om 22:40:06
Quote:
AZ wil eliminator Ajax als vervanger Koevermans
Stanislav Vlcek staat in de belangstelling van AZ. De 31-jarige spits van Slavia Praag scoorde woensdag nog twee keer tegen Ajax en elimineerde op deze wijze de Amsterdammers in de Champions League.

De Tsjechische aanvoerder van Slavia werd in Praag bekeken door AZ-technisch directeur Marcel Brands. Hij heeft tegen Ajax een zeer goede indruk achter gelaten.

AZ is hard op zoek naar een nieuwe aanvaller, na het vertrek van Danny Koevermans naar PSV. De Alkmaarders hebben nog ruim 27 uur om te slagen in de spitsenjacht.

Eerder werd de naam van Afonso Alves al genoemd in het DSB-Stadion.



slechts een gerucht, maar wel pijnlijk
Liquid
Gepost door Liquid op donderdag 30-08-2007 om 22:49:27
Hebben ze iemand anders nodig om op de tribune plaats te nemen?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op donderdag 30-08-2007 om 23:21:30
Ze gaan nu bij de NOS denk ik wel Real Madrid uitzenden (ipv Ajax) want die zit in de rode groep en PSV in de blauwe. Kun we toch nog een (ex) ajacied in actie zien in de CL.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 00:14:10
Babel en Sneijder lachen zich dood, zij spelen mooi Champions League. Morgen de loting voor die loeder Uefa Cup, pijnlijk om vandaag de loting van de CL te zien.
----------------------------------------
beng!
djayen
de liefste
Gepost door djayen op vrijdag 31-08-2007 om 13:11:08
Ajax seizoenskaart houders kunnen het 1e uefa cup duel wel gratis bezoeken
----------------------------------------
joden
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 31-08-2007 om 13:33:22
Quote:
djayen schreef op 31-08-2007 @ 13:11
Ajax seizoenskaart houders kunnen het 1e uefa cup duel wel gratis bezoeken


Als dat nog ergens om gaat. Ajax heeft Dinamo Zagreb geloot, die net van Bremen verloren in de voorronde.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 31-08-2007 om 13:41:00
FC Groningen (Ned) - Fiorentina (Ita) eitje toch.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 31-08-2007 om 13:42:19
Alleen AZ loot wel gunstig. Verder weet ik weinig over de tegensatnder van Heerenveen. De rest is echt lastig.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 15:34:26
wat een klote loting zeg, dit is echt zo'n club die Ajax gaat uitschakelen. Luque trouwens in de basis dit weekend
----------------------------------------
beng!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op vrijdag 31-08-2007 om 15:40:16
- laat maar Heereveen moet tegen helsingborg -
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 15:41:01 ]

----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 16:14:48
Ik zie ze ook nog wel van Dynamo verliezen als ze spelen zoals tegen Slavia thuis en uit.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 31-08-2007 om 16:46:54
zagreb, lastige tegenstander en keiharde kern..


wordt een lastige wedstrijd, zowel op tribune, stad als op het veld.. op het veld het voornaamste natuurlijk begrijp me niet verkeerd heerenveen heeft er ook tegen gespeeld, hier een stukje uit friesche krant over de bad blue boys.. ( waren ook op the real football factories international )

Bad Blue Boys regeert met harde hand
Bert Kalteren
Zagreb - SC Heerenveen zal in de derde wedstrijd van het UEFA Cuptoernooi tegen Dinamo Zagreb kennis maken met één van de meest fanatieke supportersgroepen in Europa. De ‘Bad Blue Boys’, de radicale zijtak van de supportersclub ‘Udruga navija a Dinama’, volgt de ploeg overal; zowel thuis als bij uitwedstrijden. Ze zijn luidruchtig, staan hun ploeg bij en regeren met harde hand. Ze zijn de schrik van Zagreb en deinzen nergens voor terug. En als de prestaties achterblijven zijn ze niet te beroerd om de spelers ter verantwoording te roepen. Geweld wordt daarbij niet geschuwd.
Vorige week werd aanvaller Dario Zahora door leden van de Bad Blue Boys mishandeld, nadat Dinamo de uitwedstrijd tegen Rijeka met 4-2 had verloren. De 22-jarige Zahora stond op de avond na de wedstrijd in Zagreb met zijn auto te wachten voor een stoplicht. Zijn portier werd geopend waarna hij door een aantal fans werd geschopt en geslagen. Het was de tweede keer dat Zahora in aanraking kwam met supportersgeweld. Eerder dit jaar werd hij voor zijn appartement ook al eens door de ultra’s mishandeld.
Volgens Marko Domazet, de president van de supportersclub Udruga en lid van de Bad Blue Boys, is daar niets mis mee. ,,Wij willen spelers op het veld zien die vechten voor de clubkleuren. Spelers die met hun hele hart en ziel strijden en bereid zijn voor de club te sterven. We willen geen mietjes’’, zegt Domazet.

Burgeroorlog

Die instelling past bij de Bad Blue Boys. De meeste van hen zijn er van overtuigd dat de burgeroorlog in Joegoslavië dankzij hen in gang is gezet. Op 13 mei 1990 zou het Servische Rode Ster Belgrado een uitwedstrijd spelen in Zagreb, maar het duel heeft nooit plaats gevonden. Fans van Rode Ster braken door een hek heen en zochten de confrontatie met gewone burgers. Aanhangers van de Bad Blue Boys verdedigden de Kroatische belangen met hand en tand. Er werden veldslagen uitgevochten op de tribunes en in de stad en enkele maanden later was de burgeroorlog officieel een feit.
,,Veel van ons zijn er van overtuigd dat daar de oorlog tegen de Serviërs is begonnen’’, zegt Domazet. ,,We zijn de best georganiseerde supportersclub in Kroatië. Dat is onze grote kracht.’’ Veel leden van de Bad Blue Boys vochten, net als de fans van veel andere Kroatische clubs, tegen de Servische agressor en moesten dat met hun leven bekopen. Ter nagedachtenis aan de leden van de Bad Blue Boys die sneuvelden werd een monument opgericht onder de West-tribune van het Maksimir stadion van Dinamo Zagreb.
Udruga Navija a Dinama is een organisatie die los staat van de club. De supportersclub heeft duizend leden. ,,Ongeveer 250 daarvan zijn lid van de Bad Blue Boys. Ze bezoeken elke wedstrijd’’, vertelt Domazet. Hij is zo’n tien jaar lid van de Bad Blue Boys. De organisatie is ontstaan in het midden van de jaren tachtig en ontleende haar naam aan de film Bad Boys, met onder andere Sean Penn, die destijds behoorlijk populair was.
De toevoeging ‘Blue’ kwam erbij, omdat het blauwe tenue van Dinamo Zagreb in de ogen van de ultra’s onaantastbaar is. Na een reeks tegenvallende prestaties onderbrak een vijftigtal leden van de Bad Blue Boys dit seizoen al eens een training en liet de spelers hun blauwe tricot inleveren. ,,We waren zeer teleurgesteld over de prestaties van de club. Dinamo heeft de beste spelers van Kroatië en stond op dat moment slechts achtste op de ranglijst. We lieten de spelers hun shirt uittrekken met de mededeling: zodra ze bewijzen het shirt waard te zijn, dan mogen ze het dragen.’’
Zonder enige vorm van verzet gaven de spelers gehoor aan het verzoek. De veiligheidsfunctionarissen stonden erbij en keken er naar. ,,De spelers boden geen enkel verzet. Dat zegt iets over hun mentaliteit en de manier waarop ze zich presenteren op het veld’’, zegt Domazet. De spelersgroep maakte de training af in witte shirts. ,,Ik begrijp de supporters en hun teleurstelling, maar dit gaat te ver’’, liet een speler anoniem - uit angst voor eventuele represailles - optekenen in het dagblad Novi List.
Volgens Marko Domazet heeft de actie van de Bad Blue Boys weldegelijk succes gehad. ,,Daarna werd er wat beter gespeeld, maar het kan nog vele malen beter. Het belangrijkste voor ons is dat we kampioen van Kroatië worden. Maar nog belangrijker is het dat Dinamo Zagreb goed speelt. Want dan komen de resultaten vanzelf. Zolang de ploeg slecht speelt zullen we nooit wat bereiken.’’
Aan de Bad Blue Boys zal het niet liggen. Zij zijn bloedfanatiek en zorgen voor vreselijk veel kabaal. Daarnaast schromen ze niet om racistische en kwetsende spreekkoren te laten horen en de confrontatie te zoek met ‘vijandelijke’ supportersgroepen. ,,Het is niet zo gemakkelijk meer om supporters te zijn, want we hebben hier te maken met de belachelijke wet die de politie het recht geeft om gewelddadig in te grijpen.’’
Inmiddels gaat het sportief gezien iets beter meer Dinamo Zagreb. Dit weekeinde won de club het eerste competitieduel onder de nieuwe trainer Loncarevic met 2-0 van koploper Inter Zaprešic. Daardoor staat Dinamo nu in de subtop met vijf punten achterstand op de grote rivaal Hajduk Split.
In de thuiswedstrijd eerder in dit UEFA Cuptoernooi tegen het Belgische Beveren bleef het opvallend rustig op de tribune, maar dat duel (6-1) was al binnen tien minuten beslist in het voordeel van Dinamo Zagreb. Heerenveen kan donderdagavond hoe dan ook rekenen op een heter avondje


----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 16:54:38
Kan nog gezellig worden in Amsterdam.. Of daar natuurlijk.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 31-08-2007 om 17:00:12
wordt het ook zeker wel, geloof me


Ajax - Dinamo Zagreb

03 aug 2007
UEFA Cup
Woensdag 4 oktober (aanvangstijd n.n.b.)

Amsterdam ArenA



Kaartverkoop informatie
De seizoenkaarthouders van Ajax krijgen bij deze wedstrijd op vertoon van hun huidige seizoenkaart (2007-200 gratis toegang tot het Amsterdam ArenA. Bij deze wedstrijd zal dezelfde procedure gehanteerd worden als bij reguliere competitiewedstrijden.

Dit betekent concreet:
- Seizoenkaarthouders hebben recht op hun eigen plaats;
- Toegang stadion via de seizoenkaart (je hoeft dus geen kaartje te kopen)

Meer info over het gehele kaartverkoopschema volgt z.s.m.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 17:13:31 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 17:26:06
hoe kunnen jullie zo blij worden van zo'n kuttegenstander en kutbeker...pfff ik heb schijt aan de uefa cup
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 31-08-2007 om 17:31:59
...
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 17:40:01
Dynamo is wel vet hoor.. En de Bad Blue Boys in Amsterdam, dat is gewoon machtig man..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 17:45:05
weet je wat machtig is? Real Madrid,Lazio Roma en Olympiakos naar Amsterdam
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 31-08-2007 om 17:46:21
ag ja wordt tijd dat ajax iets terug doet. Ben nog steeds verbitterd. Hoop dat het niet weer zo'n seizoen wordt waarin alle wedstrijden die er toe doen slecht worden gespeeld.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-08-2007 om 19:08:15
Zo zie je maar weer, het voetbal is van ons!

Quote:

Piet van der Pol is opgestapt als algemeen directeur van ado den haag. Dankzij de kritieken van onder meer de supporters was zijn functie bij de club onhoudbaar geworden.

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 19:13:32
Quote:
Gaucho schreef op 31-08-2007 @ 17:45
weet je wat machtig is? Real Madrid,Lazio Roma en Olympiakos naar Amsterdam


Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Maar daarnaast blijft het iets hebben, ik kan het moeilijk uitleggen.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 19:18:17
het is trouwens geen frustratie richting jou hoor, Dodo (en Bob) maar frustratie van afgelopen wedstijd. Ik had me zo verheugd op een seizoen Champions League, met een leuk team. Maar dan weer tegen zo'n nietige tegenstander de kwalificatie niet afdwingen, dáár kan ik niet tegen. Volgend jaar vertrekken er waarschijnlijk zeer belangrijke spelers, en moet je wéér gaan bouwen aan een nieuw team, terwijl er dit jaar geoogst had moeten worden. Uefa Cup is in mijn ogen gewoon een troostprijs en het kan me niet echt boeien. Het wordt pas interessant als de kwartfinales worden bereikt, dán pas krijg je de aantrekkelijke tegenstanders
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 31-08-2007 om 19:18:54
vind kut voor nederland en alles, maar kon toch echt mijn lach niet inhouden bij het verliezen van ajax,, 2 maal...

"Van de 10 keer win je 9 keer van zo'n ploeg"

word !
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 19:32:26
Quote:
Gaucho schreef op 31-08-2007 @ 19:18
het is trouwens geen frustratie richting jou hoor, Dodo (en Bob) maar frustratie van afgelopen wedstijd. Ik had me zo verheugd op een seizoen Champions League, met een leuk team. Maar dan weer tegen zo'n nietige tegenstander de kwalificatie niet afdwingen, dáár kan ik niet tegen. Volgend jaar vertrekken er waarschijnlijk zeer belangrijke spelers, en moet je wéér gaan bouwen aan een nieuw team, terwijl er dit jaar geoogst had moeten worden. Uefa Cup is in mijn ogen gewoon een troostprijs en het kan me niet echt boeien. Het wordt pas interessant als de kwartfinales worden bereikt, dán pas krijg je de aantrekkelijke tegenstanders


Je hebt helemaal gelijk. Maar wat kunnen we eraan doen? Niks.. En ik heb al wel weer lang genoeg getreurd. Dus ik ga me mooi verheugen op Dynamo en dat kan me verder niks schelen tegen wie we hadden KUNNEN spelen
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 31-08-2007 om 23:31:13
Gaucho wees blij dat Ajax uberhaupt nog Europees speelt. Zat fans in 010 die er heel wat voor over hebben om Feyenoord in UC te zien..
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-08-2007 om 23:38:00
hoppa, fcdb kampioenuh
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 01-09-2007 om 09:57:57
zeker zat fans in 010 die het willen, vorig jaar was het ''legioen'' nergens te vinden en nu gaat het weer goed en is het ''legioen'' weer op ze plek, wij willen europa, wij willen europa!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 01-09-2007 om 12:33:25
Bob, beetje rustig aan he met onze boeren vanmiddag, we willen graag 3 punten uit een noodlijdend amsterdam halen hehe
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 01-09-2007 om 12:34:56
morgen bedoel je, ja ik durf geen conclusies meer te trekken, ik hou op dit moment heel wijs me bek dicht..

maar sta er wel weer trouw, de rest van de fanatieke ajax forum post niggers morgen nog heen? of is het weer pagina 818/planetvoetbal.nl/digitenne/sopcast hoolie praktijken?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2007 @ 12:36:01 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 01-09-2007 om 12:41:42
hehe my bad, heb totaal geen ritme had even bedacht dat het vandaag zondag was, maar bob je zag hoe het ging na de eerste verloren cl wedstrijd, hopen op een herhaling dan maar (voor jou dan), ik hoop natuurlijk gewoon op een 0 -3 + met marcus berg en stef nijland die er 1 in tikken, en onze nieuwe slavische held die z'n debuut opluistert met een treffer eind 2e helft, we zullen zien
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 01-09-2007 om 13:39:18
Quote:
omebob schreef op 01-09-2007 @ 09:57
zeker zat fans in 010 die het willen, vorig jaar was het ''legioen'' nergens te vinden en nu gaat het weer goed en is het ''legioen'' weer op ze plek,


Vorig seizoen haalde Feyenoord gemiddeld 40.753 bezoekers naar de Kuip. Dat is zelfs meer als de 2 seizoenen ervoor. Dus wat jij zegt is ook niet helemaal waar.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 01-09-2007 om 14:17:44
Quote:
'Huntelaar was vlak voor sluiting transfermarkt dicht bij deal met Manchester United'
31-08-07
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt, vrijdagavond om 00.00 uur, gonst het van de geruchten. Klaas-Jan Huntelaar was bijna op weg naar Manchester United, zo meldt Sportweek dat zich beroept op Sportingo.com. Nadat United-coach Sir Alex Ferguson naast aanvallers Adriano en Nicolas Anelka greep, richtte hij zijn pijlen op de topscorer van de Nederlandse eredivisie. De 24-jarige spits zou dicht bij een ‘last-minute deal’ zijn met de United.

Martin van Geel liet onlangs weten dat er geen spelers meer zouden vertrekken. Over Huntelaar zei hij: 'No way, al komen ze met 40 miljoen'. Als het gerucht over Man. United waar is en inderdaad net voor het sluiten van de markt doorgang had gevonden dan denk ik dat Van Geel beter direct zijn koffertje had kunnen pakken en zich nooit meer hoefde te vertonen in en rond de ArenA.



Bron: AjaxF-side.nl

Als ze hem nog hadden verkocht was er vanaf de supporters totaal geen greintje respect, begrip enzovoort meer over tegenover het bestuur.. Stelletje mongolen daar... En geen verantwoordelijkheid nemen hoor..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2007 @ 14:18:12 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
RRAM Gepost door RRAM op zaterdag 01-09-2007 om 14:29:56
Haha, Nederlandse Antillen - Suriname

D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 01-09-2007 om 16:52:55
Mooie goal van Babel zojuist!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 01-09-2007 om 17:08:31
Quote:
Nickert schreef op 01-09-2007 @ 13:39
(...)

Vorig seizoen haalde Feyenoord gemiddeld 40.753 bezoekers naar de Kuip. Dat is zelfs meer als de 2 seizoenen ervoor. Dus wat jij zegt is ook niet helemaal waar.


ik weet wel wat ik zeg hoor piemel, die toeschouwers is seizoenskaarthouders meegerekend, maar dat wil niet zeggen dat die er ook zijn, en als het dan nog zo zou zijn, liep de helft van het ''legioen'' weg als het even niet goed ging.. hondstrouw jaja
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 01-09-2007 om 17:09:48
Quote:
D_Original schreef op 01-09-2007 @ 16:52
Mooie goal van Babel zojuist!


hier te zien:
http://www.d1g.com/video/show/1327250

edit:
of hier: http://www.megavideo.com/?v=CG30F6P6
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2007 @ 18:08:33 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 01-09-2007 om 18:05:58
Babel
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 01-09-2007 om 18:13:32
Quote:
omebob schreef op 01-09-2007 @ 17:08
(...)

ik weet wel wat ik zeg hoor piemel, die toeschouwers is seizoenskaarthouders meegerekend, maar dat wil niet zeggen dat die er ook zijn, en als het dan nog zo zou zijn, liep de helft van het ''legioen'' weg als het even niet goed ging.. hondstrouw jaja


Ik weet niet of seizoenskaarthouders ook meegerekend worden. En veel liepen vaak al lang voor het einde weg. Maarja dit is eigelijk overal zo helaas.
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-09-2007 om 18:16:47
Vooral bij grote clubs natuurlijk daar zijn de helt geen echte fans van.
Kleinere clubs hebben meestal een trouwer plubliek maar ja dan kom je verhoudingsgewijs weer op het zelfde aantal mensen.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 01-09-2007 om 18:20:27
Spaanse teller stopt op 539 miljoen..

Belachelijk.

En zie dan de bedragen in Nederland..

nu vraag ik me af, wat kostte Luque ook alweer?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 01-09-2007 om 18:21:14
2,5 ofzo
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 01-09-2007 om 18:24:32
Dan heeft Ajax niet meer als 10 miljoen uitgegeven.. En kijk dan naar Real met 116. Fokkin nie normaal!


Edit: daar moet ik bij vermelden dat Ajax vrij kut heeft ingekocht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2007 @ 18:24:53 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 01-09-2007 om 18:29:56
Quote:
Nickert schreef op 01-09-2007 @ 18:13
(...)

Ik weet niet of seizoenskaarthouders ook meegerekend worden. En veel liepen vaak al lang voor het einde weg. Maarja dit is eigelijk overal zo helaas.


geloof me nicker, die zijn meegerekend, dat is ook wel bij ajax dat ik denk van wat lul je nou met 44000 dus
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 02-09-2007 om 11:14:49
Quote:
AZ moet sportwagens kopen en geen scooters zoals El Hamdaoui.
Door hugo borst

1: Fascinerend en saillant na Vitesse-AZ (1-0) was de draai die AZ-spelers aan de nederlaag gaven: dat Vitesse zich zó had ingegraven betekende dat AZ een topclub is, zo stelden ze. Hoe aandoenlijk. Ze willen het zo graag zijn in Alkmaar, een topclub, en ze moeten zich, lijkt wel, zelf steeds overtuigen van hun nieuwe status.

2: Scouts van internationale topclubs verbazen zich over de aanwezigheid van twee onbekende Nederlandse mannen bij het WK voor junioren in Zuid-Korea. Navraag leert de representanten van Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester United dat het duo AZ Alkmaar vertegenwoordigt. Het valt hen vooral op omdat vertegenwoordigers van Ajax, PSV en Feyenoord ontbreken. De scouts, een ervan blijkt Max Huiberts, zijn ook nog eens overactief. Ze zitten overal waar ze logistiek aanwezig kunnen zijn en wagen zich op het terrein van onder ondere AC Milan, Internazionale, Barcelona, Real Madrid en voornoemde Engelse grootmachten.

Ajax heeft qua scouting - vanwege de verkoop van Babel en Sneijder - even prioriteit gegeven aan de korte termijn. Bij PSV menen ze dat het amper zin heeft jonkies te scouten op een WK waaraan grote voetballanden deelnemen en heel grote clubs scouten. Waarom Feyenoord daar ontbreekt is mij een raadsel.

De vraag is: getuigt de afvaardiging van twee scouts door AZ van hoogmoed of van een enorme ambitie? Misschien wel beide.

3: Nog interessanter vind ik de werkwijze van de Alkmaarse club om Afonso Alves binnen te halen. De clubleiding van Heerenveen gaf AZ géén toestemming om met ‘hun’ Braziliaan te praten. De technisch directeur en, naar verluidt, de trainer van AZ (ik beschik niet over Louis’ mobiele nummer en ben ook niet door hem teruggebeld) deden het zondag jl. tóch. Dat is tegen de FIFA-regels.

Met Marcel Brands kwamen de zaakwaarnemers van Alves zelfs persoonlijk rond. De afgelopen week werd er onderhandeld tussen de clubs. Dat liep stroever dan de vagina van schrijfster Renate Dorrestein.

Dat onderhandelen ging zo:

- Heerenveen wilde twintig miljoen euro.

- Gisterenmorgen bood AZ er officieel twaalf, plus de garantie dat Heerenveen bij doorverkoop van Alves nog eens vier miljoen krijgt.

- Heerenveen zakte van 20 naar 16 miljoen, maar toen Dirk Scheringa niet verder wilde gaan dan 14,5 miljoen (af te betalen in vijf jaar, een beetje lullig wel voor een bankier) bliezen de Friezen de onderhandelingen laat in de middag af.

4: Boeiend, tot dat moment, is de mentaliteitsverandering in Alkmaar. Of het nu om scouten gaat of om het tegen de regels in gaan praten met een speler, AZ lijkt vanaf nu over lijken te gaan. Kennelijk is de redenering in elk geval: zonder agressie en soms ruw spel lukt het niet. Ze hebben nog gelijk ook. AZ is de laatste jaren al iets te vaak de schlemiel geweest. Met dat imago moet worden afgerekend.

5: Maar dan: AZ koopt Mounir El Hamdaoui. Willem II vroeg tien miljoen. AZ betaalde naar verluidt meer dan zes miljoen! Zijn marktwaarde is nog niet eens de helft. Voor een technisch begaafde spits die in de eerste divisie goed uit de verf kwam, maar niet doorbrak bij Tottenham Hotspur en Willem II is dat een onverantwoorde investering. El Hamdaoui verhoudt zich tot Alves als een scooter tot een sportwagen. En voor alle duidelijkheid. Die Pelle blijkt ook al een scooter en AZ moet sportwagens kopen, geen scooters.

6: En dan Koevermans. Voor zes miljoen verkocht aan PSV. De voetbalgedachte erachter begrijp ik maar toch gaat de topclub AZ spijt krijgen. Dembélé, Pelle en El Hamdaoui zijn geen doelpuntenmakers, Koevermans wel. Misschien lijkt hij op een tractor; die jongen voor zes miljoen verkopen aan een concurrent voor de titel is onbegrijpelijk.

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 02-09-2007 om 12:54:36
Vermakelijk om te lezen, dat heb ik eigenlijk altijd wel met Hugo Borst.
Niet dat ik het met hem eens ben trouwens, ik vind El Hamdaoui wel degelijk een goede aankoop.
Ook jammer dat Borst niet zegt waarom hij 'niet doorbrak' bij Willem II, hij heeft een jaar langs
de kant gezeten i.v.m. een zware knieblessure en daardoor maar een wedstrijd of 5 gespeeld.

Haha oja
Die quote over Renate Dorrestein, sjezus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 13:04:15 ]

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 02-09-2007 om 13:13:04
ik denk dat AZ meer aan Hamdaoui ( mits hij vrij blijft van zware blessures ) heeft dan Koevermans. leuk voor PSV, maar ik denk dat Farfan en Lazovic de voorkeur krijgen daar, met Bakkal erachter
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 02-09-2007 om 13:38:24
yepperdepep, zo lekker ajax live kijken op internet!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0274 sec.