Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 19-09-2007 om 21:22:31
Quote:
Master Of Disaster schreef op 11-09-2007 @ 19:54
(...)

heeft iemand ook maar dit gelezen?



hahahah nee tuurlijk niet man, wie kan nou al die namen wat verotten, gewoon ff snel in 2 zinnen zeggen waarom je je bijnaam hebt, en klaar, geen verleden jeugd namen en rap crews en shit wie kan et wat

Iemand zei is tegen me das pas cool, en toen dacht ik ja dat ben ik, einde
NovaChe
NovaChe.nl Hiphop
Gepost door NovaChe op woensdag 19-09-2007 om 21:35:03
Driver, door de Osdorp Posse. Altijd rijd ik naar feesten toe, op een gegeven moment noemde ze maar Driver, heb ik maar gehouden.

NovaChe, na mijn kinderen. Novalee heet mijn dochter, Che heet mijn zoon.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2007 @ 21:38:12 ]
djayen
de liefste
Gepost door djayen op donderdag 20-09-2007 om 00:31:59
Quote:
BigSam schreef op 19-09-2007 @ 20:51
ja vroeger speelde ik WCW zon worstel speel, en daar had je de giant die ik supervreed vond, wij deden ook altijd worstelen spelen, en ik noemde me zelf BigSam omdat ik groter was dan de rest, vanaf toen heb ik die naam altijd gebruikt, bij elk spel ^^ zelda enz enz, en dat is totnutoe zo gebleven hihi

lol omfg, oude vriedn van me had ook een nick met Big er voor maar dat was alleen geinspireerd door The Big Show ook van WWE shit
----------------------------------------
joden
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.