Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 23-09-2007 @ 13:04 (...) nee heeft delic ingezongen Oh oke, ik dacht al: Delic sampled toch helemaal niet? :S ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik snap de line niet, kan iemand em uitleggen? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Het is niet eens wat hij zegt, het is de manier waarop ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
welke track? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Snelle Jongens ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
En als ze me vraagt hoe kom je aan insomnia dan zeg ik haar verdomme JA hoe kom je dr van af insomnia is slapeloosheid. Dus hoe kom je aan slapeloosheid? en Rico zegt verdomme ja hoe kom je er vanaf. Oftewel: Kijk naar de oplossing en niet naar het probleem. Dat is mijn korte analyse ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Hoe hard Pwnt Spaanse vlieg Haha, damn, ik voel die shit kenkerhard. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
JaQue | ![]() | ![]() |
over 2 uur de trein pakken naar hedon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Over een half uur naar zwollluh lekker de hele middag niksen, beetje doelloos. Iemand een tip wat we kunnen doen? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan weinig slechte tracks ontdekken op dit album. Luister em nu 3 dagen en eigenlijk is alleen gisteren/vandaag minder, en sporen2 kan je niet te vaak luisteren (al vind ik de tekst dope)..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
@ Jspr Hangen in de shoppa voor als je smoked. Binnenhof.. Balance ;D Voor als je wil chillen, zeg ik stadspark.. lekker languit in het zonnetje met een bierie! peaz! ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
safe album, niks nieuws gewoon degelijk, heb die strijkers wel een beetje gehad, als Rico & Thypoon niet erop stonden was het een zeer matig album, dit wordt geen klassieker, maar dat wisten we al na +/- 1 jaar uitstel. ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb hem gisteren gehoord maar vond er eigelijk maar weinig aan. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Het zal geen mijlpaal worden idd, wel een heel degelijk album..... [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2007 @ 13:58:45 ] ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
JaQue | ![]() | ![]() |
ff langs me hoteletje in zwolle ff langs binnenhof en ff eten dan rond 7 uur naar hedon![]() ![]() ![]() ![]() | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
er wordt gezegd geen classic.. kan ik me wel in vinden, maar gruwelijk is et album wel.. weet je hoe hard dit live gaat rocke ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
JaQue | ![]() | ![]() |
Zwolle-Amersfoort Wanneer: zaterdag 22 en zondag 23 september Oorzaak: werk aan het spoor Gevolgen: Alternatief: Maak gebruik van de omreisroute of de bussen: reis tussen Zwolle en Amersfoort via Deventer reis tussen Zwolle en Harderwijk en tussen Harderwijk en Amersfoort-Schothorst met de bus plan uw reis op www.ns.nl Extra reistijd: een half uur tot een uur | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: WilleWa schreef op 23-09-2007 @ 14:17 er wordt gezegd geen classic.. kan ik me wel in vinden, maar gruwelijk is et album wel.. weet je hoe hard dit live gaat rocke Hoezo teksten worden er live niet beter op hoor. Ik vind veel teksten maar herkauwd en zoveel van het zelfde. | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
heb et meer over de composities als geheel ![]() ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
zie het als Jawat, op cd tja matig, LIVE is jawat geweldig in een kleine omgeving/zaal. Duvel op cd, de Meester, Live tja er zal niet veel gebounced worden. Extince op CD Meester, live behoorlijk boring met zij plankenvrees [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2007 @ 14:28:08 ] ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Water/Vuur is de eerste track waar ik Jawat multies hoor gebruiken, eindelijk irriteerd hij me niet. Heeft hij nog zo'n tracks waar hij met multies rapt? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
in Plakka ziten best wel wat multi's | ||
Djdevree | ![]() | ![]() |
24 September ? heb hem net gehaald en knalt al lekker door mijn speakers, Rauwe shit ,Delic bewijst weer eens dat die een meester is in zijn klasse | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jawat zegt wel weer de waarheid hoor, k vind het een dope verse. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
typhoon verpest trouwens elke track waar hij op spit | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, Typhoon vind ik er juist bovenuit steken. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja whatever, hij babbelt me iets te veel quasi-intellectuele nonsens. sticks zet verder in best veel tracks een dope flow, met name in sporen2. james komt ook boven verwachting. | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
James is gewoon dope man ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb hem gekocht, zonder eerst te luisteren, heb nu wel beetje spijt eigenlijk, vind hem best matig, beats springen er jammer genoeg ook niet echt uit, mischien nog maar paar keer luisteren en het leren waarderen, maar betwijfel het ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 23-09-2007 @ 15:46 ik heb hem gekocht, zonder eerst te luisteren, heb nu wel beetje spijt eigenlijk, vind hem best matig, beats springen er jammer genoeg ook niet echt uit, mischien nog maar paar keer luisteren en het leren waarderen, maar betwijfel het Word naar dat, ik had hoge verwachtingen toen ik hem kocht, zonder van te voren iets ervan gehoord te hebben, en nu vind ik hem op een aantal nummers na eigenlijk best tegenvallen. Ik hoop dat ik er meer in kom na een paar keer luisteren | ||
Djdevree | ![]() | ![]() |
Heej sjaak , dat album is allang te verkrijgen in de stores ,en hij is zeker het wachten dubbeldwars waard geweest, Lekker rauw , delic heeft hierin een stempel gezet , hij is de meester van de beats | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Wie is Sjaak? | ||
jungzandvliet | ![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 23-09-2007 @ 14:26 Water/Vuur is de eerste track waar ik Jawat multies hoor gebruiken, eindelijk irriteerd hij me niet. Heeft hij nog zo'n tracks waar hij met multies rapt? waaatttt??? Vind jij dit de eerste dope track van jawat!? ![]() ![]() | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
^mee eens ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen inmiddels die hidden track al gevonden? | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
nee? | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
wat die met kempi dies dope ja ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
nope, maar heb hem ook nog niet origineel dus zal daar wel aan liggen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Vertel op... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ome dap neemt jullie bij de neus! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik wou net zeggen ey. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 23-09-2007 @ 17:30 iedereen inmiddels die hidden track al gevonden? Net zo iets als wat Osdorp bij Geendagsvlieg had? (sleur nummer voor nummer 1) Niet dat ik de cd van Jawat heb ofzo, maar ik ben benieuwd | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
weazel... je weet toch dat fakkelteit van sicks is hè, en niet van jawat (die wel op de bonus track staat trouwens) ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 23-09-2007 @ 15:38 ja whatever, hij babbelt me iets te veel quasi-intellectuele nonsens. dan is dit album misschien wel wat voor jou ![]() ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe , n1 eigen kwEEK ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: leg deze opmerking even uit, wil je... | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
is dat nou echt nog nodig? ![]() als je niet van "quasi-intellectuele nonsens" houdt .. ik ben van mening dat Typhoon de tracks juist beter maakt omdat hij geen alledaagse woordkeuze heeft. ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Lionel Ik word s'ochtends wakker en pis perfectie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 21-09-2007 @ 19:39 Wat ik dan wel weer vet vind, is dat hij vaak verwijst naar sporters e.d. Ik heb nu bv. al Jack De Gier, Ivanov, Rossi, Valentino Rossi en Joop Zoetemelk voorbij horen komen Ik heb meer matties als verkamman (matty verkamman, voetbaljournalist) ofzoeits in Goeiedag verder.. ontdekte ik net ff bij toeval | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
een niet-zo alledaagse woordkeuze is 1 ding, een geforceerde tering tekst een ander verhaal. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
huub stapel, die moest ik wel even opzoeken ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |