Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 08-09-2007 om 16:15:41
Voorverkoop:
27 juni 2007
Entreeprijs:
€ 13
Locatie:
Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands
Aanvang:
20:00 uur
Zaal open:
19:30 uur

Op een donderdag!

Le Peuple de l'Herbe heeft een nieuwe cd. 'Radio Blood Money' staat zoals steeds bomvol met een explosieve fusie van stijlen als hiphop, drum'n'bass, dub, electro, jungle en allerhande samples met een hoge concentratie van beats per minuut, die op dodelijk opzwepende wijze op de luisteraar worden afgevuurd.

Deze Franse drum-'n-bassformatie maakt zulke opzwepende muziek, dat de bezoeker wel moet bewegen. De bandleden delen hun hiphopverleden, maar allemaal hebben ze ook een andere insteek. Twee vocalisten, een geweldige human beatboxer, een funki trompetist en twee deejays vormen de groep. Le Peuple maakt muziek die bruist van energie. Je moet wel erg stoïcijns zijn om niet te gaan springen op deze fantastische act. Het enthousiasme van Le Peuple de l’Herbe staat steeds garant voor een geweldige partyvibe! Live zorgt de band er steevast voor dat je geen moment de kans krijgt om stil te staan en stuiter je voor je het weet heen en weer de zaal door.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2007 @ 16:23:02 ]
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 17-09-2007 om 12:53:08
Le Peuple de l'Herbe is zoooo vet vooral live!
als je in de buurt woont moet je dit zeker gaan checken!!
----------------------------------------
www.serife.nl
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 17-09-2007 om 12:58:20
Ik ben er wel bij denk ik,

Mizou ben jij er ook bij of niet?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 17-09-2007 om 13:05:26
ik woon niet in de buurt
denk niet dat ik er ben..ik heb ze pas nog gezien @ Dour
----------------------------------------
www.serife.nl
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 03-10-2007 om 23:42:24
Gaat er nog iemand heen?
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.