Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Divers Gepost door Divers op vrijdag 01-08-2003 om 23:31:56
Voor degenen die die ish van plan zijn te halen, beter let je op het doosje!
Ik heb hem vandaag gecopped bij Velvet Rdam. De doosjes zijn van lage kwaliteit. In het doosje van de CD die ik wilde kopen zat gewoon een vette barst. Toen kwam ik erachter dat de helft van de Opgeduveld CD doosjes die ze daar hadden wel een barst in zat of was gebroken. Toen hij een hele had gevonden betaalde ik, loop onderweg naar m'n auto, check ik nog ff die doos. WTF, de gedrukte letters van Opgeduveld en zo'n chick shilouette zijn gewoon aan het verschilveren. Je kon dat laagje inkt er gewoon vanaf pellen, als het al door de wind niet weggewaaid werd. Dus ik weer terug, en kreeg ik een minder 'vervellend' doosje, maar het gedrukte inkt geeft dus wel gewoon af!
Ik heb die ish gekocht omdat ik het een dope CD vind, en ik die gasten support (ik had die mp3's al maar moest hem gewoon op CD hebben), maar voor 15,95 kan je dit niet maken.
Hebben mensen die een versie van de eerste oplage hebben gekocht hetzelfde probleem????
Ohja op de CD staan trouwens handtekeningen van alle gasten die aan de CD hebben meegewerkt en een nummer. Zo heb ik 269 van de 500, dat is wel dope.
Ik zit eraan te denken om er maar een laag vernis overheen te gooien, dat lijkt me de enige oplossing, ik wil niet dat al het inkt er straks van af is.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 02-08-2003 om 00:30:09
damn das kut!
Mightymiel Gepost door Mightymiel op zaterdag 02-08-2003 om 11:57:58
Gewoon ff top notch mailen maybe krijg je wel verse trug gestuurd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2003 @ 11:59:21 ]

----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 02-08-2003 om 18:21:10
Divers...

ben jij niet die van fotolandcrew?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 02-08-2003 om 18:52:42
was dat niet driver? ik vind het wel een zware belediging! foei N8! whehehehehe
Omid_M Gepost door Omid_M op zaterdag 02-08-2003 om 23:12:45
ik heb de eerste oplage, en nee...ik heb hetzelfde probleem niet...
----------------------------------------
038A28
Lau Gepost door Lau op maandag 04-08-2003 om 09:50:36
Ik heb ook de tweede oplage. Geen problemen. Ik heb die shit in hilversum gekocht en daar hadden ze allemaal goede doosjes. Ik heb er ook 16.50 voor betaald. Nr 362 staat bij mij in de kast. Is Rico trouwens ook aka Polluma ofzo? Die handtekening op de schijf zelf is de enige die ik niet kende en Rico stond er niet op?
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op maandag 04-08-2003 om 22:14:43
Ik heb de eerste oplage dus geen probleem... Rico is niet pollum.. dat is Duvelduvel crew...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.