Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op woensdag 19-09-2007 om 00:54:08
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Zal ongetwijfeld de enigste zijn die dit kan waarderen op het Forum, maar wil het toch even met jullie delen. De fransman Jean-Louis Costes, die onder andere de muziek heeft geschreven voor 'noise' muziek opera Suckdog Circus, staat vooral bekend als 'noise' muzikant. Wat houd dat precies in? Een hoop herrie en ellende, wat ze als “kunst” proberen te verkopen. Zie het zelf gewoon als Performance Art en dat is altijd kicken.

"In 2004, he performed the Holy Virgin Cult show across the United States, scaring audiences away with a barrage of flung feces, urine, tortured screaming, public sex and religious flagellation."

Hij word de GG Allin van Frankrijk genoemd, maar ik als groot GG Allin fan, kan je vertellen dat de één niks met de ander te maken heeft.

https://www.youtube.com/watch?v=eVpQGB-b3ug

De echt vette shit van hem, staat helaas niet op YouTube, dus kan dat niet laten zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2007 @ 00:56:52 ]
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op woensdag 19-09-2007 om 01:52:59
Shit man. Zit jij nog steeds aan de drugs ofzo?
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 19-09-2007 om 02:20:56
haha whats jou probleem
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 19-09-2007 om 09:57:48
kijk dat smerige tietje
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op woensdag 19-09-2007 om 10:11:22
Die 2 heb ik een keer gezien vorig schooljaar tijdens CKV-dag, toen waren ze ook slecht aangekleed, maar die foto slaat alles, vond er trouwens maar weinig aan.

Ze speelden toen en of ander gangster verhaaltje
----------------------------------------
Kabeeemmm!
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 19-09-2007 om 10:26:52
ja erg leuk
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 23-09-2007 om 22:48:52
Shiittt Borderline, ik ging naar aanleiding van dit topic een beetje zoeken op GG Alin enzo en toen kwam ik op youtube een filmpje tegen waar GG Alin te gast is bij Jerry Springer. En wat die gast daar zegt he, toch wel some sick shit. Tijdens een optreden mensen uit het publiek doodslaan, op het podium mensen en dieren verkrachten...ik respecteer je muzieksmaak hoor, maar vind jij dit niet behoorlijk ziek dan?
Ben je wel eens naar een optreden van Costes geweest, en doet Costes ook al die dingen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2007 @ 22:49:26 ]
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 23-09-2007 om 22:51:13
kaaaaaankervieze foto
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 23-09-2007 om 22:51:53
Aandachtsgeile mindfuckers die "kunstvorming" als smoes gebruiken. Optiefen, malloten.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 23-09-2007 om 23:12:39
Ik vind het altijd zo lelijk, van die figuren die de meest gare shit doen (als dit) en het dan proberen te verkopen als kunst omdat ze zichzelf nou eenmaal 100% uitdrukken zoals ze zijn ofzo.


----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 24-09-2007 om 01:09:48
Wat deze Fransman doet zie ik ook absoluut niet als kunst, maar daar gaat het ook niet om. Vroeger had je freakshows in het circus, nu hebben we mensen zoals hem. En er zijn genoeg mensen die ervoor betalen. Kan verder niet uitleggen waarom ik dit soort dingen leuk vind, I just do. Maar sowieso, als je in de wereld kijkt en ziet wat er allemaal als kunst bestempeld word, is dit nog geen eens zo vreemd.

Quote:
Zjoerd schreef op 23-09-2007 @ 22:48
Shiittt Borderline, ik ging naar aanleiding van dit topic een beetje zoeken op GG Alin enzo en toen kwam ik op youtube een filmpje tegen waar GG Alin te gast is bij Jerry Springer. En wat die gast daar zegt he, toch wel some sick shit. Tijdens een optreden mensen uit het publiek doodslaan, op het podium mensen en dieren verkrachten...ik respecteer je muzieksmaak hoor, maar vind jij dit niet behoorlijk ziek dan?
Ben je wel eens naar een optreden van Costes geweest, en doet Costes ook al die dingen?

In de show van Jerry Springer word alles uit z'n verband getrokken, want Jerry Springer wil alleen maar schokerende dingen horen en GG praat maar al te graag met hem mee. Ja, z'n optredens waren gewelddadig en hij is er 52 keer voor gearresteerd geweest, but so be it. Mensen betaalde om hem z'n ding te zien doen en dat bestond vooral uit zichzelf opensnijden, pissen, schijt opeten en in het publiek gooien, vrouwen aanranden, vechten met het publiek, podium in brandsteken, dooie katten neuken, enz, enz, dit uiteraard gepaard met smerige Punk Rock. Hij was anti-scene, anti-social en verslaafd aan alcohol en drugs. Gooi daar een persoonlijkheidsstoornis of twee bij en laat zoiets los op het podium. Dan krijg je een hoop ellende. Begrijp me niet verkeerd, hij heeft erg veel goeie albums uitgebracht, vooral in z'n jongere jaren, maar in de laatste paar jaren van z'n leven, werden z'n issues steeds groter en groter. "I am God, Jesus and Satan rolled into one. I am the Messiah."

Één ding wil ik nog wel zeggen en dat is wat vele niet schijnen te begrijpen... Een hoop mensen met een extreme en/of excessieve levensstijl, hebben vaak een bovengemiddelde intelligentie. Alleen omdat ze vaak niet begrepen worden, kijken andere op hun neer en kleineren het werk wat die persoon levert.

"A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?"

BEFORE


AFTER
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2007 @ 01:14:25 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 24-09-2007 om 01:26:47
Dit interreseert me wel veel, kende deze dingen voorheen al, nice.

Alleen zal ik wel meerdere keren goed nadenken voordat ik zo'n show bezoek.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 24-09-2007 om 01:32:20
is dat nou een poep snor van die vrouw??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 24-09-2007 om 01:38:55
Wat Jean-Louis Costes doet en wat GG Allin vroeger deed, is absoluut niet te vergelijken. Bij Costes is het voornamelijk show, GG was de real deal.
Outshining Gepost door Outshining op maandag 24-09-2007 om 01:44:18
Een hoop mensen met een extreme en/of excessieve levensstijl, hebben vaak een bovengemiddelde intelligentie. Alleen omdat ze vaak niet begrepen worden, kijken andere op hun neer en kleineren het werk wat die persoon levert.

^ Word.
----------------------------------------
Sabr
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 24-09-2007 om 13:52:31
kenker als je zo bent ben je echt aardig fucked up. dan maar liever een in de massaopgaande forumbezoeker dan zo'n gast. dit kanje toch niet in een vorm van smaak of kunst gieten?

Damn hoe diep kan je zinken.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 24-09-2007 om 16:05:12
https://www.youtube.com/watch?v=u2LvZd_9aMU
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 24-09-2007 om 20:19:26
Oké, probeer altijd beleefd te blijven en alles te onderbouwen, maar soms moet ik het gewoon even laten gaan. Snap dat vele van jullie deze vorm van vermaak niet leuk vinden, but stop the bitching. Jullie zijn gewoon een stelletje pussies, die niks gewend zijn. Ga lekker in een kringetje op de grond zitten met je SP fanclub en discussiëren over het morele verval van de samenleving. And then go suck a dick.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2007 @ 20:23:56 ]
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 24-09-2007 om 20:27:18
ja boehoe. dus jij vindt het wel cool dat hij mensen verkracht, stront eet, dode katten neuk, fans het ziekenhuis in slaat, enz?
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 24-09-2007 om 20:30:32
Quote:
Borderline schreef op 24-09-2007 @ 20:19
Oké, probeer altijd beleefd te blijven en alles te onderbouwen, maar soms moet ik het gewoon even laten gaan. Snap dat vele van jullie deze vorm van vermaak niet leuk vinden, but stop the bitching. Jullie zijn gewoon een stelletje pussies, die niks gewend zijn. Ga lekker in een kringetje op de grond zitten met je SP fanclub en discussiëren over het morele verval van de samenleving. And then go suck a dick.


Super domme opmerking
Outshining Gepost door Outshining op maandag 24-09-2007 om 20:35:32
Quote:
Borderline schreef op 24-09-2007 @ 20:19
Oké, probeer altijd beleefd te blijven en alles te onderbouwen, maar soms moet ik het gewoon even laten gaan. Snap dat vele van jullie deze vorm van vermaak niet leuk vinden, but stop the bitching. Jullie zijn gewoon een stelletje pussies, die niks gewend zijn. Ga lekker in een kringetje op de grond zitten met je SP fanclub en discussiëren over het morele verval van de samenleving. And then go suck a dick.


Als je mensen vraagt beleefd te blijven waarom ga je zelf over op aanvallend zoniet beledigend gedrag dan? 'Jullie zijn gewoon een stelletje yadayada..' - Come on, als je dan toch een punt maakt wees niet zo hypocriet en blijf zelf dan ook gewoon beleefd.

----------------------------------------
Sabr
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 24-09-2007 om 20:45:32
Quote:
Één ding wil ik nog wel zeggen en dat is wat vele niet schijnen te begrijpen... Een hoop mensen met een extreme en/of excessieve levensstijl, hebben vaak een bovengemiddelde intelligentie. Alleen omdat ze vaak niet begrepen worden, kijken andere op hun neer en kleineren het werk wat die persoon levert.


Dat kan wel zo zijn, maar dat wil niet zeggen dat alles wat ze doen beter is dan wat een ander doet. Ik vind die stuff trouwens wel heel grappig om te zien..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op dinsdag 25-09-2007 om 10:26:54
Quote:
Outshining schreef op 24-09-2007 @ 20:35
(...)

Als je mensen vraagt beleefd te blijven waarom ga je zelf over op aanvallend zoniet beledigend gedrag dan? 'Jullie zijn gewoon een stelletje yadayada..' - Come on, als je dan toch een punt maakt wees niet zo hypocriet en blijf zelf dan ook gewoon beleefd.


Ik vraag mensen helemaal niet beleefd te zijn, man, heb het over mezelf. Voor de rest... Het zal allemaal wel.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 25-09-2007 om 17:00:58
Ik zou dit niet als vermakelijk kunnen beschouwen, hoogstens als interessant wat betreft er voortkomt uit een zeer zieke geest.

Als je werkelijk op dit soort dingen kickt, vind ik dat je psychè bevlekt is.


En met de uitspraak "Een hoop mensen met een extreme en/of excessieve levensstijl, hebben vaak een bovengemiddelde intelligentie, " doe je net alsof er een direct causaal verband is tussen bovengemiddelde intelligentie en excessieve levensstijl, maar daar zal menig bovengemiddeld intelligent persoon het niet mee eens zijn.

Mensen die op een jonge leeftijd een traumatische ervaring hebben gehad hebben vaak psychische problemen en vertonen hierdoor excessief gedrag.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op dinsdag 25-09-2007 om 18:05:43
dat is hele verstandige taal.
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 25-09-2007 om 18:22:27
Ik stoor me aan het feit dat er zoveel onder de noemer 'kunst' kan. Zo ook deze snuiter, het zal vast geweldig zijn wat hij doet, maar het hoort absoluut niet bij kunst. Maar hij moet vooral zijn ding doen.

Ik was laatst in een galerie waar een aantal kunstacademiestudenten exposeerden. Werkelijk waar 80% was de allergrootste rotzooi. Strontvervelend ook dat een groot deel van die mensen straks subsidies aanvragen/krijgen om hun troep ten toon te stellen.

Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 25-09-2007 om 18:25:36
Quote:
livio schreef op 25-09-2007 @ 18:22
Ik stoor me aan het feit dat er zoveel onder de noemer 'kunst' kan. Zo ook deze snuiter, het zal vast geweldig zijn wat hij doet, maar het hoort absoluut niet bij kunst. Maar hij moet vooral zijn ding doen.

Ik was laatst in een galerie waar een aantal kunstacademiestudenten exposeerden. Werkelijk waar 80% was de allergrootste rotzooi. Strontvervelend ook dat een groot deel van die mensen straks subsidies aanvragen/krijgen om hun troep ten toon te stellen.


Inderdaad en dan onder de noemer "Conceptuele kunst o.i.d."
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 25-09-2007 om 18:44:27
jezus wat belachelijk, dat er uberhaupt animo voor dit soort dingen is
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 26-09-2007 om 21:51:41
Quote:
Borderline schreef op 24-09-2007 @ 20:19
Oké, probeer altijd beleefd te blijven en alles te onderbouwen, maar soms moet ik het gewoon even laten gaan. Snap dat vele van jullie deze vorm van vermaak niet leuk vinden, but stop the bitching. Jullie zijn gewoon een stelletje pussies, die niks gewend zijn. Ga lekker in een kringetje op de grond zitten met je SP fanclub en discussiëren over het morele verval van de samenleving. And then go suck a dick.


nou sla je weer door naar andere kant. bedoel vind best dat je em flipt op zo'n podium of keer fiks uit je dak gaat maar zodra je mensen gaat verkrachten of tegen wil in van andere mensen wat doet en t vervolgens onder kunst gaat gooien ben je in mijn ogen echt kenker dr aan. Ja dan zit ik liever met SP fanclub in kringetje
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 26-09-2007 om 22:02:21
Kunst is pas als het apart is..
vele apen elkaar na met stylen enzo...


@ first-poster; Jezus, wat een lelijke rotfoto
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-09-2007 om 22:03:59
Quote:
Dopoloog schreef op 26-09-2007 @ 22:02
Kunst is pas als het apart is..
vele apen elkaar na met stylen enzo...


Tuurlijk niet.

Mijn drollen zijn ook apart, maar om ze nou kunstzinnig te noemen gaat wat ver.

Kunst is iets met een verhaal.
The_TJ Gepost door The_TJ op woensdag 26-09-2007 om 23:10:47
Sowieso, orginaliteit is overrated. De mens bestaat nu 250.000 jaar, op het moment zijn er zo'n 6 miljard van ons. Denk je echt dat je iets bedenken kan wat nog nooit door iemand anders bedacht is?
Wat geeft het als het gejat is, zolang het maar harder better faster stronger is, een stijgende lijn snapje.

Persoonlijk vind ik schijt eten en dooie katten neuken niet echt een stijgende lijn. Maarja dat is een verschil van perspectief natuurlijk.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 27-09-2007 om 01:17:29
Quote:
The_TJ schreef op 26-09-2007 @ 23:10
Sowieso, orginaliteit is overrated. De mens bestaat nu 250.000 jaar, op het moment zijn er zo'n 6 miljard van ons. Denk je echt dat je iets bedenken kan wat nog nooit door iemand anders bedacht is?
Wat geeft het als het gejat is, zolang het maar harder better faster stronger is, een stijgende lijn snapje.

Persoonlijk vind ik schijt eten en dooie katten neuken niet echt een stijgende lijn. Maarja dat is een verschil van perspectief natuurlijk.


Je kunt volgens mij nog op vele manieren origineel zijn. Beïnvloed zijn door veel andere dingen maakt je alleen maar ruimdenkender en creatiever denk ik. En tja.. stijgende lijn.. Ik zou zeggen wees jezelf en doe wat je wilt. [wat kunst betreft i i g]

Ik moet wel zeggen dat het niet bijzonder veel toevoegt aan mijn leven die bizarre shit uit de filmpjes. En als het voor die mensen geen act is dan zijn het ongetwijfeld interessante lui om te bestuderen ofzo. Ben nu sowieso helemaal in the mood, omdat ik net een documentaire over ODB heb zitten kijken.. .. Fantastische shit..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.