Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SmrildA Gepost door SmrildA op woensdag 30-07-2003 om 20:32:56
Help!
Ik heb eens via ArtCrimes een site gevonden van een zalige Fransman. Maar ik vindt hem niet meer terug. Kent iemand zijn adres? Zijn site had een onvergetelijke retour knop (niet speciaal, maar zeer herkenbaar) en hij deed veel met Caligrafie. Hij heeft ook meegewerkt aan de palen onder de brug van de Mechelse steenweg (IKEA). O ja, op zijn startpagina heeft hij zo'n graffiti bus als walls en pennen en stiften als sketches enzovoort.


SmrildA
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 30-07-2003 om 20:35:50
hehe die palen van de mechelse steenweg ken ik wel! probeer eens de history-knop van uwen brauwser
SmrildA Gepost door SmrildA op vrijdag 01-08-2003 om 15:07:12
Heu...dat is al lang geleden en ArtCrimes ( www.graffiti.org ) zit niet zo in elkaar dat ik het terug vindt.
En eu, die palen zijn legaal hoor (gedeeltelijk toch).


SmrildA
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 01-08-2003 om 15:18:38
hmm dan hebde pech idd ikke eigelijk ook: ik zocht ne stencil terug van een plaat op www.stencilrevolution.com en ni truggevonde misschien da iemand er al is zo ene heeft gezien: een plaat, die nen hoek maakt van 45° ongeveer tegen de horizon en met ne schone schaduw zowa echt prachtig en simpel!!!
SmrildA Gepost door SmrildA op vrijdag 01-08-2003 om 18:09:19
JESSSSS
Ik heb hem gevonden.

http://www.blade-graphics.com/

Allemaal checken want die gast is echt bangelijk goed.


SmrildA
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.