Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 31-07-2003 om 12:44:13
http://www.nu.nl/news.jsp?n=183125&c=50

Een quote uit het interview:

Quote:
Zelf noemt hij vier voorwaarden waaronder seksuele omgang met kinderen mogelijk zou moeten zijn: "Dat mag alleen als het kind het ook wil en het contact moet in harmonie zijn met de ontwikkeling van het kind.


Dan ben je wel ziek, als je zo open erover durft te praten en dan niet beseffen dat sexuele omgang met kinderen gewoon niet kan. Als het kind het zelf wil... yeah right!

Laat die klopjacht maar beginnen!

bij deze wil ik nog even melden dat ik niet aanzet tot haat of discriminatie. Maar sex met kinderen is een misdaad en misdadigers moeten worden gestraft. Natuurlijk mag alleen een rechter oordelen....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 31-07-2003 om 12:51:45
ik vraag me af welk 8 jaar meisje op een dikke, ouwe man wil gaan zitten, die niet de kerstman of sinterklaas is!
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op donderdag 31-07-2003 om 13:20:54
Ze moeten niet gestraft worden (tenzij ze kinderen verkracht hebben),maar ze moeten geholpen worden. Ze hebben begeleiding nodig om met hun gevoelens normaal om te kunnen gaan. Veel pedofielen zijn er zelf ook niet blij mee dat ze die gevoelens hebben.


----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 31-07-2003 om 13:40:31
Als ze met kinderen sex hebben moeten ze uiteraard wel een straf krijgen.

Hulp moet daarnaast ook. Pedofilie vind ik gewoon een chronische ziekte. Het zal nooit overgaan, maar met de juiste 'medicijnen' en behandelingen kunnen ze vast de ziekte wel te lijf gaan. Dit zal echter hun hele leven moeten gebeuren.

De bewuste pedofielen denken met hun actie net als homo`s nu ook erkend te worden. Ze snappen echter niet dat kinderen geen volwaardige mensen zijn en op sexueel gebied zeker geen keuzes kunnen maken over wat ze willen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
LexLetterketter Gepost door LexLetterketter op donderdag 31-07-2003 om 14:48:37
Ik ben een moordenaar, maar ik vind wel dat je alleen mensen mag vermoorden die er om vragen

Pedofilie is een zeer ernstige stoornis. Hetzelfde als pathologisch liegen, oplichten enz. Seks met een kind is ALTIJD verkrachting en dat mag niet. Een kind heeft tot een jaar of 7 wel erotische gevoelens (daarna tot 12 ofzo, even niet, dan wordt het rationeel denken en het besef van goed en fout aangelegd), maar die hebben niets met een volwassen geslachtsdaad te maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2003 @ 14:53:52 ]
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 31-07-2003 om 17:06:34
Quote:
LRF schreef op 31-07-2003 @ 12:51:45
ik vraag me af welk 8 jaar meisje op een dikke, ouwe man wil gaan zitten, die niet de kerstman of sinterklaas is!


Ieder meisje dat een aardige opa heeft dat aan die beschrijving voldoet. Verder niet denk ik.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 31-07-2003 om 17:33:54
owja dat was ik ff vergeten
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 01-08-2003 om 11:43:55
Kijk en huiver:

www.clogo.org/HFP/Main.html

Quote:

Can a child consent to eating an exotic foreign dish? We think it can, even though the child has no idea what it will taste like, apart from what it is told about it. The child has the freedom to stop eating at any time, it can openly eat such a dish before its parents and eating it does not damage the child's body. Can a child consent to physical activities with adults? We believe it can, even though the child has no idea what it will be like, apart from what is is told about this.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2003 @ 12:24:08 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 01-08-2003 om 11:52:05
ziek
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 01-08-2003 om 12:07:19
Quote:
limon schreef op 01-08-2003 @ 11:43:55
Kijk en huiver:

[...]


De link werkt niet. Ok de een of andere reden staat er iets dubbel in.
Net even op die site gekeken en gelijk was mijn eetlust weg.
Veel geblaat en weinig wol op die site.
Enige dat ze zo ongeveer zeggen is "Ik heb het beste voor met kinderen en wil ze geen kwaad doen" en een berg loze uitspraken over wetenschappelijk onderzoek zonder daarbij geloofwaardige bronnen te plaatsen. Geen zin om die hele site door te spitten. Slecht voor je hart ofzo.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 01-08-2003 om 12:26:47
url fixed. http:// stond dubbel

al die wetenschappelijk onzin boeit me niet. Ik stoor me eraan dat ze serieus kinderen de 'vrijheid' willen geven om aan oude lullen te zuigen. Zo van: dat moeten ze gewoon eens proberen, misschien vinden ze het wel lekker...
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
FHL Gepost door FHL op zaterdag 27-09-2003 om 16:03:42
"Pedofielen maken zich bekend"

HIERRR BEN IK!!!!

Mooi hoe die mensen zo eenzijdig kunnen redeneren.

---
limon, nog bedankt voor je mailtje een tijd terug. hmmm dit is dan eindelijk mn reactie

leuk om die foto's te zien van die Zwolle party! Dacht nog...wie is die kerel ook alweer..alles goud?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 27-09-2003 om 16:17:44
hehe, Fokke? Das lang geleden! Beter teken je meteen in voor het karten: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2464


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
FHL Gepost door FHL op zaterdag 27-09-2003 om 17:57:10
heee! zeker lang geleden.

Zal eens kijken of ik dan kan.

goede avatar he? weer jammer dat een of andere mafkees al mijn naam heeft ingepikt moet ik hem maar weer een keer veranderen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2003 @ 18:08:31 ]
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 27-09-2003 om 18:14:20
wat dit met pedofielen te maken heeft is mij wel onduidelijk FHL....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 27-09-2003 om 18:40:50
Pedofielen zijn ghey!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 27-09-2003 om 18:56:11
jij niet he
FHL Gepost door FHL op zaterdag 27-09-2003 om 19:43:45
hahaha owja jij bent mod hiero he?
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 27-09-2003 om 20:17:16
in BE ja
FHL Gepost door FHL op zaterdag 27-09-2003 om 20:23:16
bedoelde eigenlijk limon, die tacktisch verbaliserend optrad tegen mij
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 27-09-2003 om 20:49:11
limon is overal MOD
Lau Gepost door Lau op maandag 29-09-2003 om 21:56:01
Gezocht: Belangrijk lees even
Beschrijving: Wie kan mij raad geven?
Ik heb een relatie gehad met een pedofiel(wat ik toen nog niet wist) die ook veroordeelt is voor zijn daden
In mijn gezin heeft hij mijn jongste dochter misbruikt met alle gevolgen van dien
Nu weet ik dat deze man weer bij een vrouw is in getrokken ongeveer 3 maanden geleden en zijn eigen huis heeft opgezegt en auto heeft weg gedaan
Het is een hele (aardige man) heel gewoon niets aan te zien,maar nu weer ingetrokken bij een vrouw met kinderen en klein kinderen,de fam. en kinderen van deze vrouw weten van niets en zijn mischien wel heel blij dat moeder een vriend heeft gevonden die 3 maanden geleden bij haar in is komen wonen en die zelfs zijn huis opgezegt heeft
Nu weet ik niet wie zij is maar mijn vraag is hoe laat je het aan iemand weten die je eigenlijk niet kent dat zij en haar omgeving op moet passen voor deze man,hoe aardig en vriendelijk hij ook is hij kan ook weer een gevaar zijn voor die kinderen in haar gezin
Ik geloof als ze het zou weten dat het voor haar en de omgeving en zowel voor hem het beste zou zijn,dan kan ze in iedergeval goed opletten dat er niets gebeurt
Maar hoe pak ik dit aan???????????????
Weet iemand raad????????
Ik wil voorkomen dat een ander gezin ook weer kapot gemaakt wordt door deze man van ruim 50 jaarWeet jij hoe je dit het beste kunt voorkomen laat me dat dan even weten

Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 29-09-2003, 21:14
Gezien: 92 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: G.v.R (E-mail de adverteerder)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: Utrecht
Regio: Utrecht

BRON: www.marktplaats.nl
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.