Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 16-04-2001 om 01:16:28
Een hele tijd terug (6 a 7 jaar) ging er een tante van mij dood en bleef mijn oom alleen achter, tijdens de begravenis ging hij naast mij staan en vroeg mij of ik enig idee had waarom het leven zo was, ik kon toen maar 1 ding zeggen en dat was het volgende :

Het leven is een vraag, en bij het vinden van het antwoord is het tijd om het leven te verlaten.

Dit vond mijn oom zo mooi dat hij het nooit vergeten is, maar wat voor gedachtes brengt dit bij jullie op?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 16-04-2001 om 02:28:05
Hmmm, lijkt wel een beetje op wat ik lang geleden eens heb gezegd:

"De zin van het leven weet niemand. Als je er eindelijk achter bent, dan kan je het niet meer doorvertellen aan andere mensen, omdat je of dood bent, of je voor geestelijk gehandicapt wordt aangezien"

En ik zou zeggen: bewijs maar dat het niet zo is (:p
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
vampier Gepost door vampier op woensdag 18-04-2001 om 21:04:21
Dit roept bij mij agressie op... gewoon eens een keer lekker iemand in elkaar hengsten..... ik weet niet maar bij het aanschouwen van het leven vallen bepaalde dingen op..... helaas alleen de negatieve dingen die je bij blijven... een zwerver op het station van utrecht die niet tevreden is met een gulden.... een 16jarige die voor het minimum loon van f3.75 per uur staat te zwoegen... een alcoholist in scandinavie... locuta die door blijft hameren op ipi muu en blindjustice...... een vriend die zelfmoord pleegd.... een andere vriend die vermoord wordt.... Bush die aan de macht komt...... een vriendin die je maar 1x per jaar kunt zien..... voetbal vandalen.... achterlijke jongeren op opgevoerde scootertjes.... bejaarden in het verkeer.... dapozza op irc.... ik kan nog uren doorgaan... maar wat heb ik er aan... het is beter om het positieve te onthouden dan het negatieve te vergeten....

Vampier
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0059 sec.