Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 07-09-2007 om 15:54:57
Move It in samenwerking met Bart, Stefanie, Flash, Jasper & L-Vatr
=> Iedere donderdag van 20:00 tem 22:00

Jasper is de vaste host voor het wekelijkse programma en zal vervangen worden de komende 5maanden door de nieuwe radiostemmen van Bart & Stefanie. Flash is de gene die zogoed als wekelijks hiphipnieuws brengt van eigenbodem en L-Vatr is de man achter de knoppen.

Moest ge een aflevering hebben gemist:
=> Listen Again!!
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 07-09-2007 om 18:17:41


=> 3Ling - Interview (02aug07)
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zaterdag 08-09-2007 om 04:31:11
het is niet de ganse show hiphop. iedere week een mix van groovy house, minimal techno, festival rock en een wekelijks hiphop item.
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 14-09-2007 om 04:12:00
Het is niet de ganse show hiphop. Iedere week een mix van groovy house, minimal techno, festival rock en een wekelijks hiphop item. Deze maand gaan we proberen iedere week een andere deelnemer van Limbomania 2007 uit te nodigen voor een interview.
13 september was Ondergronds in de studio, 20 september verwachten we Naar Onze Mening en een Koorts Hiphop party-review.
De week nadien, 27 september hebben we Cly o.a. over de vloer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2007 @ 22:29:49 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 20-09-2007 om 19:30:57
paar technische problemen voor het moment om online te luisteren maar het zou seffes gefixt worden
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 26-09-2007 om 01:11:28
DOWNLOAD:

=> Cly - Solocitatie
=> Cly - Feeling good
=> N.O.M - Het is R
=> N.O.M - Naaronzemening
=> Ondergronds - Charisma
=> Ondergronds - De Ondergang
=> 3ling - Interview (02aug07)

[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 17:49:20 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 26-09-2007 om 01:15:22
zo.. ik geef de eerste niet eigen reactie
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 28-09-2007 om 04:38:20
Volgende week, donderdag 4 oktober is D.O.S. in de studio en we doen een telefonischinterview met La Tomski uit het Gentse die een mooie mix heeft gemaakt voor ons.
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 11-10-2007 om 16:01:31
Straks in het tweede uur van "Move 1t" laten we een deel van het interview met Opgezwolle horen die nu zondag samen met Mijnwerkers in het cultureelcentrum van Sittard op het podium stonden en een kort interview met de organisatie van poppodium Fenix
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 17:11:59 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 11-10-2007 om 23:01:11
Volgende week en de week nadien zullen Velcronic & Nord aanwezig zijn in de studio bij ons voor een interview. dus zeker luisteren
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 28-10-2007 om 23:27:55
Nu donderdag 1 november een volledig Limbomania verslag van de laaste halve finale en de uitslag van de tien artiesten die naar de finale gaan.
Move It heeft overigens nog iets nieuws in petto, maar daarover ongetwijfeld meer in de komende weken. Houd daarom zeker de blog in de gaten voor meer nieuws in verband met het meest Genkse muziekprogramma op jouw radio!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 02:47:46 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 22-11-2007 om 07:05:38
Vandaag donderdag 22 november hebben we de organistatie van 'Pick Up The Mic' tegast en zij komen ons wat meer feedback geven over de eerste freestyle mc battle met als afsluiter Genks Geweld in de Nieuwe NOR te Heerlen .
We gaan ook proberen te bellen met Dj Vieze Vingerz die oa deel uit maakt van OZL Crew en de nieuwe hiphopformatie OVS

Blijven Gaan!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2007 @ 07:14:57 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 06-12-2007 om 11:51:11
Straks een Opgezwolle muziek review met schijfkes van de laatste paar jaren en een introductie naar eigensmaak van wat de muziekaletoekomst zal brengen.
Check The Feel Good Station online
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2007 @ 12:48:12 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 13-12-2007 om 20:01:46
Seffes gaan we weer van start met wat Opgezwolle classics, een kleine voorstelling van de nieuwste Studio TnT cd "Green Hiphop World" en een kleine review van dit weekend tijdens het laatste editie van het Hiphop Kaffee in Genk stad
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 13-12-2007 om 20:25:28
Populaire radiozender..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zaterdag 15-12-2007 om 08:52:11
Wie goed heeft zitten meegeluisteren de laatste twee weken kon merken dat Move 1t er een nieuwe host bij heeft en de show is gesplit in twee delen. In het eerste uur zal er nog altijd aandacht worden gegeven aan festival rock, minimal en dance. In de tweedehelft van het programma zal Flash een volledig uur hiphop van eigenbodem aanbieden met hopen vol informatie over het wereldwijdewebnet en daarnaast is er nog altijd Move 1t B-Side voor de liefhebbers vanaf 23h00 met L-Vatr

Ps. artiesten die intresse hebben kunne altijd previews sturen naar flashdegenkster@hotmail.com en niet allemaal tegelijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2007 @ 08:52:38 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 18-12-2007 om 07:44:04
Nog een paar uren en dan laten we het Move 1t team op jullie los. Het recept vertelt ons dat we zoals gewoonlijk van start zullen gaan met Opgezwolle classics, Baz van Showarma is onze guest vd avond en kan alleen nu nog vertellen dat het een super gezellige show zal worden met muziek van de artiesten die vrijdag 21 december op het podium staan tijdens 'Christmas Hoppin 2007' in het Rondpunt26 te Genk.


----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 18-12-2007 om 09:48:15
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 09:49:01 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 03-01-2008 om 05:33:26
In alle rust op naar de volgende en veel luisterpleziek ook weer dit jaar bij ons programma "Move 1t" samen met Stefanie, Bart, Kris, Flash, Jasper & L-Vatr
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 10-01-2008 om 04:34:20
Quote:
Originally posted by FLASH
Move It in samenwerking met Stefanie, Kris, Bart, Flash, Jasper & L-Vatr
=> Iedere donderdag van 20:00 tem 22:00

Ge weet toch!
Tijd voor een interview en voor de hiphopluisteraars gaan we een uurke vroeger van start nu donderdag




Vandaag geven we het woord aan Wudstik (DAC), die zich ondertussen is aan het voorbereiden voor de release van zijn tweede solo album.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 04:36:01 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op maandag 14-01-2008 om 00:07:25
Jawel nu donderdag een interview met Typhoon de Randamie die weer in het zuiden een gruwlijke voorstelling gaf samen met Dinopha & O-Dog die hem ondersteunen samen met Dj Nav & Coen Witteveen de saxofonist. Check it out
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 17-01-2008 om 14:52:29
Seffes ook previewtracks van Secluded die in de "Nu Of Nooit" contest zit, Cinus van Ondergronds en Blaxtar van de Randamie Maffia
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 30-01-2008 om 11:04:35
Nu donderdag 2uur Hiphop van eigenbodem. We krijgen bezoek van D.O.S & Cinus in het eerste uur en in het tweede uur zenden we een kort interview uit met Secluded vanuit de Fenix te Sittard
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2008 @ 01:39:43 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 31-01-2008 om 01:44:06


Secluded (myspace music)

- Dear Mr. Bill
- Music
- Lowbudget
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 12-02-2008 om 22:08:16
Vorige donderdag deden we een kleine voorstelling van "Controverzen", de EP van Shockproof in samenwerking met Mellow P.
Deze week draaie we een exclusieve dj-set van Safe-P. en hieronder kunt ge zijn discovery al checken.
Alleen maar liefde!

1

Quote:
Safe-P. is one of the leading and in demand Djs in Belgium since 1987 because he spins with a difference. Paul became resident for Club "Funk You" in Antwerp for 7 years and his style and skill was recognized so much that he entered the DMC mixing contests and came in 2nd place. His mixing and scratching techniques got him more residencies in Holland, Germany and France and by this time he used his skills to pursue the groove of deep funky house, which gave him the edge and produced yet another residency in his home town called the Katsu and Fuzz Club. In 1994 Safe-P. decided to develop his long time interest funky house tracks, his first steps into music production landed him a record deal with Groovy Records, a label of Antler/Subway and that same year Safe-P. became resident at "Cafe Local" the place to be in Antwerp at the time.

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 20-02-2008 om 22:37:38
Zeker voor herhaling vatbaar zo'n dj-set en weer op naar de volgende met een interview van DuvelDuvel tijdens Koorts Hiphop in de Fenix te Sittard vorig weekend en een hoop regionale Nederlandstalige hiphop.

In de studio hebbe we iemand tegast van de organisatie "Rondpunt 26" die ons wat meer komt toelichten over de theaterproductie "skills" van Made In Da Shade en die dit weekend zal plaatsvinden in Genk!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 22:38:27 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 12-03-2008 om 01:27:27
Laat me u en mezelf verasse deze week en we zulle wel zien wat eruit komt
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op maandag 17-03-2008 om 00:29:15
De compilatie cd van Flow Zone zulle we zeker nog meer schijfkes van draaie de komende weken. Ben zelf ook even gaan zien naar de ep release van "Contrast" van Baz & Tiewai te Mechelen waar ook de ep van Ricca voor het eerst te verkrijgen was na het optreden Na de break was het dan eindelijk tijd voor Magot die de tweede album release van Showarma op zijn naam mag schrijven Dit allemaal zal beloven dat we volgende week nog meer Vlaamse hiphop previews laten horen bij "Move It" iedere donderdag van 20hoo tem 22hoo Ge weet toch!

Quote:


playlist:

1. Macro - Gewoon jongens
2. Dyna - 'T komt goed
3. Sanctum - Je weet beter
4. Froze - Diepe dalen
5. Shockproof - Supervisie
6. Mellow P. - Kippevel
7. The Essence - Jij weet niet
8. Raptovenaar - In de roos
9. Nupstr ft. Tiewai & Ricca - Brandstofstylo
10. Pita - De vuile
11. Rooqblazerz - Conga
12. Aureo - Laatste avondmaal
13. D.U.C.K.-Tape ft. Peter Versluys - Muziek
14. Ché - Terugweg

=> http://www.myspace.com/flowzonerecords

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 27-03-2008 om 19:21:05
Quote:


Surya en Timmy V begonnen eind 2004 een samenwerking onder de naam: De Veel-plegers. In 2005 kregen zij versterking van Dax en gaven zij veel optredens in en buiten Amsterdam. De Veelplegers besloten in 2006 om mee te doen aan talentenjachten. Zo wonnen zij o.a het Amsterdams Stundenten Festival en Most wanted met een unaniem jury-besluit. Nu, begin 2008, delen Surya en Timmy V een 14 tracks tellend visitekaartje uit om ongemerkt je huiskamer te infiltreren.

playlist:

01 Veelplegeresurrectie met Dax
02 Vandaag
03 Op dit rotsblok
04 Buig voor het kwaad
05 Frits van Dijk
06 Gebroken dromen met Dax, Robian & Greg Kerkwerper
07 Vuisregel met Klame Pro
08 Slaapkamer mc's met Robian
09 Dit ben ik
10 Genociekte met Patrice
11 Achter de voordeur met Regga
12 Splitsing
13 Skit van Dijk
14 Outro (druk op repeat)

=> http://www.veelplegers.com/

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zaterdag 05-04-2008 om 18:14:42
Quote:
"Kinderspel" is een 7 tracks tellende demo van Pluspunt, uitgebracht in samenwerking met Platform en LowerEast. Hij is helemaal gratis dus download 'm nu meteen! Voor de liefhebber zijn er ook hard copies te koop op de geheel vernieuwde website.

Pluspunt is een drietal dat zijn basis heeft in Eindhoven. Frontman Yohannes de Dope, sidekick Rebus en DJ Scutch vonden elkaar op de middelbare school in Bergen op Zoom en zijn alweer enkele jaren samen actief. De demo is pas een half jaar geleden tot stand gekomen en is dus in een zeer kort tijdsbestek in elkaar gezet.

De demo bevat producties van Clazz, Tamas, Stylez, Ché en Rebus. Ook de gastbijdrages zijn niet mis; Macro, Ché, Vence en DJ Native hebben aan deze plaat meegewerkt.

Naast een demo is er ook keihard gewerkt aan een nieuwe website en hun eerste videoclip. Genoeg geluld, bekijk de clip en download de demo.

Tracklist:

1. 30 Uur
2. Verstand Kwijt met Ché
3. Simpelweg
4. Vergetelheid
5. Kinderspel (videoclip)
6. Therapie
7. Doe het toch met Macro en Vence

Links:

http://www.pluspunt-online.nl
http://www.myspace.com/pluspunt

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op zaterdag 05-04-2008 om 18:19:11
bent er al een tijdje mee bezig zie ik tof
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 06-04-2008 om 12:13:01
Quote:
DutchNelson schreef op 05-04-2008 @ 18:19

derde jaargang voor mij en de eerste jaargang dat we elke week proberen een volledig uur hiphop te brengen in de twee uur durende move it show.



De voorbije weken hebben we telkens een cd review gebracht en verschillende previews laten horen. Deze week is het weer tijd voor een interview en hebben we de jongens van Pluspunt live in de studio van GRK, jazeker! Check die handel nu donderdag tussen 20h00 en 22h00 bij Move It met de beste previews uit de scene
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2008 @ 12:19:13 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op maandag 21-04-2008 om 23:15:09
Deze week een cd review en een interview met de hiphopformatie 'De Nieuwe Generoatie van Roeselare. Meer informatie hierover kan u terugvinden hieronder

Quote:
Originally posted by vinckier
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


In het najaar van 2006 besloten goeie vrienden Jo De Ridder & Nick Vinckier om samen een group te starten. Het duurde niet lang of de naam "De Nieuwe Generoatie" rolde over de tongen. Kort daarna vonden de 2 rappers de geschikte DJ voor hun line-up te versterken: 'DJ Scartain'.
Klaar om vele feestjes te rocken en veel raps op beats te pompen staan de 3 sterk in hun schoenen. Lyricale veters aangestrakt om met hun typische geluid vanuit Roeselare, Belgie te veroveren.

playlist: De Nieuwe Generoatie - 't Zal Wel Zien

1. Intro
2. De Voorstellinge
3. Introductie
4. Tis een waarschuwing voor..
5. Schizofrenie ft. Double D
6. Skit
7. Wie Ik Ben
8. Vertrouwen en Verraad ft. VijfenVeertig
9. Mijn Leevn
10. 't Zal Wel Zien
11. Dikke Wuvn
12. Chilln in de zunne ft. Double D
13. Anti Oorlogspropaganda
14. Bonken van men Erte
15. Outro

Verkrijgbaar voor 9 EUROkes
=> http://www.myspace.com/denieuwegeneroatie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-04-2008 @ 22:56:04 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 07-05-2008 om 16:05:21
Morgen een cd review en misschien ook de maskerade live in de studio

Quote:
Originally posted by CorrectoVerso










DOWNLOAD OF CHECK'EM GRATIS OP MASKERADE.BE





de maskerade
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2008 @ 16:14:22 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op woensdag 14-05-2008 om 13:33:27
De komende drie weken geen interviews of reviews en geen gasten in de studio maar class-x uit de kast van Flash
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 18-05-2008 om 20:19:28
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 01-06-2008 om 17:39:04
Deze donderdag 3 juni de laatste keer Class-X voor het moment bij Move iT en wat de komende weken daarna zullen geven... Wel 10 juni gaan we van start met een Genk special met veel tracks die vele van jullie nog niet hebben gehoort en zo gaan we nog een paar weken door met dit soort regionale specials.
26 juni komt AMOK langs voor een interview en komen ze het debut album "Alles of Niks" voor te stellen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2008 @ 18:14:01 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 13-06-2008 om 14:03:04
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zaterdag 21-06-2008 om 01:10:19


playlist: AMOK - Alles of Niks

1 Intro
2 Hype
3 Ooggetuige
4 Kwestie van tijd
5 Verdwaald ft. Pascale
6 Geen nood aan
7 Geen stress
8 Alles of niks
9 Offensief geopend
10 Geen zin
11 Micpiraat
12 Hypocriet ft. Shiryu
13 Diersoort ft. Juz Kiddin
14 We blazen 'm op
15 Verwijdert bullshit ft. Dj Logiq
16 Outro

Offensief geopend geproduceerd door Midi Evil / Diersoort door Fallus / We blazen 'm op door Mellow P. / Alle andere tracks door Kenshin / Verwijdert Bullshit bass door Damented
Opgenomen en gemixed door Juz Kiddin 4 Bloombury productions / Mastering @ CMS / Design by Jonas Jacidjan

Quote:
Originally posted by rrroncha
ALLES OF NIKS nu ook in GENT verkrijgbaar!

Update verkooppunten:

Gent:
- Vynilla (St Kwintensberg)
- Bilbo Gent (st-pietersnieuwstraat)

Leuven
- JJ Records (Parijsstraat)
- Bilbo (H.Hooverplein)
- Giraffe Records (Diestsestraat)
- Jah's Art Studio (Diestsestraat)

Antwerpen:
- USA Import Music (Sint-Jakobsmarkt)
- FatKat Records (Lange Koepoortstraat)

En nog steeds rechtstreeks bij ons voor 11 € alles in;
via onze myspace - http://www.myspace.com/amokachiez

Cop that shit!

R

Peace

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 24-06-2008 om 02:13:38
Nu donderdag AMOK in de studio van GRK bij de Move It Crew om het debut album "Alles of Niks" te komen voorstellen.
De eerste week van juli maken we nog eens ruimte voor een special en laat we jullie verassen door de regio nog even geheim te houden die we zulle voorstellen. De week nadien komt de Genkse formatie 3Ling & Mic ook langs bij ons in de studio voor ook het debut album te komen reprezenten waar ze hard aan gewerkt hebben.
Hoe of wat het allemaal gaat geven is verder geen informatie over. Waarschijnlijk zullen we weldra wat meer informatie ook hierover hebben en kunnen jullie voorlopig nog verder met die snippet op de myspace van AMOK waarvan het album nu al is te verkrijgen bij de betere cd winkels in uw regio en een exclusive "Nightwalker" van 3Ling & Mic
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 01-07-2008 om 17:48:39
Vorige week zat ik in de file net voor Brussel en hebben we het eerste uur moeten verplaatsen naar het tweede uur... alsnog hebbe we toch nog een leuke hiphopshow kunne brengen met verschillende releases en leuke feestjes in het vooruitzicht. Deze week hebben we een special van Rotterdam klaar voor jullie met verschillende interviews en previews


Quote:



- Wachten
- Denk je 't echt
- Doe het zelf



- Vroeger was het beter
- De heerser
- Keuzes ft. Tommy
- Il principe
- Familie de bruijn
- Alleen





- Hopes and dreams
- Blacker the berry
- If i should die2night
- Sunshine (live)
- Meanwhile
- Phase



- Not just anyone
- Dday
- Amilcar Cabral
- Pirates of the Cape Verdeans


[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2008 @ 21:05:34 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 06-07-2008 om 02:09:39
Vorige week een super geslaagde Rotterdam special waarvan we nu donderdag zeker nog wat tracks van zullen draaien. De mensen die zijn blijven luisteren in het tweede uur kregen een voorstelling van het nieuwe album "De Machine" van de Jeugd Van Tegenwoordig
Deze donderdag hebben we de Genkse formatie 3ling & Mic in de studio voor een interview en de exclusive voorstelling van het debut album waarvan ge de playlist hieronder kunt terugvinden en enkele previews.
Vrijdag 8 augustus tijdens het 2 jarig bestaan van Hiphop Kaffee kunnen jullie de formatie 3ling & Mic live aan het werk zien.

1. Introductie: jan anthonissen
2. Discotrain
3. Ochtend
4. Lekka
5. Wij maken u zaal dakloos
6. Wat willen ze
7. Night walker
8. Dachten zij nu echt?
9. Discotrain Remix
10. Kamerplanten




Quote:
Originally posted by FLASH
Ontstaan uit het niets, verschenen als het licht van Earandil, een groep die zijn voorgangers niet kent. Ik ben Tonon Joeri en ik ga jullie kennis laten maken met de geschiedenis van 3ling & mic. Dit is niet gewoon een opeenvolging van gebeurtenissen, maar een opsomming van feiten die een verhaal vormen samenhangend als de steengroeve van Minas Tirith.
3ling & Mic bestaat uit de broers Joeri, Dimitri en Benjamin Tonon samen met Michael en Jamie Schoofs. Nu en dan word ook gewerkt met een drummer genaamd “ EL Zjefé “ van The Lazy freeloaders. Wie ook altijd bij ons te vinden zal zijn is onze discoman Casper en Jan Anthonissen voor de introductie van onze show.

Ik denk dat ik in naam van onze ganse groep mag zeggen dat het bij ons draait om plezier, liefde en passie in het geen wij doen, en dat proberen wij over te brengen in onze show's en muziek. wat ons sterk maakt is dat wij als 1blok staan achter 1 gegeven "na ons optreden zullen ze de zaal moeten renoveren"




----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 10-07-2008 om 04:22:39
Straks hebben we 3ling & Mic in de studio met het debut album wat in samenwerking met Toasted zal worden uitgebracht.
We hebben ook een heel deel previews van o.a. Jizz, Basta Bla, Jiggy Djé, Wudstik, Diggy Dex en Engel
De derde donderdag van deze maand zullen we de nieuwste hype volgen van Vlaanderen en het debut album van 2000WAT reviewen?!

Quote:
Originally posted by TNT


tracklist: 2000WAT - kOEkEMbAk (eigen makelij)

01. Intro ft. Malik Dawg (Prod. Rasss) *
02. Twee Trippel Nul (Prod. Eskeep & Pasi)
03. Gaan! (Prod. Mastafingaz)
04. Grote Plannen ft. Hablando Solo & Saalkdawg (Prod. Rasss)
05. Zonder Adem (Prod. Pasi & Rasss) *
06. Stille Straten ft. Tourist & Seno (Prod. Rasss)
07. Wie Zedde Gij ft. Perverz (Prod. Rasss)
08. Freak 'mijn kliek" (Prod. Rasss)
09. België (Prod. Pasi)
10. kOEkEMbAk ft. Chino (skit)
11. kOEkEMbAk (Prod. Rasss)
12. Ze Voelen Ons Niet (Prod. Pasi & Rasss)
13. Eigen Makelij (Prod. Rasss) *
14. De Karavaan ft. Chief (skit)
15. De Karavaan ft. Chief, Meta, Dzl, Nag, Jizz, Kefta, Flowmatik & Schure (Prod. Mastafingaz)

Alle tracks gemixt door Ramon Tapia en gemasterd door Master Tradd.
Cuts; Crossfingaz * / Foto's; Boy Kortekaas / Design; Fatso Grafix



De vierde en de laaste week van de maand juli gaan we weer over naar een regionale special vanuit het binnenland. Deze keer maken we een muziek review van verschillende artiesten van Mechelen waar 2Zwaard en de hiphopformatie Nest vandaan komen.
Check it out

[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2008 @ 04:26:28 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Seubie Gepost door Seubie op donderdag 10-07-2008 om 12:56:24
Ondankbaar klusje wat jij doet zeg.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zaterdag 12-07-2008 om 22:38:29
Hier onder de datums van de kOEkEMbAk TOUR voor die gene met intresse voor 2000WAT live op het podium te horen en zien.
En kan nu al vertellen dat we volgende week previews hebben van Don Luca, Poast, Timbahawk & Geckusman

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op zondag 20-07-2008 om 01:21:11
Nu donderdag is het weer zover en tijd voor een special uitzending van verschillende artiesten van de regio Mechelen Ben dit weekend al aan het checken om een goede playlist bij elkaar te sprokkelen en met wat geluk doen we er ook nog een leuk interview bij met Pita
Meer informatie over de maand augustus komt eraan....



----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op maandag 28-07-2008 om 13:30:51
Augustus zal in het teken staan van 10jaar Vlaamse Rap en dat zullen we duidelijk maken met klassiekers en nieuwe previews
Deze week gaan we er tegenaan met een set van de verschillende artiesten en cd's die we dit jaar voorstelden aan jullie met previews van De Bittere Pen, Bizzle, Flexxfit, 2000WAT en Vijvenveertig in samenwerking met Dominant
Sowiezo kunnen jullie deze maand een regionale special van Amsterdam en een cd-review van De Nachtploeg verwachten


----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 01-08-2008 om 17:47:47
Nu donderdag staat nog altijd in het teken van 10jaar Vlaamse Rap bij Move It en we steken een tandje bij met een cd-review van het tweede Flexxfit album. De playlist en meer informatie hierover kunt ge hieronder terugvinden. We hebben previews van;
het debut album van 2000WAT, de Tommy & Tim Beumers videoclip, de nieuwe compilatie cd 'Goal' die het leven zal worden geschonken door MC en een exclusive van Plexus die niet op de Mixtape 'Tussen de soep en de pataten' zit




Na de in 2006 verschenen CD Microfoon Syndroom, komen Julio en Drees van Flexxfit met een nieuwe CD getiteld ‘de Nachtploeg’. Op de CD staan beats van oa. De Beatshop, Elementalit’z, Comfortabel Beats en OZL die tevens op een track te horen zijn.
Dj Vieze Vingerz neemt de scratches voor z’n rekening.

playlist:

01. Knop om
02. Zwijgen is goud
03. Nachtdienst
04. Ik
05. Chillen
06. Kom me niet vertellen
07. De regen
08. Comfortabel
09. Aflossen
10. Niet klagen
11. Laat gaan
12. Alles Cee
13. Ontzettend vaak stoned
14. Ouwe school
15. Doe niet tof
16. Voel me fit

=> http://www.flexxfit.nl

Interview:

=> 3voor12/limburg

Cd review:

=> 3voor12/limburg
=> Hiphopgemeenschap




----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op donderdag 07-08-2008 om 14:05:29
In het tweede uur hebbe we vandaag weer een set van onze held Safe P.

Quote:
Safe-P. is one of the leading and in demand Djs in Belgium since 1987 because he spins with a difference. Paul became resident for Club "Funk You" in Antwerp for 7 years and his style and skill was recognized so much that he entered the DMC mixing contests and came in 2nd place. His mixing and scratching techniques got him more residencies in Holland, Germany and France and by this time he used his skills to pursue the groove of deep funky house, which gave him the edge and produced yet another residency in his home town called the Katsu and Fuzz Club. In 1994 Safe-P. decided to develop his long time interest funky house tracks, his first steps into music production landed him a record deal with Groovy Records, a label of Antler/Subway and that same year Safe-P. became resident at "Cafe Local" the place to be in Antwerp at the time.



----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 08-08-2008 om 00:20:38
Volgende week zullen we zoals belooft het tweede deel van die dj Safe P. set draaien In het eerste uur hebben we De Bittere Pen live in de studio en hij komt zijn nieuwste cd voorstellen. Meer informatie en een preview van de cd "Vorm & Inhoud" kunt ge hieronder terugvinden.
Deze keer previews van Rooqblazerz, Geckusman, Poast, Kwis & Altijd Chill



Quote:
Originally posted by TNT


Playslist: De Bittere Pen - Vorm & Inhoud ( Rebel Musq 2008 )

1. Klaagzang
2. Wat gebeurt er?
3. Niet tevreden, geld kwijt
4. Bijt in de appel ft. D.O.S.
5. Meneer De Koning
6. Kraak de straat ft. Shapo & 3De Macht
7. 100 bittere bars
8. Second Breath op je bek ft. Second Breath
9. Punt aan de lijn ft. Keyna & Shona
10. Nepnegers
11. Roddelaars ft. Twin Mos
12. Afromolukse haat ft. Second Breath
13. Zij
14. Ieder zijn rol

Iedere maand verkrijgbaar tijdens HHK voor 5€ en voor de eerste 20 die 'm nu bestellen

KANI.ESSOME@GMAIL.COM

krijgen de mixtape 'Juiste kant, verkeerde richting" er gratis bij

Meer info:

http://www.myspace.com/debitterepen
http://www.myspace.com/twinmosmusic
http://www.myspace.com/Qjae
http://www.myspace.com/vincemuziek
http://www.myspace.com/doodgewoon

Rebel Musiq - Lyrika²l Vanda²l Produc6 (TNT Entertainment 2008)

[quote]Originally posted by Genkster*

Mixtape - Verkeerde kant, juiste richting

1. Stressmuziek
2. Vriend of vijand
3. Rap is naar de kloten
4. Ik haat liefde
5. De wereld maakt me ziek ft. Twin Mos
6. Van 0 tot 25
7. Sprakeloos seniel
8. Pauze met Qjae (skit)
9. De Bittere Pen ise de naam ft. Twin Mos
10. Seks, geweld, rap & geld
11. Dit land
12. Anders dan de rest ft. 1voud
13. Geef de joker de pluim ft. 3De Macht
14. Prikkelbaar
15. Als dit mijn laatste track was
16. Wij zijn nog steeds hier ft. Twin Mos
17. Opgefokt1 ft. Twin Mos & 1voud

Bonustracks - Verkeerde kant, juiste richting

18. Klemtoon
19. Karakter in mijn rijm
20. Opgefokt2 ft. D.O.S.
21. Opgefokt3 ft. 3De Macht
22. Stand van zaken
23. Vergeef ons

=> http://www.soundclick.com/genxenachtmerryakadebitterepen

[/quote]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2008 @ 00:48:25 ]

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.