Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Willen jullie op me stemmen ![]() http://www.lashmaxxx.nl/pages/vote.php?page_id=3&offset=0&picture_id=181 ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
naais mijn stem heb je tenminste als je ruth bent![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
als ik mee mag. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hahaha wat een suffe wijven allemaal daar man. Duidelijk dat je gaat winnen lijkt me. ik stem op me andere comp[uter ook wel ff http://www.lashmaxxx.nl/pages/winners.php?page_id=4 waar sklaat dit nou weer op !? haha shiiiiit je gaat hard idioot. erst op 500 nu al op 700! ey maar is er geen opverzicht ofzo ? nmu weet je natuurlijk niet of je al eerste staat. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2007 @ 17:40:48 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Thanks allemaal!! ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ook gestemd heur. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
was er een aantal jaar geleden ook niet zoiets? nou ja , ik heb iig geval gestemd ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd, maar ik zie er al een met 2500 dayum.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nja check deze dan wtf http://www.lashmaxxx.nl/pages/vote.php?page_id=3&offset=18&picture_id=18 zo staan er nog een paar heksen op maar die haal je wel in je gaat tieves hard. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2007 @ 18:07:25 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
nou zitten wel een paar cutees bij hoor, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja dat is wel zo maar dr staan ook een paar gare op die veel stemmen hebben ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Het is echt een vote for me contest.. En aangezien de rest het ook doet, doe ik lekker mee want ik wil naar Londen! Thanks so far ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
voted oja, als je een beetje wil foefelen, je kan altijd je netwerkkabel uit trekken en insteken. kan je opnieuw stemmen met een nieuwe ip. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
gebeurd ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nouja.. vooruit maar weer.. Omdat het toch maar 2 muisklikken kost. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd London is een geweldige stad ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Sinds wanneer heet je Ruth dan, oplichter! ![]() Gestemd | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een stel gare wijven daar tering. Je zou verdiend winnen. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
check ze slijmen dan, zitten best mooie chicks tussen hoor, toch op je gestemd ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 05-09-2007 @ 18:09 nou zitten wel een paar cutees bij hoor, met de nadruk op een paar.. gestemd ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Deze is ook wel lekker.. http://www.lashmaxxx.nl/pages/vote.php?page_id=3&offset=13&picture_id=68 | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
vrouwenhumor | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap trouwens niet dat er nog dat soort stemmingen zijn, t is gewoon elke keer weer een wie heeft het meeste vriendjes verkiezing. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 05-09-2007 @ 18:54 Ik snap trouwens niet dat er nog dat soort stemmingen zijn, t is gewoon elke keer weer een wie heeft het meeste vriendjes verkiezing. Al die vriendjes en vriendinnetjes zien reclame van rimmel.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Plus dat uiteindelijk toch een jury de beslissing maakt. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
@Timsko: al 24 jaar ![]() Enne thanks! Het is idd gewoon 1 grote spam actie, maar als ik dan naar Londen kan spam ik wel mee ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb gestemd, alleen omdat je het verdiend..meer niet ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, fuck you. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Tha_Bre schreef op 05-09-2007 @ 19:35 Nee, fuck you. Aight. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Safire schreef op 05-09-2007 @ 19:01 @Timsko: al 24 jaar ![]() Enne thanks! Het is idd gewoon 1 grote spam actie, maar als ik dan naar Londen kan neem ik dap wel mee ![]() top! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
gevote voor jou safire ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2007 @ 21:22:58 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
+10 kudkl0wwo0sss | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
lol dapje ![]() En thanks all!! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Geen probleem. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Tha_Bre schreef op 05-09-2007 @ 21:06 Geen probleem. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ook, Londen is zo dope. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Je hebt Ruth een 10 gegeven. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
lol ik heb je al 3x een 10 gegeven op 1 pc ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
Gestemd ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hoop t ook | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hopelijk kom je bij mij thuis, anders mag je ook wel naar London ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd, succes ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Thanks allemaal! Zag net dat je weer kunt stemmen, dus als je je verveelt: graag!!! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
voor zo'n fijne schone brunette ben ik niet te beroerd om te stemmen, succes enzo he! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
zozo. je staat dik op de concurrentie voor.. als ik jou was zou ik alvast pakken | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
actually, http://www.lashmaxxx.nl/pages/vote.php?page_id=3&offset=18&picture_id=18 staat deze nog voor.. maar Saf gaat zo hard dat het geen probleem zal zijn ![]() | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
10 ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 06-09-2007 @ 07:30 actually, http://www.lashmaxxx.nl/pages/vote.php?page_id=3&offset=18&picture_id=18 staat deze nog voor.. maar Saf gaat zo hard dat het geen probleem zal zijn ![]() gadver, wat een smerig wijf is dat... +10 erbij voor safire ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |