Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 12-09-2007 om 11:21:00
Quote:
DEN HAAG - Minister Ronald Plasterk van Onderwijs vindt dat het boek Mein Kampf van Adolf Hitler vrij verkrijgbaar moet zijn. De PvdA-bewindsman zegt dat in een interview met het blad Hollands Diep.

,,Misschien moeten daar maar eens mee ophouden, met Mein Kampf te verbieden'', aldus Plasterk. ,,Laat het vrij verkrijgbaar zijn - en dat zeg ik dan maar als minister van media en literatuur.''

Plasterk reageert op de oproep van PVV-leider Geert Wilders om de Koran net als Mein Kampf te verbieden. ,,Het zou me niks verbazen als de mensen zeggen: die Wilders hebben we nu wel gezien. De Koran verbieden, dat gaat de mensen te ver. Maar Wilders heeft gelijk dat het vreemd is dat Mein Kampf wèl verboden is.''

Het CDA is allerminst gelukkig met de uitspraken van Plasterk. Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma gaat hem er schriftelijke vragen over stellen. ,,De minister moet weten dat Mein Kampf het meest haatzaaiende boek uit de wereldgeschiedenis is'', aldus Van Haersma Buma. ,,Door de ideologie ervan zijn miljoenen mensen omgekomen. Het boek is heel bewust verboden. Ik zie niet in waarom het nu opeens in de vrije verkoop moet komen.''

De CDA'er noemt het onbegrijpelijk dat Plasterk zijn opmerkingen over Mein Kampf maakt in de discussie over de Koran. Het in verband brengen van beide boeken moet juist worden vermeden, stelt hij.



opzich heeft hij wel een punt vind ik, het is vreemd om een boek te verbieden
sowieso omdat iedere malloot met google véél haatzaaiender teksten kan vinden in vijf seconden

ik zeg niet dat er nu een campagne gevoerd moet worden om Mein Kampf weer vrij verkrijgbaar te maken, want ik denk niet dat we er iets aan missen
maar opzich is het vreemd dat het wel verboden is

wat vinden jullie hier van?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 12-09-2007 om 11:28:08
ik denk dat niemand haatzaaiende teksten opgaat zoeken, maar als je een boek leest, weldegelijk geinspireert kan worden. Maja fuck it, ik ben veel benieuwder naar die middeleeuwse sekte duivel magie boeken ofzo die zullen vast ook niet voor iedereen te lezen zijn.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 12-09-2007 om 11:28:33
Ik vind dat hij een heel groot punt heeft. Mein Kampf heeft een minder grote invloed gehad op de geschiedenis dan boeken als de Koran en de Bijbel, dus die zou je dan ook moeten verbieden.

Natuurlijk keur ik zeker niet goed wat er in het boek staat, maar het verbieden heeft ten eerste geen zin en ten tweede is het ook materiaal waar van geleerd kan worden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
C-uperman
Beverwaard *3077*
Gepost door C-uperman op woensdag 12-09-2007 om 15:17:19
ik vind ook wel dat het boek vrij verkrijgbaar moet worden man want ik heb wel interesse in die shit en er staat erg diepe shit in waarschijnlijk ik hoorde vanochtend op 100% NL wel dat die Hitler helemaal niet wist hoedie een boek moest schrijve
----------------------------------------
Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond...
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 12-09-2007 om 15:34:46
dat lijkt me toch niet, het moet toch een intelligente man zijn geweest, en dat boek was aardig populair in pre-oorlogs Duitsland dacht ik
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 12-09-2007 om 15:39:31
Noem me raar maar wil in principe nog een keer het boek lezen. Weten wat er gecensureerd word. Weten wat de staat ons verbied te lezen. En om te weten wat zo'n zieke geest schreef, wat er zo haatzaaiend aan was.

Maar niet nu, er zijn nog teveel ouderen die de oorlog hebben meegemaakt en/of dichte nabestaanden van mensen die zijn omgekomen. Het moet over een jaar of 20/30 wel kunnen.
C-uperman
Beverwaard *3077*
Gepost door C-uperman op woensdag 12-09-2007 om 15:41:59
daar heb je wel gelijk in man alleen niet over 20 á 30 jaar dat is te lang ik vind dat het boek over een jaar of 5 al in de winkels moet liggen dan maar dt is mijn menig
----------------------------------------
Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond...
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op woensdag 12-09-2007 om 15:45:01
Quote:
MuSS070 schreef op 12-09-2007 @ 11:28
Ik vind dat hij een heel groot punt heeft. Mein Kampf heeft een minder grote invloed gehad op de geschiedenis dan boeken als de Koran en de Bijbel, dus die zou je dan ook moeten verbieden.

(...).


sorry hoor, maar hoezo moet de Bijbel dan ook ineens verboden worden?

verder, uit respect voor nazi-slachtoffers zouden dit boek wel nog steeds verboden moeten houden, ook al hebben we eigenlijk absolute vrijheid van meningsuiting.

Maar 't blijft een lastig punt, ik ken 't boek verder ook niet zo goed.
----------------------------------------
LOL QUE?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 15:53:28
Quote:
Schaduw schreef op 12-09-2007 @ 15:39
Maar niet nu, er zijn nog teveel ouderen die de oorlog hebben meegemaakt en/of dichte nabestaanden van mensen die zijn omgekomen. Het moet over een jaar of 20/30 wel kunnen.


Waarom niet nu?

Ik geloof ook niet dat het boek nu nog aanzet tot haat. Die haat is er al en wordt versterkt door een medium als internet, waar sukkels kunnen samenkomen om hun gal te spuwen en hun onwetendheid te versterken.

Ik denk ook niet dat een potentiële nazi het type is dat naar de boekwinkel gaat om het boek te kopen om het dan ook daadwerkelijk te lezen. Zo'n boek wordt meer als 'pronkstukje' in de verzameling neergezet.

Ik heb zelf het boek eens ingezien, maar vond het redelijk onleesbaar, die Adolf was beter in leiding geven dan boeken schrijven.




Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 12-09-2007 om 16:16:52
ze moeten gewoon alle boeken verbieden die eventueel kunnen aanzetten tot extremisme
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 12-09-2007 om 16:17:01
Eens (met verbod opheffen). Het hoeft van mij niet overal in de winkels te liggen. Alleen inzien in de Bieb is voor mij voldoende. Ik wil het gewoon een keer lezen.

Iemand een link naar een audioboek-versie?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 16:17:36 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 12-09-2007 om 16:19:00
Quote:
Aigyptos schreef op 12-09-2007 @ 15:45
(...)

sorry hoor, maar hoezo moet de Bijbel dan ook ineens verboden worden?

verder, uit respect voor nazi-slachtoffers zouden dit boek wel nog steeds verboden moeten houden, ook al hebben we eigenlijk absolute vrijheid van meningsuiting.

Maar 't blijft een lastig punt, ik ken 't boek verder ook niet zo goed.


De Bijbel heeft voor meer oorlogen en doden gezorgd dan Mein Kampf
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 12-09-2007 om 16:23:44
Dat is wel een hele makkelijke uitspraak natuurlijk he, alsof elke moord/oorlog veroorzaakt door een christen direct door de Bijbel is geinspireerd.

Sowieso, als je alle boeken wilt gaan verbieden die tot welk extremisme dan ook leiden, dan ben je wel even bezig want sommige mensen halen uit de meest onschuldige dingen wel een of andere aanleiding. Als je maar lang genoeg zoekt dan vind je wel iets om je gedachtes te ondersteunen.

En zeker met internet tegenwoordig, als ik nu iets wil opzoeken wat mij steunt in mijn overtuiging om homo's/joden/amerikanen/arabieren wat aan te doen, dan heb ik dat binnen 10 minuten wel gevonden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 16:25:49 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op woensdag 12-09-2007 om 16:28:07
Quote:
De Bijbel heeft voor meer oorlogen en doden gezorgd dan Mein Kampf


oh, het gaat dus ineens om het aantal oorlogen en doden dat door een boek komt. Volgens mij is dat niet het criterium, het gaat om wat er in het boek staat.
----------------------------------------
LOL QUE?
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 12-09-2007 om 16:30:47
Quote:
MuSS070 schreef op 12-09-2007 @ 16:19
(...)

De Bijbel heeft voor meer oorlogen en doden gezorgd dan Mein Kampf


De Bijbel wordt als smoes gebruikt om oorlogen te voeren dat is iets heel anders dan een directe oorzaak. Als de Bijbel er niet was, waren er wel andere smoesjes om te vechten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 16:31:05 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 12-09-2007 om 16:34:03
Quote:
Door de ideologie ervan zijn miljoenen mensen omgekomen. Het boek is heel bewust verboden. Ik zie niet in waarom het nu opeens in de vrije verkoop moet komen.


Ik reageerde hier op.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 12-09-2007 om 16:34:53
http://www.radioislam.org/nederlands/mein-kampf-nederlands/Mein_Kampf_NL_Dutch_Nederlands_deel_1.html#Eerstedeel/EenAfrekening15

lekker lezen

http://www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/

http://www.crusader.net/texts/mk/

man je kan dat boek overal op inet lezen, te zeurn allemaal
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 16:37:00 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 12-09-2007 om 17:00:43
Quote:


Oh ja. thanx.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 12-09-2007 om 17:02:13
Ik vind mein kampf wel wat anders dan de koran hoor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 17:02:38 ]
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 12-09-2007 om 17:17:43
Ik vind ook dat mein kampf verkrijgbaar moet zijn om de doodsimpele reden dat alleen gestoorden door zoiets (op een verkeerde manier) beinvloed raken en het tot verkeerde daden aanzet. Daarbij kan je het als je eht graag wil lezen ook gewoon doen. Zelfde principe als het verbieden van geweldadige films of games gewoon regel rechte bullshit. Mensen die door zoiets raar gaan doen gaan van veel meer dingen raar doen en als je die ook allemaal gaat verbieden kan je net zo goed iedereen in een hokje opsluiten.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
boris
Gepost door boris op woensdag 12-09-2007 om 17:19:30
Mensen die ontvankelijk zijn om aangezet te worden tot haat worden heus niet in 1 keer neo-nazi als ze dit boek lezen, daar is wel meer voor nodig. Als je dit boek gaat lezen heb je vooraf wel een beetje een beeld van de schrijver volgens mij, dus kan je zelf een keuze maken of je je door hem laat beïnvloeden. Daarbij, je kan dit boek op vakantie waar dan ook gewoon kopen, als je er aan wilt komen kan dat sowieso. Ik vind het dan ook heel raar dat dit verboden is, terwijl je alle creepy shit die je niet eens kan verzinnen allemaal op internet kan vinden. Zoals livio al zei: het is veel erger dat gasten met dit soort slechte ideeën samen komen op internet, daar broeit zoiets veel meer.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 17:23:19
Je moet niet omgekeerd redeneren. Het gaat over het afschaffen van het verkoopverbod van 'Mein Kampf'. Het gaat er niet om welke boeken nog meer aanzetten tot haat en dan dus gelijk ook maar moeten worden verboden.


Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 12-09-2007 om 17:23:55
Ik vind daarom het nog steeds wel een goed idee dat het boek vrij verkrijgbaar moet zijn. De reden is dat ik best wel nieuwsgierig ben naar het boek, als ik hem niet gelezen al had. Het is toch een grote stuk geschiedenis waarmee het toch begonnen is, of het is een deel ervan... hoe je het ook wilt bekijken.

Ik zal voor stemmen, want als ze het niet voor je neus doen( waar je nog eens controle op kan hebben) doen ze het achter je rug en daar heb je geen controle op!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 17:25:35
Waar wil je op stemmen?

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 12-09-2007 om 17:36:04
wat ik niet snap is dat mensen Mein Kampf parralel leggen met de Bijbel of Koran? dat zijn 2 boeken over een religie Mein Kampf is daar verre van.

Ik vind niet erg hoor dat dat boek verboden is, aleen al om uit te sluiten dat er niet nog zo'n gek als Hitler opstaat om die gedachtes waar te maken. tis echt lomp hoor wat er gebeurt is in 2e wereldoorlog. En dan hoor je mensen janken over vrijheids van meningsuiting maar dat vind ik zo'n uitgemolken argument.

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 12-09-2007 om 17:39:51
Ach dat boek is alleen maar bullshit en dat moeten ze gewoon verbranden. Zieke ideen van die hitler. Maar toch heeft iedereen het recht zoiets te mogen inzien natuurlijk. Zeker omdat het zo'n invloed heeft gehad op de geschiedenis.

Vind ik dan.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 12-09-2007 om 17:40:49
Quote:
livio schreef op 12-09-2007 @ 17:25
Waar wil je op stemmen?



dat het vrijgegeven mag worden..

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 17:41:09
Quote:
Prow schreef op 12-09-2007 @ 17:36
Ik vind niet erg hoor dat dat boek verboden is, aleen al om uit te sluiten dat er niet nog zo'n gek als Hitler opstaat om die gedachtes waar te maken. tis echt lomp hoor wat er gebeurt is in 2e wereldoorlog.


Ben je echt zo naïef? Nederland en Duitsland zijn ongeveer de enige landen waar de verkoop verboden is. En dat zijn nou net de twee landen waar het me uitgesloten lijkt dat er ooit zo'n figuur opstaat.

Plus dat je dat boek met 2 simpele muisklikken zo uitgeprint hebt.

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 12-09-2007 om 17:43:57
nah onder welk recht van de mens wil je dat dat plaatsen? ik zou zo niet kunnen bedenken welk recht wij hebben om te zien of lezen hoe een of andere duitser zijn bziarre fantasieen heeft opgeschreven en waargemaakt.

en sjah meerderheid van de mensheid zal t gewoon kunnen relativeren als een soort van geschiedenisstuk maarja er zal maar een gek tussen zitte die t gewoon dunnetjes overdoet. dus vind wel best zo. maarja als ze dat boek verkopen zie je mij ook weer niet alle boekewinkels platbranden ofzo
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 12-09-2007 om 17:46:38
ik vind ook dat hij gewoon verkrijgbaar moet kunnen zijn, op het moment dat je het boek wil lezen kan je het op vele manieren al vinden (internet/buitenland). Verbod is een beetje zinloos
----------------------------------------
beng!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 12-09-2007 om 17:48:19
Quote:
livio schreef op 12-09-2007 @ 17:41
(...)

Ben je echt zo naïef? Nederland en Duitsland zijn ongeveer de enige landen waar de verkoop verboden is. En dat zijn nou net de twee landen waar het me uitgesloten lijkt dat er ooit zo'n figuur opstaat.

Plus dat je dat boek met 2 simpele muisklikken zo uitgeprint hebt.



hm niet naief maar dan niet op de hoogte van t feit dat t in andere landen wel te koop was

nou ik vind wel verschil maken of je een boek nu via internet uitprint of dat je het in de boekenhandel koopt.

nou niks is uitgesloten in deze wereld. en er zal vast wel niet zo snel weer zo iemand opstaan. maar al wordt maar 1 jood door vermoord door dat iemand dat boek heeft gelezen vind ik er al 1 teveel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2007 @ 17:52:39 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 17:54:55
Quote:
Prow schreef op 12-09-2007 @ 17:48
nou ik vind wel verschil maken of je een boek nu via internet uitprint of dat je het in de boekenhandel koopt.


Toch niet voor de strekking?

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 12-09-2007 om 18:07:03
nee als je het wilt lezen dat zal je het op de een of andere manier toch wel te pakke kunnen krijgen. maar t gaat hier om t feit dat als je t boek legaal maakt het maatschappelijk gezien goed wordt gekeurd. dat is wel een verschil dan wanneer je het illigaal hebt verkregen.

kijk ik als ik mocht kiezen tussen wel of niet legaal verkopen dan koos ik voor niet. om de reden dat dat boek gewoon zo min mogelijk verspreid moeten worden. Maarja besluit regering van wel dan lig ik er ook niet wakker van.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op woensdag 12-09-2007 om 18:25:48
Quote:
Angelix schreef op 12-09-2007 @ 16:16
ze moeten gewoon alle boeken verbieden die eventueel kunnen aanzetten tot extremisme


goedzo guy
----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:27:32
[quote]Prow schreef op 12-09-2007 @ 18:07
nee als je het wilt lezen dat zal je het op de een of andere manier toch wel te pakke kunnen krijgen. maar t gaat hier om t feit dat als je t boek legaal maakt het maatschappelijk gezien goed wordt gekeurd. quote]

dikke word naar dit, blijven verbieden die hap anders mogen ze dalijk alles verkopen
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 18:30:33
Wat wordt er maatschappelijk gezien goedgekeurd dan?

Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:31:36
de gedachtes van Here Adolf
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 12-09-2007 om 18:34:00
Het intresseert mij geen ene ruk. Ik vind alleen de vergelijking van de Koran met Mein Kampf zo krom.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:36:08
ghehe best wel jah...gaat ver..het geloof ook..maar iedereen moet zelf weten hoe die denkt...alleen racisme is toch best wel sneu en verledentijd...en niet goed te keuren..
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 18:46:28
Wat een gelul dat de gedachtes van Here Adolf dan maarschappelijk zijn goedgekeurd.

Jij denkt echt met je reet he?






Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:48:40
figuurlijk, niet letterlijk, het zal zeker niet goed zijn vind ik, maar dat is mijn mening
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 12-09-2007 om 18:49:51
racisme heb je altijd en is er altijd geweest... ook voordat hitler bestond...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:52:35
Quote:
Dopoloog schreef op 12-09-2007 @ 18:49
racisme heb je altijd en is er altijd geweest... ook voordat hitler bestond...



duhu keepers die graag in hun reet worden gepaalt ook, maar dat wil niet zeggen dat het goed is..kromme vergelijking hehehe
maar wat ik bedoel is dat als je zon boek mag verkopen, je eigenlijk bijna alles zou mogen verkopen
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 18:53:21
Waarom? Wat maakt dit boek zo ontzettend verschrikkelijk dat je het niet zou mogen verkopen?

Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:53:45
hahahahaahahah
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 12-09-2007 om 18:53:58
Quote:
livio schreef op 12-09-2007 @ 18:46
Wat een gelul dat de gedachtes van Here Adolf dan maarschappelijk zijn goedgekeurd.

Jij denkt echt met je reet he?








nou er wordt in elk geval niet meer mee gezegd dat we er alles aan willen doen om dit niet nog eens te laten gebeuren.

Wat is eigenlijk ooit de reden geweest dat dat boek verboden werd?
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op woensdag 12-09-2007 om 18:55:08
mischien omdat het aanzet tot rassenhaat?
en dat verboden is?
----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-09-2007 om 18:55:47
Angst, van dezelfde types die boeken als de koran willen verbieden.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op woensdag 12-09-2007 om 18:55:59
mensen weten zelluf, kom op man, het boek is miss interresant maar het is gewoon terrecht dat zoiets niet in de bruna ligt..
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 12-09-2007 om 18:56:32
Ik zou het serieus wel lezen, en nu ik gehoord heb dat het in t nederlands verkrijgbaar is ga ik t wel bekijken. Ik ben wel benieuwd waar mensen het precies over hebben en wat die (gestoorde, in ieder geval daar ga ik van uit) man aan de mensen wilde vertellen.

Ik denk dat het boek verboden werd omdat het in die context waar het toen uitgegeven werd, aanzette tot haat. Ik vraag me af of dat nu nog steeds zo is?

Ik vind het een beetje raar dat het nog verboden is, maar ik vind het onzin om je daar als minister mee bezig te houden. Als je het wil lezen kan het toch wel, waarom zo je best doen om het niet meer te verbieden? Er zijn vast ook heel veel mensen die het helemaal niét zien zitten. Laat het gewoon zo.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.