Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 29-03-2008 om 12:39:14
Staantribunes
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 29-03-2008 om 12:52:20
wat is rosales bruin geworden trouwens hehe
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 29-03-2008 om 12:55:33
Haha ja inderdaad.. Blij erbij dat het een goeie voetballer is. Jammer dat het bij Ajax nooit zo goed uit de verf kwam. Toffe gozer.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 29-03-2008 om 13:02:19
toffe gozer was het zeker ja, dit nog maar ff omhoog halen, bij hem thuis, vlak voordat ie uit nederland vertrok












----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 31-03-2008 om 01:02:13
Video hooligans schokt Spanje

In Spanje is er veel te doen over het oplaaiende supportersgeweld. De publieke opinie is geschokt nadat er op het internet een filmpje is opgedoken waarop te zien is hoe een fan van Atletico Madrid wordt geschopt en geslagen door Sevilla-supporters.

De feiten dateren van zaterdag 22 maart. Het filmpje met de bloedende fan is ook op de Spaanse televisie getoond. De Spaanse pers bericht bovendien over een ander incident voor de wedstrijd waarbij een Sevilla-fan werd aangevallen.

Spanje wordt de laatste tijd vaker geteisterd door supportersgeweld. Eerder deze maand moest de doelman van Atletico Bilbao, Armando, gehecht worden nadat fans van Betis Sevilla een fles tegen zijn hoofd hadden gegooid.



Lekker met ze allen op 1..

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 06-04-2008 om 18:30:19

Prachtige Tifo voor Heitinga
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 06-04-2008 om 18:48:44
goh das wel nice, hele stadion
djayen
de liefste
Gepost door djayen op zondag 06-04-2008 om 20:09:36
GEweldig
----------------------------------------
joden
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 06-04-2008 om 21:38:10
was een prachtige actie, hier oa reactie van sjonnie

http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2634

----

was ook nog doek op 410 maar zijn nog geen fotos van


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 06-04-2008 om 23:53:11
Gruwelijke actie, mooie reactie van Heitinga ook trouwens;

Quote:
Heitinga: "Ik kwam ogen te kort"

John Heitinga werd voorafgaand aan het duel tussen Ajax en De Graafschap verrast door de fans. In de Amsterdam ArenA hingen diverse grote spandoeken met afbeeldingen van de verdediger.
Heitinga verlaat Ajax aan het eind van het seizoen voor Atletico Madrid, een beslissing die zijn populairiteit in Amsterdam niet heeft geschaad. "Ik was helemaal sprakeloos. Zelden heb ik zoiets moois bij een opkomst meegemaakt. Ik keek links ik keek rechts, ik kwam ogen te kort", aldus de international tegenover de camera's van Tele2.

De 24-jarige Heitinga had nog meer mooie woorden over voor de fans. "Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Mijn diepste respect voor de mensen, die dit gemaakt hebben. Daar zijn geen woorden voor."

voetbalprimeur dacht ik
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 07-04-2008 om 13:11:56

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 07-04-2008 om 17:22:15
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66125:

Quote:
Heitinga bedankt supporters

Amsterdam, 07 apr 2008
John Heitinga werd voor Ajax - De Graafschap door de supporters getrakteerd op een fantastisch eerbetoon. ,,Ik werd echt overdonderd door de acties op de tribunes’’, vertelt de Ajacied, die langs deze weg de supporters extra wil bedanken.

Heitinga: ,,Tijdens de warming-up was me niks afwijkends opgevallen, behalve één groot spandoek met mijn rugnummer en de tekst ‘Voor ons blijf je altijd nummer 1.’ Pas toen ik vlak voor de wedstrijd met de rest van het team de gracht inliep om het veld op te gaan, had ik door dat het publiek iets speciaals ging doen. Ik wist toen nog niet dat het voor mij bedoeld was. Ik heb in de jaren dat ik hier speel regelmatig meegemaakt dat er voor sfeerverhogende extraatjes werd gezorgd door de fanatieke aanhang. Daardoor werd het hele stadion extra sfeervol en dat maakt iets los bij de spelers. Dat was iets dat we in de beginjaren van de ArenA nooit hadden verwacht. De acties waren bijna altijd om het hele team te steunen. En dan met name bij wedstrijden tegen PSV en Feyenoord en voorafgaand aan Europese wedstrijden. Deze keer was het speciaal voor mij.”

,,Eenmaal op het veld zag ik aan de overkant heel groot ‘Oh, Oh, Johnny’ staan, over de hele lengte van het veld. Toen moest ik al even slikken want ik realiseerde me gelijk dat hier heel veel mensen heel erg veel werk in hebben gestoken. En dat dan vervolgens tienduizenden mensen met zo’n papier boven hun hoofd gaan staan; daar kreeg ik kippenvel van. Daarna draaide ik mijn hoofd richting F-Side, waarboven een mega-vlag uitgerold werd met mijn hoofd erop. Daar kreeg ik echt een brok van in mijn keel en ik voelde mijn ogen branden. Ook achter het andere doel zag ik een grote vlag voor mij. We stelden ons, als altijd, naast elkaar op en toen kon ik nog even goed rondkijken en zag ik het grote doek op Vak 410. Ongelooflijk. Daar spreekt zoveel waardering uit, dat kan ik niet beschrijven.”

,,Het is bekend dat ik de beslissing heb genomen om naar het buitenland te gaan. En ik heb al vaak genoeg gezegd dat het een heel moeilijke beslissing zou worden en nu ik die beslissing genomen heb, kan ik toegeven dat het inderdaad heel moeilijk is geweest. Maar ik hoopte en verwachtte voortdurend dat iedereen zou begrijpen dat ik na zeven jaar bij de A-selectie te hebben gezeten klaar ben voor de stap naar een grotere competitie.”

,,De acties van gisteren op de tribune versterken bij mij twee belangrijke zaken. Allereerst mijn gevoelens voor Ajax en dan met name richting de fans van de club. Er was al een hechte band, maar dit maakt het allemaal nog véél specialer. En ten tweede spreekt er waardering uit voor wat ik hier gedaan heb, in plaats van dat mensen zich tegen me zouden keren omdat ik afscheid ga nemen.”

,,Het gekke is, dat er van een echt afscheid natuurlijk nog geen sprake kan zijn. Ik verwacht dat Ajax en Atlético Madrid de zaken deze week afronden. Daarna moeten nog wat punten en komma’s van mijn contract worden besproken. Pas dan is het definitief. En we spelen nog twee belangrijke competitieduels. De kans is heel erg groot dat we daarna nog de play-offs moeten spelen. Dus ik speel nog minimaal twee en maximaal zes wedstrijden voor Ajax. Pas daarna is het tijd om afscheid te nemen. Ik wil van deze gelegenheid alvast gebruikmaken om de supporters te bedanken voor wat ze gisteren hebben gedaan. En ik zal de betrokkenen van deze actie in het stadion ook nog persoonlijk bedanken. Maar ik richt me nu nog even op de sportieve prestaties. Want de supporters willen, net als de spelers, dat deze competitie zo goed mogelijk wordt afgesloten.”


----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
BAR-T
beter doe je normaal..
Gepost door BAR-T op woensdag 09-04-2008 om 22:34:54
wie is er voor psv?
----------------------------------------
http://www.sexy-lena.com/?uid=427833
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 10-04-2008 om 17:57:34
Köln:



Wat mensen van Koln gingen naar een thuis wedstrijd naar de Curva van Ultras MG.Ze zeiden tegen een steward dat ze lid zijn van Ultras MG en vroegen of de deur open kon van de matriaal kamer waar alle doeken,vlaggen liggen etc etc.
De mannen van Koln namen DE thuis/uit spandoek mee en nog enkele dingen.De spandoeken werden getoond in de derby. Door dit, bestaat Ultras MG '03 niet meer.


----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 10-04-2008 om 17:59:41
waar waren de Ultras MG '03 van dan?
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 10-04-2008 om 18:03:47
monchen gladbach




vet filmpje

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 25-04-2008 om 13:35:34
al is gepost geloof ik, maar goed de moeite waard, me hoolie neefje

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2008 @ 13:36:04 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 25-04-2008 om 13:37:20
hehe nice.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 25-04-2008 om 13:39:36
hoe kan je een kind dat aandoen
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 25-04-2008 om 13:40:13
Je neefje heeft een grote bek achter het hek!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 25-04-2008 om 13:41:44

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 25-04-2008 om 13:43:37
hihi
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 19-05-2008 om 17:02:06








MIDDEN NOORD!

Voor het eerst volle bak, kan nog best gezellig zijn dat nieuwe stadion hehehe

Echt een gekte!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 19-05-2008 om 17:08:04
Nice dat geluidsfragment ouwes, kreeg dr kippenvel van.
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 19-05-2008 om 17:08:49
och, daar hebben we dat probleem volk weer
----------------------------------------
Kabeeemmm!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 19-05-2008 om 17:17:17
noord zoals het hoort te zijn,. nice
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 19-05-2008 om 17:26:22
serieus Bob, je moest eens weten hoe lekker het is om op de lange zijde te zitten. Zat recht op de middenlijn. Ideaal
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 19-05-2008 om 18:30:29
true, in een hoek gepropt zitten is kut

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 19-05-2008 om 19:32:53
Lange zijde is chil, mooi zicht op de wedstrijd, maar achter het doel 1000x keer mooier. In de ArenA sowieso. Zal bij jullie nu andersom zijn MuSS, relaxt hoor.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 19-05-2008 om 19:37:11
achter het doel is nooit mooier als je met de mensen van dar op de lange zijde kan gaanstaan. Mooi is trouwens dat we nu zowel lange zijde als achter het goal 1 groot sfeervak zijn hehe. IEdereen zingt, iedereen staat. 1 groot gekkenhuis, in Nederland geen club die zoveel gekken op de been kan brengen. Niet lullig bedoeld, maar je weet zelf ook dat julle publiek voor het grootste gedeelte gewoon gaat zitten enzo


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 19-05-2008 om 19:40:37
ja maar de Arena is ook een stukkie groter MuSS. Klein stadion in makkelijk vullen
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 19-05-2008 om 19:44:21
ja dat weet ik, maar het veranderd de sfeer wel heel erg

onze sfeer is beter dan de arena (als het zo vol zit als gister) alleen omdat er niks en niemand tussen ons in zit. echt een gekkenhuis. Zit nog in die roes hehehe

Hoop dat er van de week nog wat leuke filmpjes komen, er was vuurwerk, er waren rookbommen, alles er op en er aan.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 19-05-2008 om 19:47:49
jawel muss, maar je moet niet vergeten dat het gemiddelde bezoek dit jaar op de 5.000 lag en als het kan dan zit het ineens wel vol, hartstikke leuk daar niet van, maar als het er op aan komt, komt alles op hetzelfde neer
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 19-05-2008 om 19:52:05
op het moment dat het erom gaat is het in elk stadion mooi (bij wijze van spreke). Ik denk dat als je vak410 en zuid bij elkaar optelt, je ook een aardig stadion kan vullen.
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 19-05-2008 om 19:52:45
hehe ja dat is ook zo, heeft natuurlijk ook te maken met de vele stadionverboden na vorig jaar en de moeilijkheid om bij ons binnen te komen. Je moet tijdens werkdagen je clubcard aanvragen in het stadion. Zijn hele seizoen geen wedstrijden geweest waar je zonder clubcard naar binnn mocht, tot de play-offs eindelijk. Kankerbestuur
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 19-05-2008 om 20:05:42
precies, er komt zo veel bij kijken, mentaliteit bij supporters (buiten de fanatieke aanhang om) het geregel met combis, clubkaarten, prijzen, stadionverboden, gasten die kinderen krijgen of om wat voor reden dan ook niet meer gaan etc etc.. als je alle fanatieke neuzen verspreid over de arena in 1 vak neerzet heb je 2 keer zo grote zuid tribune, de echte tijd is geweest en dat is gewoon jammer, ongeachte welke club of aanhang dan ook..

daarom is dit spandoek ook gewoon hard maar waar... psv thuis 05/06

na de meer werd het minder


ps. volgend jaar via primera de kaartverkoop ook nog is,, het wordt er allemaal niet makkelijker op gemaakt


[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:12:58 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-05-2008 om 12:31:55
http://www.dumpert.nl/mediabase/112741/3fa3344c/kk_lul_.html

En zo is dat!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 20-05-2008 om 12:36:58
wat een dwaas ... beetje lijp doen tegen een weerloze jongen met je strakke kop. Het is nog een kakkerlak ook, dat maakt het helemaal af...
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-05-2008 om 12:42:27
De manier waarop is misschien niet echt netjes, maar hij heeft alsnog gelijk.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 20-05-2008 om 12:48:44
deze discussie heb ik ook gevoerd met iemand uit mij voetbalteam, die was ook van mening dat je voor de club moet zijn waar je vandaan kwam. Ik mag dus geen Ajacied zijn omdat ik toevallig in Almelo woon? Ik vind dat zo'n onzin
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-05-2008 om 13:00:58
Is net zo achterlijk als een Nederlander die voor Duitsland is tijdens het EK of WK.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 20-05-2008 om 13:02:53
en als je uit Zeeland komt dan? dan mag je niet van voetbal houden? En die vergelijking slaat echt nergens op.
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 20-05-2008 om 13:21:26
hahahaha prachtig muss, en zo is het!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 20-05-2008 om 13:34:02
Zijn punt is een goede, maar de argumenten die hij aanvoert vind ik niet erg overtuigend.

Ben het wel met hem eens, maar dan met minder kanker.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 20-05-2008 om 13:48:42
iets subtieler brengen had idd wel gemogen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 20-05-2008 om 15:36:36
Achja, ik woon in (de buurt van) Groningen. Ben et opzich wel eens daarmee hoor want als je geboren en getogen bent hier is het logischer dat je voor fc groningen bent. Nou woon ik hier, nie geboren en voor de helft getogen, en heb ik nog steeds helemaal niks niks nada met die club.

Je kan het ook anders zien. Als je van zo ver komt om een club te supporten verdien je ook wel wat respect vind ik..
Al die Amsterdammers lopen het stadion uit en zijn 10 minuten tot een half uur later thuis. Ik zit dan nog 2,5 uur in de trein, nog een halfuur bus en dan pas ben ik thuis. En dat is als alles op elkaar aansluit met het openbaar vervoer. We gaan met een hoop joden weg en stappen als laatste uit.

Om over de kosten nog nie eens te spreken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 15:37:16 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 20-05-2008 om 16:22:19
zonde:
al tijdje geleden nieuwsbericht maar post het toch maar even

Donderdagavond hebben wij als B-Side Maniacs besloten op deze manier per direct te stoppen. Na de laatste thuiswedstrijd van het seizoen (NEC) werd ons een hoop duidelijk. Dit was niet het NAC, uiteraard los van sportieve prestaties, wat wij het afgelopen seizoen graag hadden gezien.

De prestaties op de tribunes waren schandalig. Zo werden we het afgelopen seizoen geconfronteerd met stadiontoeters, waves, naar onze mening NAC-onwaardige nummers en als druppel die de emmer deed overlopen een grotendeels geaccepteerde gesponsorde vlaggenactie.

De B-Side is het afgelopen seizoen verziekt geraakt. De laatste jaren zijn er teveel nieuwe mensen gekomen en werden verschillende groepjes gecreëerd. Veel mensen betichten ons meteen dat wij de baas over het vak willen spelen. Het tegendeel is waar.

Er is (vooral op het internet) vaak een verkeerd beeld geschetst over de B-Side Maniacs. Het beeld van kleine jongetjes met grote ego’s is onjuist. Het merendeel van onze dragende jongens is inmiddels de 20 jaar gepasseerd. De B-side Maniacs is een groep welke openstaat voor nieuwe en revolutionaire ideeen en nieuwe aanwas van fanatieke supporters. Als NAC en zijn cultuur maar op 1 staat.

Het afgelopen seizoen hebben wij te weinig steun gevoeld van mede’B-Siders om door te gaan. Er wordt nauwelijks met onze vlaggen gezwaaid, omgeslagen spandoeken worden niet terug gehangen en soms ook voorzien van brandgaten. Wij missen de passie en trots bij anderen om als NAC uniek te zijn en daar kunnen wij met onze relatief kleine groep niet veel aan veranderen. In plaats van steun richting de B-Side Maniacs zijn wij dit seizoen meerdere malen geprovoceerd. Wij voelen ons dan ook niet gewaardeerd in hetgeen wat wij doen.

De B-Side is een vak geworden zonder eenheid, ieder groepje doet zijn eigen ding. Het wordt tijd dat dit veranderd en dat we met onze neuzen dezelfde kant op wijzen!

Wij hebben dan ook besloten om per direct te stoppen. Wij hopen dat we samen met andere supporters hier alsnog een oplossing voor kunnen vinden. Het zou namelijk erg jammer zijn als de spandoeken en vlaggen in het Rat Verlegh Stadion verdwijnen.


twister?


----------------------

wat een ontlading bij cantania, de verlossende goal, blijven in serie A volgend seizoen

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 16:23:35 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 20-05-2008 om 16:30:57
kippenvel...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 16:31:25 ]

----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 20-05-2008 om 16:47:53
Haha echt he
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 30-05-2008 om 14:08:05

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0244 sec.