Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
gedeeltelijk wat thomas zegt en dat zie je toch op foto's.. ---------------------------------------- joahh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Uhm weet ik niet precies, is al heeeel lang geleden, geloof het wel, probeer eht zou ikz eggen ---------------------------------------- argh | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ok tnx iig BF ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Replay als ik heel eerlijk ben he, je bent echt een achterbaks kreng. Allemaal aardig doen ineens en dan als jij weer 'aandacht' hebt ga je bitchen tegen mij. Kijk zelfvertrouwen mag je hebben, beter juist, maar verwar het niet met capsones | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 30-08-2007 @ 20:28 (...) Bullshit, lees haar laatste posts, zonder vooroordelen ey k ken replay al wat langer dan jou, en k weet dat ze niet zo is. En als ik al die pm'etjes lees van pummety, dan denk ik toch dat ze iets minder volwassener is, en hoezo maak ik me hier druk om. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
fucking hell, ik dacht dat ik zinloze dingen deed met m'n leven. Maar die woordenwisselingen hier spannen echt de kroon. doe eens wat nuttigs jongelui ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
kk het verandert hier wweer in zo'n kindercrash als in slowchat 186... ah die goeie ouwe tijd.. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
creche (kan geen apostrofs gebruiken) ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ik ben 15 en meen die PM's met jou niet serieus thomas | ||
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 30-08-2007 @ 20:31 fucking hell, ik dacht dat ik zinloze dingen deed met m'n leven. Maar die woordenwisselingen hier spannen echt de kroon. doe eens wat nuttigs jongelui Haha don ga een stuk fietsen! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 30-08-2007 @ 20:31 (...) ey k ken replay al wat langer dan jou, en k weet dat ze niet zo is. En als ik al die pm'etjes lees van pummety, dan denk ik toch dat ze iets minder volwassener is, en hoezo maak ik me hier druk om. Aight dan geloof ik je, dan moet ze iig wat minder arogante shit zeggen, en ik verdedig pum niet ---------------------------------------- argh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 30-08-2007 @ 20:30 Replay als ik heel eerlijk ben he, je bent echt een achterbaks kreng. Allemaal aardig doen ineens en dan als jij weer 'aandacht' hebt ga je bitchen tegen mij. Kijk zelfvertrouwen mag je hebben, beter juist, maar verwar het niet met capsones (K) niks bitche schat, maar over spangheid heb ik gewoon gelijk. vind alleen zo zielig dat je thomas kankerveel gaat PM'en alsof hij je nieuwe liefde is en doet alsof je spang bent, terwijl hij je gewoon kankerlelijk vind. maar oke, klaar genoeg bullshit voor vandaag..ow en ik heb een kutdag man, dus vandaar dak ook alles ff uit op een persoon weetje, mja boeiend! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 30-08-2007 @ 20:33 creche (kan geen apostrofs gebruiken) haha zag het nu zelf ook xD crêche dus. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ah, the slowchat queen rules the streets ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
wie heeft gezegd dat hij mij "kankerlelijk" vind? en waarom gebruik je die term en houd die kusjes voor je, want wie is hier nou degene die doet alsof ie spang is dan?! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 30-08-2007 @ 20:34 (...) Haha don ga een stuk fietsen! Ik rijd auto tegenwoordig ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 30-08-2007 @ 20:35 wie heeft gezegd dat hij mij "kankerlelijk" vind? en waarom gebruik je die term en houd die kusjes voor je, want wie is hier nou degene die doet alsof ie spang is dan?! zei hij... doe niet alsof, ben het. wayow dat is wel arrogant bigfoot ![]() ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
iedereen tegenwoordig denkt dat hij of zij zo veel voorstelt of zo mooi is.. shit bescheidenheid is echt aantrekkelijker hoor.. ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Nou simsons, ik mag er anders best wezen! hehe | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- argh | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
bij jongens is het altijd vooral stoer doen, stoer aankijken.. vandaar dat ik maar weer vechtsport ga doen.. heb er echt echt genoeg van.. dan val ik gewoon hele groepen aan snapje ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Hahaha, ik zie echt al kong fu simons voor me. Maar ik doe niet zo vaak stoer. | ||
![]() | ![]() |
Ik snap ook niet waarom iedereen de laatste tijd mooi moet zijn Bij mij is 1 minpunt: ik heb puistjes, hoort bij de puberteit. Nou replay vertel jij eens 1 minpunt over je uiterlijk | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ahh een slow chat speciaal voor mij..![]() minpunt.. whehehe.. shit.. bij mij zijn zelfs mijn minpunten een pluspunt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2007 @ 20:51:02 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
nee, voor Replay eigelijk | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@ pum oke, een minpunt, ehm ik heb vaak rode wangetjes, maar weet nie of dat een minpunt is verder ben ik ontzettend klein wat ik persoonlijk erg storend vind. en ehm ja, gewoon me tiete zijn iets te klein vind ik zelf haha kheb er wel meer als 1 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2007 @ 20:50:43 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
serieus je borsten?![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Anyway, ben weg, truste [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2007 @ 20:52:16 ] ---------------------------------------- argh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha, beter groot tog, haha damn ik zou graaaag grootere willen hebben hoor, alhoewel ik op het moment niks te klagen heb maar binnekort, zijn ze weer een stuk kleiner denk ik. tijdens me zwanger schap zijn ze wel gegroeid ghehe ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
laten we allemaal nadelen noemen um... ik heb als ik het koud of warm heb dat mijn aderen opzwellen.. op mijn armen meestal als ik het koud heb ziet dat er echt vaag uit ---------------------------------------- joahh | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
replay je was toch weg? ''dap kankerstakker'' enzo? ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik dacht dat ze gebanned was daardoor.. ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Spoiler: hoi | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 30-08-2007 @ 20:53 laten we allemaal nadelen noemen um... ik heb als ik het koud of warm heb dat mijn aderen opzwellen.. op mijn armen meestal als ik het koud heb ziet dat er echt vaag uit Das natuurlijk, ligt eraan hoe dicht je aderen onder de huid liggen, heb ik ook, moet je je arm eens bij de biceps afknijpen, das freaky ---------------------------------------- argh | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ga toch meedoen aan puberruil ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Mijn minpunt is dat ik te straat ben voor waar ik woon. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee big, alleen mod-af, maar niet eens daardoor trouwens. maar bob, ja kheb shit aan me hoofd, zoek ff afleiding weetje ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
+ ik vind dat ik een te klein kontje heb. maar mijn "vriendje" vind hem goed en ik vind dat ik te dun ben En ik heb altijd ruzie met mijn zus, dat vind ik ook niet leuk ik heb liever zo'n zusterband dat we elkaar alles vertellen endat geheim houden voor mijn moeder. maar dat zit er niet in Soms loop ik over straat en dan heb ik wel eens sjans van oudere jongens... die echt te oud voor mij zijn en dan doe ik lullig maar stiekem vind ik het wel leuk ![]() oja ik maak me nooit mooi voor school dus op school zit ik er verrot bij ![]() Dat zijn een beetje nadelen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 30-08-2007 @ 20:55 (...) Das natuurlijk, ligt eraan hoe dicht je aderen onder de huid liggen, heb ik ook, moet je je arm eens bij de biceps afknijpen, das freaky binnekant van je arm? want anders kom ik niet bij die ader hehe dikke biceps ---------------------------------------- joahh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja gewoon de binnenkant, waar die dikke ader loopt ---------------------------------------- argh | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
altijd ruzie met je zus hebben is typisch iets met betrekking tot je leeftijd pummety ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Dr. Phil-steez hierzo.. | ||
![]() | ![]() |
Mijn ouders zijn gescheiden en zij doet net alsof ze mijn moeder is, aan 1 moeder heb ik zat ja. ze jat mijn condooms, en Oh myn god vandaag heeft ze mijn baggy broek aan.. ze trekt die helemaal omhoog en dan is het geeneens een baggy broek meer, afschuwelijk met een riem zo verrot erin + ik moet bijna altijd me eigen eten halen ofzo omdat ik altijd alleen thuis ben omdat me moeder en me zus allebei werken. ben altijd alleen thuis dus ben ik eenzaam ![]() | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
ruzie met zusters, pubertijd kwaaltjes, en fuck dr phil ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 30-08-2007 @ 20:56 + ik vind dat ik een te klein kontje heb. maar mijn "vriendje" vind hem goed en ik vind dat ik te dun ben En ik heb altijd ruzie met mijn zus, dat vind ik ook niet leuk ik heb liever zo'n zusterband dat we elkaar alles vertellen endat geheim houden voor mijn moeder. maar dat zit er niet in Soms loop ik over straat en dan heb ik wel eens sjans van oudere jongens... die echt te oud voor mij zijn en dan doe ik lullig maar stiekem vind ik het wel leuk ![]() oja ik maak me nooit mooi voor school dus op school zit ik er verrot bij ![]() Dat zijn een beetje nadelen whehehe dan heb ik er ook wel een paar stiekem ben ik best wel verlegen en shit dus als een jongens tegen me komt praten moet die echt veel tijd hebben want voordak los kom en shit whehehe. en ehmm, ik ben altijd te laat, gewoon altijd, best vervelend voor andere mensen. ben ook heel erg eigenwijs enzo, doe alles zoals ik het wil en moett niet anders gebeuren enzo. en ja erg op mezelf..mja das gewoon der ingegroeit zeg maar. doe liever shit alleen, en ben liever alleen dan met veel mensen die zich bemoeien enzo @pum, ow bijna zelfde als bij thuis, alleen wel anders [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2007 @ 21:06:18 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Ik durf nooit tegen jongens te praten uit mezelf die ik cute vind LOL | ||
![]() | ![]() |
Jezus hou es op met lief tegen elkaar zijn, ga es verder ruzie maken. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
als meisje zijnde kun je zoveel zeggen tege een boy.. wij daarentegen moeten echt taktisch zijn.. grappig.. niet geforceerd, geinteresseert, maar niet te.. ---------------------------------------- joahh | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
ik ga film kijken | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |