Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op vrijdag 07-09-2007 om 12:04:56
Gegroet NL hiphopliefhebbers,

Al gehoord van deze dope NL rapper?
Beer uit IJmuiden.
Hij is nog niet echt doorgebroken ofzo, wel s bij RTL boulevard geweest enzo.

Hij is nu bezig met zn nieuwe album, Praatstoel. Hij vertelde me dat hij op deze plaat o.a. samenwerkt met Def P, Tim (VSOP) en Lijkenpikkers (zie hyves; Elleboogwerkers).

Ik ben bij hem in de studio 's wat gaan opnemen, ken hem al een tijdje. We hebben ook een plaat samen opgenomen voor mijn cd maar die is nog niet klaar ( genaamd "Tijd" ). Zal hem hier zeker droppen als ie af is.


(links Jthag rechts Beer)


Info over BEER (van zn myspace)

De Beer werd losgelaten op 27 november 1976 en kwam ter wereld als Björn van Houten. Echt makkelijk had deze kerel het niet, hij heeft dan ook veel moeten knokken. Maar hij heeft geluk gehad en had zijn ouders om hem bij te staan. Alleen al dat feit is voor hem een grote inspiratiebron, hij zal het ook nooit vergeten dat zijn ouders er altijd zullen zijn voor hem. Dat knokken geldt voor deze rapper ook op HipHop-gebied. Was hij qua muziekliefhebberij in het begin nog vrij allround (wie niet), toch neigde hij toen al naar rap. Zeker getuige zijn lijstje begin-luister-bands: Beasty Boy’s, NWA maar ook Culture Beat (zit een rapper in, echt waar). Dit waren Beer zijn eerste stapjes naar HipHop-adoratie, het voorteken voor wat komen ging. Want dames en heren, toen kwam daar de dag dat Beer de cd “OG” van ons aller Ice-T (nu verworden tot een echte klassieker) in zijn toen nog jonge klavieren gedrukt kreeg. De Beer ging los, hij draaide de cd grijs zoals het spreekwoord luid, en het duurde dan ook niet lang of Beer wist alle nummers mee te rappen, van voor naar achteren en terug, en vise versa, andersom en niet te vergeten in spiegelbeeld. De cd van Ice-T was slechts het begin, want het aanschaffen van andere hiphop cd’s ging door, met alle respectabele namen die daarbij horen als 2-Pac, Ice Cube, Boo Yaa T.R.I.B.E. en zo kan er nog wel even doorgegaan worden. Toen kwam daar het moment van de waarheid de cd “Afslag Osdorp” van Osdorp Posse werd aan Beer geleend door een maat, en het was de spreekwoordelijke liefde op het eerste gehoor. HipHop kwam nu wel erg dichtbij, het kreeg zelf een aanraakbaarheidgehalte van jewelste, en de band met HipHop werd sterker en sterker. Het spelen met de Nederlandse taal was al een veelvoorkomende kwaal (Beer zijn moeder schreef en schrijft Limericks) en het was daarom dus ook niet vreemd dat Beer zelf ook eens probeerde een tekst te schrijven met zijn HipHop-liefhebberij als basis. Begon het met een oude mic, instumentals van oude platen, zo af en toe een probeerseltje in een kroeg en een heuse demo-nummertjes, gepaard met de welbekende alcoholische versnaperingen evenals de groene blaadjes in vloei, schafte Beer een paar jaar later een muziekprogramma aan en ging zelf aan de gang met beats maken en het opnemen van tracks. In die tussentijd leerde Beer via zijn homey Stone, rapper IJspriem kennen, en dit is natuurlijk in de nederlandstalige HipHop-scene geen onbekende naam (Stond met zijn Heerhugowaardse crew Gem Quarter, al op “De Posse deel 3 & 4”). IJspriem’s muzikale hoogtepunt kwam met het uitkomen van Gem Quarter’s debuut cd “Nieuws voor Doven en Slechthorenden” in 2000. Inmiddels zijn IJspriem en Beer goede vrienden geworden en niet in de laatste plaats omdat Beer in het begin ook veel te danken heeft gehad aan IJspriem, door alle geboden hulp. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Beer zijn eerste optreden met hem samen was in jongerencentrum "De Koog" in Noord Scharwoude. Dit optreden smaakte duidelijk naar meer en Beer ging zelf optredens organiseren en Beer begon langzamerhand steeds meer lokale bekendheid te krijgen in zijn woonplaats IJmuiden. Niet alleen binnen de regio maar ookbuiten de regio (“HipHop in C’cum” in Castricum) kwam de naam IJsbeer aan het rollen en werd hij veelal gevraagd voor optredens en workshops. Geïnspireerd door de hulp van IJspriem wilde Beer (toen nog IJsbeer) iets opzetten om onbekend talent te promoten, en met dat idee heeft hij samen met DJ Technetium eind 2002 Suply Records opgericht, tevens het label waaronder Beer zijn debuut cd uitbracht. Maar ja, als altijd komt aan alle mooie dingen een eind, dus ook aan Supply Records. Het was augustus 2004 dat de band Flow uit IJmuiden Beer vroeg en na twee keer jammen is Beer nu de vaste frontman van Flow. Sinds begin 2005 heeft Beer (Björn betekend Beer en zal dus altijd aan hem blijven hangen als een magneet) samen met Mike, DoubleYah en Camel (voluit Camel Filter Fu) een nieuw productieplatform genaamd Dope Deal Productions opgezet waarin de gedachte van Supply werd voortgezet, namelijk "Het promoten en bijstaan van het onbekend talent." En deze filosofie kon nu werkelijk eer aangedaan worden aangezien Beer in de loop der jaren een eigen studio heeft gebouwd met de juiste apparatuur en software om professionele opnamen te maken. Onder Dope Deal Productions heeft BEER dan ook 3 succesvolle cd's uitgebracht. Maar ook nu anno 2007 is ook aan Dope Deal Productions een einde gekomen. BEER liet zich dan ook niet uit het veld slaan en ging solo door met het uitbrengen van zijn eigen muziek. Mocht er zich een mooie recorddeal voordoen zal deze met bijde handen worden aangepakt, en zo niet zal hij zijn producten zelf aan de man brengen zoals BEER dat alleen kan doen. Zijn aankomende cd "Praatstoel" is in de maak en zal er worden samengewerkt met artiesten als Def P, Tim Beumers, Casto enz BEER blaast je uit je sneakers door de speakers, brengt wat uniekers en ziekers, dan de rest van die freakers en spiekers. Het is tijd voor kwaliteit, het is tijd voor BEER



Dikke props van mij naar Beer, hij is de shit.

Check t uit!!!
http://www.myspace.com/beerhiphop
http://beerhiphop.hyves.nl/
http://www.beer1.hyves.nl/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2007 @ 12:07:10 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
boris
Gepost door boris op vrijdag 07-09-2007 om 12:29:09
rookt hij blaadjes :0

edit: ik heb nu geluisterd en hij klinkt als een osdorp posse wannabe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2007 @ 12:51:49 ]

----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 07-09-2007 om 12:33:02
B.E.R?
----------------------------------------
Days to come
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 07-09-2007 om 12:37:41
Dus hij noemt zich Beer om op het grote succes van de welbekende B.E.R (ik kom spectaculair) mee te liften?
----------------------------------------
ya diggg
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 07-09-2007 om 15:57:14
ik ben niet echt heel erg kritisch ofzow maaruh... nee, gewoon nee
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op vrijdag 07-09-2007 om 17:05:52
hehe beer, ons politierappertje
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op vrijdag 07-09-2007 om 17:31:57
Hij bite gewoon schaamteloos OP inclusief houterige flow.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 07-09-2007 om 17:39:54
Sjeeezus stemgebruik en flows zijn echt copy van Defp
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 07-09-2007 om 17:45:58
Lol ik dacht dat het Def P was omdat ik las dat hij daarmee tracks ging maken maar hij is het gewoon zelf
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zaterdag 08-09-2007 om 15:05:35
Jammer dat jullie er zo negatief over doen. Je kunt wel zeggen dat hij geen talent heeft, maar ach ja, hij gaat wel nummers maken met de eerste nederlandse rapper Def P en de legendarische Tim. Dat kan geen enkele gast op dit forum na doen dus denk er maar van wat je wilt, ik vind 'm dope.

En eventjes @Buitengewoon: Nee, als je gelezen had wat ik gepost had kwam je erachter dat ''Bjorn", zijn echte naam, in een andere taal Beer betekent.

En @Galaxy; Houterige flow? Dat je het nix vind is nog tot daar aan toe maar zeggen dat deze man niet kan flowen vind ik een fabel.

En als laatste @KRStarr: Zijn stem klinkt inderdaad als Def P. Dat komt omdat ze uit dezelfde omgeving komen.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 08-09-2007 om 15:46:23
Jthag fanboy van het eerste uur, je kan niet fokken met de B.E.R want hij komt spectaculair.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zaterdag 08-09-2007 om 17:30:26
haha damn ik zou voor geen goud collabben met def P hehe
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
V-Rank
Gepost door V-Rank op zaterdag 08-09-2007 om 17:48:02
Quote:
Jthag schreef op 08-09-2007 @ 15:05
Jammer dat jullie er zo negatief over doen. Je kunt wel zeggen dat hij geen talent heeft, maar ach ja, hij gaat wel nummers maken met de eerste nederlandse rapper Def P en de legendarische Tim.


Hahaha legendarische Tim. Dat vind ik vrij grappig.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op zaterdag 08-09-2007 om 19:01:51
hij flowt echt wel houterig en hij rijmt nogal slecht.. ik hoor niks geen multi?

snap niet waarom jij hem zo goed vind?
----------------------------------------
joahh
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 08-09-2007 om 21:22:25
ik verwijs Beer even naar de tutorial
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op zaterdag 08-09-2007 om 22:10:41
Quote:
Snacky schreef op 07-09-2007 @ 15:57
nee, gewoon nee
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 08-09-2007 om 22:13:13
Quote:
V-Rank schreef op 08-09-2007 @ 17:48
(...)

Hahaha legendarische Tim. Dat vind ik vrij grappig.


word, wie hoor je nog over B Z & T
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 09-09-2007 om 02:03:35
knuffelbeer
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 09-09-2007 om 11:14:05
masturbeer
----------------------------------------
Days to come
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op zondag 09-09-2007 om 12:56:07
hahaha beer is wel een baas
maar egt dope rappen kan die niet
is inderdaad een beetje op kopie

aardige gast verder
de rooie dakpan
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Beer
Gepost door Beer op maandag 10-09-2007 om 02:43:36
Ey mensen,

Alles lekker??

Allereerst @ Buitengewoon, ik lift niet op t succes mee van die gast die jij noemt, aangezien ik deze naam al jaren heb, tis gewoon puur toeval.

En tsjah die collabo met Def P, kijk ik dig die ouwe school shizz, en vind het dope om met die gasten te werken want er zitten ook collabo's aan te komen met Casto, Uitverkorenen, Lijkenpikkers enz. Ook zal ik n track opnemen met Blaka Pim (Sluipschutters) en Samiro. Dat mensen mijn stijl niet diggen, tsjah das een kwestie van smaak. Ik doe me eigen ding met mijn eigen stijl waarmee ik mijn muziek maak. Moet zeggen dat tegenwoordig best veel gasten op elkaar lijken qua stijl. En dat ik met Def P vergeleken wordt, ach jah kan er ook niks aan doen dat onze stemmen hetzelfde klinken hahaha maar goed nogmaals smaken verschillen. Respect aan allen, en hoop zeer soon die "Praatstoel" schijf te releasen.

Heb vandaag ff een oude schijf uit mijn collectie van ruim 275 orginele nederlandstalige hiphopcd's (jah ben verzamelaar) getrokken en weer eens ff geluisterd naar de oude schijf "Vers van de pers" van Vaardigheid dat blijft n classic.

Surya alles lekker gozer?? Whoop whoop its tha sound of tha Beer

Eppo, Doe Viezerik n Tjerkenova ff de groeten van me!!!! Damz dat we in 2005 het dope jaar van Splash 3 dagen hebben staan springen in de regen, maar t was gezellig. De opening van MOD was het dopeste

Greetzz




[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2007 @ 04:12:24 ]
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op maandag 10-09-2007 om 08:11:33
zonder te checken weet je gewoon dat iedereen die het personage b.e.r aanneemt spectaculair komt


----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
thugbloods15
BLOODS
Gepost door thugbloods15 op maandag 10-09-2007 om 09:58:02
- ja fijn vriend, maar daar gaat het hier niet over -
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2007 @ 10:10:14 ]
Ghibli
hhfl
Gepost door Ghibli op maandag 10-09-2007 om 22:17:43
wat een amateur he.....
----------------------------------------
het enige wat je hebt in het leven is je leven
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 10-09-2007 om 22:30:36
Quote:
Beer schreef op 10-09-2007 @ 02:43
Allereerst @ Buitengewoon, ik lift niet op t succes mee van die gast die jij noemt, aangezien ik deze naam al jaren heb, tis gewoon puur toeval.


SARCASME ?

die chieng boy heeft toch nooit succes gehad
----------------------------------------
ya diggg
Beer
Gepost door Beer op maandag 10-09-2007 om 23:02:58
Hahaha nee ik d8 al, want die gast staat naar mijn weten 1x maal op die mixtape van Kempi.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 11-09-2007 om 01:10:47
haha, jij hier..

ik heb nog CMP artiesteningang deel 1 liggen en een oude cd met een witte beer op de voorkant van jou liggen

iig tof voor je, al die collabo's. Kunnen heel veel hier je niet nadoen
Ghibli
hhfl
Gepost door Ghibli op dinsdag 11-09-2007 om 23:49:40
nee idd als je collabo's fixt ben je de man hoor, damn he.

maar hoe lang ben je bezig beer?
----------------------------------------
het enige wat je hebt in het leven is je leven
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 12-09-2007 om 11:10:05
ewa beer, die battle shjit bij 141 moet je dan nog ff wel beetje mee oefenen toch??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 12-09-2007 om 11:13:44
Quote:
Ghibli schreef op 11-09-2007 @ 23:49
nee idd als je collabo's fixt ben je de man hoor, damn he.


het betekent niet dat je geweldig bent, maar het zegt wel wat
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 12-09-2007 om 11:17:53
zegt niets vip, de persoon waarmee je de collabo doet kan toch ook heel wack zijn, of je kan toch gewoon erg goede vrienden zijn en dat ie daarom zegt ait kom we maken collab, weet jij veel.
mischien is ie def p een keer dronken tegen gekomen en gingen ze lullen met elkaar, en toen zei beer ik ben ook een rapper hoor me shit, maar jeweettoch def p was dronken dus het klonk nog 10x vetter dan het normaal al klinkt he beer dus hij riep meteen heee laten we collaben, dus eigenlijk moet defp blij zijn dat ie een collab krijgt met beer.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Beer
Gepost door Beer op donderdag 13-09-2007 om 13:18:07
@ Ghibli, ik ben al ruim 10 jaar bezig met hiphop. In totaal in eigen beheer 4 cd's en 1 single uitgebracht. Ben nu bezig met de 3e solocd met daarop de collabo's van genoemde artiesten.

Mijn doel is gewoon lekker muziek maken, en of het nou wel of geen succesverhaal wordt is mij om het even.
Ik maak muziek voor de mensen die het wel dope vinden, vind je het niks dan is dat ook goed. Al maak ik Flipflop, Diphop of Pitstop het gaat er mij om dat ik mezelf kan uiten door mijn muziek en ik kan er alles in kwijt. Enne jah het slaat bij bepaalde mensen wel aan. Had vorig jaar een singlerelease van een oplage van 600 cd's welke binnen een half uur weg waren (nee niet bij het vuil). Het was een promotiecd en deze werden zo weggegeven. Jah en elke nederlander houd van "gratizz" dat weet ik, maar er stonden ruim 400 hoofden mee te bouncen tijdens het optreden dat ik daarna gaf en dat was wel dope. Is een teken dat je wel met iets goeds bezig bent.

Tevens ben ik dit jaar gevraagd door stichting PLAN om in samenwerking met hun een workshop te geven aan verschillende scholen. Het onderwerp ging over het land Malawi waar het aidsgehalte ontzettend hoog is. De scholen kregen een film te zien, moesten opdrachten maken en aan het einde gaf ik de workshop waarin we samen een tekst gingen schrijven. De winnende school zou met mij de studio ingaan om hun nummer op te nemen. Dat is gebeurd en was heel tof om te doen. Als artiest sta ik juist open voor dit soort dingen en zet me er graag voor in.

@ L2N hahaha nee Def P was volledig nuchter toen we dat afspraken, de meeste van de gasten waarmee ik de collabo's zal doen, kende ik persoonlijk ook niet. Maar goed het is gewoon tof om met die old school gasten samen te werken.

Met Tim Beumers had ik gewoon geluk, want ik had die contest gewonnen waar je als hoofdprijs een tattoo kreeg enz. Dus Tim mailde me en belden ff over het een en ander betreffende de prijs. Heb toen gelijk de vraag gesteld voor die collabo en hij stond er positief tegenover. We kenden elkaar al heel oppervlakkig, in het verleden was er iemand die ons beide had geintervieuwd over onze hiphopgeschiedenis enz. Vandaar dat als ik m tegenkom we ff babbelen over hoe t gaat enz.

Ik ben tevens actief verzamelaar van Nederlandse Hiphop zoals je wel kunt lezen (ruim 275 orginele cd's), dus als er nog gasten zijn die een schijf hebben waarmee ik mijn collectie kan verrijken, kom maar op met die handel. Ik download niet aangezien dat tegen mijn principes ingaat, ik weet hoe lang het duurt om tot een vet product te komen en als dat "zo maar even" te downloaden wordt gezet is dat gewoon naar. Ik koop of ruil cd's van artiesten, tenzij ze hun cd met hoes en al zelf te downloaden zetten, dan download ik natuurlijk wel.

Groetz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2007 @ 13:56:16 ]
rame
Gepost door rame op dinsdag 19-02-2008 om 20:27:29


Oordeel zelf.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 19-02-2008 om 21:03:18
Bagger, maar ach, do what you like
----------------------------------------
argh
TwixXx
Fop neger
Gepost door TwixXx op dinsdag 19-02-2008 om 21:20:01
Quote:
Props schreef op 10-09-2007 @ 08:11
zonder te checken weet je gewoon dat iedereen die het personage b.e.r aanneemt spectaculair komt



Whahahahahahahahahahaha xD
----------------------------------------
Francois the French guy
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op dinsdag 19-02-2008 om 21:20:31
edit: sorry Rame
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 22:08:07 ]

----------------------------------------
Kabeeemmm!
rame
Gepost door rame op dinsdag 19-02-2008 om 21:45:32
Kut, nu komen die lame ass B.E.R. grapjes weer.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 19-02-2008 om 22:50:33
totaal niet mijn ding.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 23:42:12 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 19-02-2008 om 23:41:45
ik vind t dope!
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
rame
Gepost door rame op dinsdag 19-02-2008 om 23:44:15
Ik niet.
tjerkovara
Gepost door tjerkovara op woensdag 20-02-2008 om 10:18:36
@ beer

wadaaaap mannnn

met alles goed hoor

laat die haters hier maar praten ik vind het wel dope ik bne ook wel van de ouwe school!

keertje uphoken en zuipen ofzo?

pies
----------------------------------------
www.myspace.com/tjerkovara
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 20-02-2008 om 10:31:47
Er is maar 1 echte beer, die gozer gooit een hengel en heeft meteen een vis aan de haak, echt te dope.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op woensdag 20-02-2008 om 16:11:02
Ik vind hem best dope. Hij heeft er zelfs de krant (Spits) mee gehaald.
Artikel is ook hier te lezen.

Beer heeft nu ook een nieuwe website: www.beerhiphop.nl voor de liefhebbers
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Beer
Gepost door Beer op woensdag 20-02-2008 om 16:27:18
Yaw

De videolink is:

https://www.youtube.com/watch?v=3gtFouEpGMM

Er waren wat problemen met het afspelen dus bij deze!!!!

@ Tjerk = cool man, binnenkort ff Bieren!!!!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 21-02-2008 om 10:55:41
CAO Politie Beer HipHop

echt he.. zo fout.
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op donderdag 21-02-2008 om 11:08:30
Ik vind het wel dope man
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 21-02-2008 om 11:59:41
ow ik vind het trouwens best oke hoor beerie, alleen mischien wat saai stemgebruik
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op maandag 10-03-2008 om 18:18:35
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1227641.html

Pliesie doet reppiereppie voor meer loon

Verzoekje voor Guusje ter Dorst. Smijt die verwende staakagentjes alsjeblieft een paar extra rotcenten in het gezicht. Natuurlijk is 1500 euri per maand meer dan afdoende voor het fulltime zitten met de benen op het bureau. Maar we beginnen de ludieke protestacties een beetje beu te worden. Kijk, een verkeersvertragende eenstreper op de motorkap van de Q7, daar kunnen we mee leven. Maar het wordt nu wel erg ontluisterend. Zo denkt Björn van Houten zijn beroepsgroep een dienst te bewijzen met het ten gehore brengen van een heuse staakrap. De politiemedewerker uit IJmuiden - in de scene beter bekend als hiphopcop Beer - roept in de vloeiende halfrijm 'Conclusie Agenten Onderbetaald' op tot nog meer actie: "Dus mensen in het blauw, steek je knuist vooruit en sla daarmee zoals je een vuist gebruikt". Duidelijke taal, die overigens - zo lezen we in de comments van het Haarlems Dagblad - volgens Björn strikt fictief en dus niet zo letterlijk dient te worden opgenomen. Nu wilt u natuurlijk bewegende beelden dus KRIJGT u beelden die bewegen. De skills van Hiphopcop dissen kan HIER in zijn gastenboek. De pliesie in het algemeen de tiefus achter de oogballen wensen kan bijna alleen nog maar niet meer HIERR. Opdat die extra tweehonderd pietermannen maar snel jullie kant op mogen komen. En nou niets gaan lopen verbeelden. Pas als we op de A2 door matrixborden worden aangespoord +200km/h te rijden tonen we ons solidair.

hahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2008 @ 18:20:08 ]
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 11-03-2008 om 11:03:20
neej toch, een wout.... ik vond je al niks, maar nu ben je dus (hoe lastig ook) echt gedaald in aanzien

leg me nou is uit waar jullie zo lastig over doen, ik bedoel ik snap die gasten die in wijken als lakwartier of duindorp of de molenwijk ofzow moeten lopen, die lopen het risico om vervelende mensen tegen het lijf te lopen, maar waarom doen al die andere mee dan? in zo'n boerendorpje is het grootste gevaar dat je niet in koeienstront gaat staan
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 11-03-2008 om 12:41:17
Hmmz wat denk je van alle shit die ze mee krijgen. Babies moeten reanimeren omdat je als eerste terplaatse bent, om dan die baby als nog te zien sterven in je armen. Met regelmaat bij mensen aan moeten bellen om ze te vertellen dat zoon/dochter/man/vrouw/vader/moeder (of de rest van het gezin) is omgekomen bij een ongeluk.

Ik werk met grote regelmaat met politie samen bij ons in het dorp, je krijgt een behoorlijke bak ellende over je heen als (straat)agent, daar mag ook best naar betaald worden. Ze zouden een groter verschil moeten maken in de salarissen van straat en administratieve agenten. Dat zou het al een stuk eerlijker maken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.