Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-09-2007 om 18:44:18
Vanavond vanaf 22:00 op 3fm en 3VOOR12 TV. Typhoon zal ook nog paar tracks live doen, buiten het feit dat ie genomineerd is maar denk dat cmon en kypski de prijs pakken.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 05-09-2007 om 19:55:15
ik hoop dat ze dat doen, maar ik weet het niet. Typhoon stond in ieder geval gister bij de poll wel voor.

Ik gun het ze allemaal in ieder geval, stuk voor stuk zijn het toch wel goede albums.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-09-2007 om 20:09:48
die poll is niet voor de 'echte' uitslag.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-09-2007 om 23:08:39
ausraux ofzo , haha wat een onzin
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 05-09-2007 om 23:50:00
hahaha

aux raus? Veeet

als dat zo is ga ik ze feliciteren

En duidelijk geen onzin, dik verdiend. Als je het geen kwaliteit vind is het wel originaliteit, ik zei t al in typhoon's topic.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2007 @ 23:51:58 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-09-2007 om 00:03:40
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1531

het is wel kwaliteit, alleen voor mijn gevoel is het 'onzin'. Wel goed onzin
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2007 @ 00:04:19 ]
Oude_Schaterhand
Katslau
Gepost door Oude_Schaterhand op donderdag 06-09-2007 om 00:05:33
aux raus is hard dus geen onzin later
----------------------------------------
TILBURG 013
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 06-09-2007 om 02:11:00
Quote:
Oude_Schaterhand schreef op 06-09-2007 @ 00:05
aux raus is hard dus geen onzin later


word.

Je hoeft niet van deze stijl te houden, en eerlijk gezegd had ik het helemáál niet verwacht, maar ze verdienen t zeker. Leuk, om ook eens een uitkomst te hebben die onverwachts is.

Optredens van ze zijn ook altijd vet.
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op donderdag 06-09-2007 om 11:46:36
Typhoon @ 3voor12 awards


----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 06-09-2007 om 11:49:58
Nooit van gehoord.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 07-09-2007 om 18:52:03
Bastiaan en Luuk willen verder met Timbaland

Aux Raus is uitgeput, verrast en heel blij met de 3VOOR12 Award. Bastiaan: “Aan Aux Raus heb ik veel te danken. Het begon als revanche op iedereen in het uitgaansleven. Een paar jaar later heb ik dankzij de band geen telefoonangst meer.”

“Een TMF award of een Essent Award is leuk om te winnen, maar een 3VOOR12 award is toch even wat anders.” Aux Raus komt na de korte wervelwind die ze met hun tien minuten durende optreden veroorzaakte, backstage bij van hun triomf. Vol trots houdt Bastiaan een printje van het juryrapport vast. Met zijn andere hand heft hij de fles champagne, die inmiddels half leeg is. Ze zijn heel blij, maar ook verrast over de uitslag. Wanneer live shows een rol spelen bij de 3VOOR12 award, zag Aux Raus zich best als kanshebber. Maar bij de award telt alleen de plaat. “En juist daarom hadden we dit niet verwacht”, zegt Luuk.

Voor Bastiaan telt vooral één ding. Hij wijst naar het juryrapport. “Eindelijk heb ik zwart op wit staan dat ons Lowlands optreden een sensatie was. Dit is een stimulans om verder te gaan.” Want ook Aux Raux ziet Lowlands als een hoogtepunt tot nu toe. Luuk: “Er hing een fijne homo-erotische sfeer”.

Elke cent van de prijs, een check van 1203,12 euro, kunnen ze goed gebruiken. De band is bezig met een nieuwe plaat. Ze hebben al vierentwintig nummers, hoewel die nog niet allemaal af zijn. Momenteel zijn ze samen in een studio bezig, ditmaal dichterbij huis. “Daarna gaan we op zoek naar een goede producer. Denk aan een T. Raumschmiere of een Timbaland. This Is How This Works is pas het begin. De inspiratie blijft, we doen veel nieuwe uitvindingen in de studio”, zegt Bastiaan.

Het dankwoord dat en publique uitbleef, geeft Aux Raus alsnog in privé-setting. “Allemaal bedankt”, zegt Bastiaan. “Maar vooral jij, Luuk. Je hebt me uit de put gehaald. Bedankt dat ik bij je in de band mag zitten, dat je me inspireert tot mooie dingen. Ik hoop dat we met Aux Raus een mooi leven tegemoet gaan.” Waarop Luuk reageert: “Ik héb een mooi leven door Aux Raus.” En geeft Bastiaan drie zoenen.




V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 05-09-2008 om 15:21:44
en gisteren is ie door de Jeugd van Tegenwoordig gewonnen

belachelijk, imho
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 05-09-2008 om 16:54:08
Ik ken de albums van de Jeugd van Tegenwoordig niet dus wat dat betreft kan ik geen goed oordeel geven,
maar wat awards, albums van de week en jaarlijstjes betreft is 3voor12 helaas al jaren niet meer serieus te nemen.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
abel Gepost door abel op vrijdag 05-09-2008 om 17:09:31
hoezo, jeugd albums zijn gewoon
VET
----------------------------------------
kruitdampen, is wat je als ik rijm ruikt want wanneer ik rappers smoke gaan ze net als rook de pijp uit
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 05-09-2008 om 17:35:11
djvt zijn rocksterren man, goud.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.